probleem 200 sx'iga

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
martti911
Postitusi: 23
Liitunud: 17.06.2005 18:13

probleem 200 sx'iga

Postitus Postitas martti911 »

Tegemist on 89 a nissan 200sx Milles võib olla prob. kui masinal lihtsalt ei lähe 4,5 tuhande pöörde vahetatud on sisselase ja pihustid proovitud on ka uut aju enam ei oska midagi teha lukkseppadel on juhe koos palun teada anda kas tel teel või siia!!!!!! TÄNUD ETTE :?



edit by Kuuno:pealkiri
Reeglina mootori võimsus ja velje läbimõõt pole ajumahuga võrdelises seoses, üldiselt pöördvõrdelises.
56666937
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

Ma viskan omalt poolt paar koma kuskile ridade vahele
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

kat on all veel?
Derik
Postitusi: 56
Liitunud: 28.10.2006 15:08
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Derik »

Minu omal ka ei läinud pöörded üle 4000 ja paukus, siis asi oli mingis pistikus gaasiklapi juures (oli vist gaasiklapp või oli segusiiber,kuis õige on :oops: ) Sisselaske kollektori alguses on mingid 3-4 pistikut. Ma kiskusin kõik lahti puhastasin (olid väga öksudeerunud) uuesti kokku ja kõik ok.
Kasutaja avatar
martti911
Postitusi: 23
Liitunud: 17.06.2005 18:13

Postitus Postitas martti911 »

Tänud kommentaaride eest proovime ära. Aga kui kellelgi veel on midagi lisada siis palun väga.

KUID PALUN EMAKEELE MEHED VÕI SIIS KOMA MEHED HOIDKE OMAD TEADMISED ENDALE. TÄNUD.
Reeglina mootori võimsus ja velje läbimõõt pole ajumahuga võrdelises seoses, üldiselt pöördvõrdelises.
56666937
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Re: 200 sx

Postitus Postitas RFL »

martti911 kirjutas: masinal lihtsalt ei lähe 4,5 tuhande pöörde vahetatud
mis häda su autol on üldse? sellest sogast ei saa ju aru ja sellepärast võiksidki õigekirja natukenegi jälgida
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

Väheke OT aga ei saa jätta mainimata...


Minuarust võiks sellise teema üldse lukku panna kuna inimene ei viitsi isegi korraliku pealkirja kirjutada. Sellest tekstist on suht raske aru saada mis probleem üldse on ja siis veel ülbitseda ka sellel teemal.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

tere

küsimus selline,et palju peab olema s13 kütuserõhk?tühikäigul,boosti all jne...

mure siuke,et auto ei liigu enam üldse.kui turbo taha tuleb(~2800rpm) siis korraks on tunda,et "hakkas puhuma" :-D ja siis edasi peale 3500rpm on täiesti jõuetu.mõnikord on turbo rakendumisel tunda ka kerget jõnksutamist.üle 3,5k lihtsalt uimab,ei tõmble.boostikell näitab ilusti 0,8 ja püsib nii lõpuni.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

pean suure häbiga tunnistama,et lõpuks sai vahetatud ka bensufilter,millest enam suurt miskit läbi käiia ei tahtnud :oops: probleemile täit lahendust siiski ei saanud.lõpp kaob ikka kuhugi ära.põhimõtteliselt on olemas kõik vahendid rõhu mõõtmiseks,aga seda pole siiani teinud,kuna tekkis kiirel vaatlusel se mis-ots-kuhu-käib küsimus....
appi :oops: :-D
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Paistab, et kütusepump on S13 tüüpviga, kuna sümptomid suht sarnased ühe teise selle klubi autole
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

Mihkel kirjutas:Paistab, et kütusepump on S13 tüüpviga, kuna sümptomid suht sarnased ühe teise selle klubi autole
tahaks loota,et se nii oleks.tegi teine eile hommikul süüdet andes siukest kräunumist ka,et polegi enne siukest häält pumba poolt kuulnud.

samas huvitav on ka see,et mida rohkem sureb,seda rohkem hakkab bena võtma.praegu rahuliku sõiduga(paugutada ju ei saa nagunii,kuna ei liigu :) on kulu keskmiselt 15l/100-le.asjaolu,mis paneb natuke pumbas kahtlema.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Paljudel autodel, kui bena pump kulunud ja enam õiget rõhku anda ei suuda, kütusekulu suureneb tunduvalt.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

veel üks mure
nimelt oskab keegi anda näpunäiteid,kuidas süüde paika panna.stroboga pole seal nagu minagi teha :-D se raudne reegel,et CAS keskasendisse ei anna minu isendi puhul tulemust.käima läheb ja sõidab,aga asi ikka väga mööda.rihmamärgid on ka paigas....mõistus otsas juba.kõige paremini käib,kui täitsa vasakule (varajaseks) keerata (oli nii ka ostes,eelmise nukaga) aga siis on madalalt jube jõuetu ...
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

mina panin stroboga endal ikkagi... Lihtsalt piibu ja küünla vahele pane küünlajuhe, mis sobib otstega.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

ejay kirjutas:mina panin stroboga endal ikkagi... Lihtsalt piibu ja küünla vahele pane küünlajuhe, mis sobib otstega.
krt,sellepeale ma ei tulnudki :)
aga miuke rihmarattal se õige märk on? neid seal 6-7 kõik ühesugused :roll: et siis mitmes kriips enne ü.s.s. se õige oleks...
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Vasta