Tegemist on 89 a nissan 200sx Milles võib olla prob. kui masinal lihtsalt ei lähe 4,5 tuhande pöörde vahetatud on sisselase ja pihustid proovitud on ka uut aju enam ei oska midagi teha lukkseppadel on juhe koos palun teada anda kas tel teel või siia!!!!!! TÄNUD ETTE
edit by Kuuno:pealkiri
Reeglina mootori võimsus ja velje läbimõõt pole ajumahuga võrdelises seoses, üldiselt pöördvõrdelises.
56666937
Minu omal ka ei läinud pöörded üle 4000 ja paukus, siis asi oli mingis pistikus gaasiklapi juures (oli vist gaasiklapp või oli segusiiber,kuis õige on ) Sisselaske kollektori alguses on mingid 3-4 pistikut. Ma kiskusin kõik lahti puhastasin (olid väga öksudeerunud) uuesti kokku ja kõik ok.
Minuarust võiks sellise teema üldse lukku panna kuna inimene ei viitsi isegi korraliku pealkirja kirjutada. Sellest tekstist on suht raske aru saada mis probleem üldse on ja siis veel ülbitseda ka sellel teemal.
küsimus selline,et palju peab olema s13 kütuserõhk?tühikäigul,boosti all jne...
mure siuke,et auto ei liigu enam üldse.kui turbo taha tuleb(~2800rpm) siis korraks on tunda,et "hakkas puhuma" ja siis edasi peale 3500rpm on täiesti jõuetu.mõnikord on turbo rakendumisel tunda ka kerget jõnksutamist.üle 3,5k lihtsalt uimab,ei tõmble.boostikell näitab ilusti 0,8 ja püsib nii lõpuni.
pean suure häbiga tunnistama,et lõpuks sai vahetatud ka bensufilter,millest enam suurt miskit läbi käiia ei tahtnud probleemile täit lahendust siiski ei saanud.lõpp kaob ikka kuhugi ära.põhimõtteliselt on olemas kõik vahendid rõhu mõõtmiseks,aga seda pole siiani teinud,kuna tekkis kiirel vaatlusel se mis-ots-kuhu-käib küsimus....
appi
Mihkel kirjutas:Paistab, et kütusepump on S13 tüüpviga, kuna sümptomid suht sarnased ühe teise selle klubi autole
tahaks loota,et se nii oleks.tegi teine eile hommikul süüdet andes siukest kräunumist ka,et polegi enne siukest häält pumba poolt kuulnud.
samas huvitav on ka see,et mida rohkem sureb,seda rohkem hakkab bena võtma.praegu rahuliku sõiduga(paugutada ju ei saa nagunii,kuna ei liigu on kulu keskmiselt 15l/100-le.asjaolu,mis paneb natuke pumbas kahtlema.
veel üks mure
nimelt oskab keegi anda näpunäiteid,kuidas süüde paika panna.stroboga pole seal nagu minagi teha se raudne reegel,et CAS keskasendisse ei anna minu isendi puhul tulemust.käima läheb ja sõidab,aga asi ikka väga mööda.rihmamärgid on ka paigas....mõistus otsas juba.kõige paremini käib,kui täitsa vasakule (varajaseks) keerata (oli nii ka ostes,eelmise nukaga) aga siis on madalalt jube jõuetu ...