edit by Kuuno:pealkiri
probleem 200 sx'iga
probleem 200 sx'iga
Tegemist on 89 a nissan 200sx Milles võib olla prob. kui masinal lihtsalt ei lähe 4,5 tuhande pöörde vahetatud on sisselase ja pihustid proovitud on ka uut aju enam ei oska midagi teha lukkseppadel on juhe koos palun teada anda kas tel teel või siia!!!!!! TÄNUD ETTE 
edit by Kuuno:pealkiri
edit by Kuuno:pealkiri
Reeglina mootori võimsus ja velje läbimõõt pole ajumahuga võrdelises seoses, üldiselt pöördvõrdelises.
56666937
56666937
Re: 200 sx
mis häda su autol on üldse? sellest sogast ei saa ju aru ja sellepärast võiksidki õigekirja natukenegi jälgidamartti911 kirjutas: masinal lihtsalt ei lähe 4,5 tuhande pöörde vahetatud
tere
küsimus selline,et palju peab olema s13 kütuserõhk?tühikäigul,boosti all jne...
mure siuke,et auto ei liigu enam üldse.kui turbo taha tuleb(~2800rpm) siis korraks on tunda,et "hakkas puhuma"
ja siis edasi peale 3500rpm on täiesti jõuetu.mõnikord on turbo rakendumisel tunda ka kerget jõnksutamist.üle 3,5k lihtsalt uimab,ei tõmble.boostikell näitab ilusti 0,8 ja püsib nii lõpuni.
küsimus selline,et palju peab olema s13 kütuserõhk?tühikäigul,boosti all jne...
mure siuke,et auto ei liigu enam üldse.kui turbo taha tuleb(~2800rpm) siis korraks on tunda,et "hakkas puhuma"
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
pean suure häbiga tunnistama,et lõpuks sai vahetatud ka bensufilter,millest enam suurt miskit läbi käiia ei tahtnud
probleemile täit lahendust siiski ei saanud.lõpp kaob ikka kuhugi ära.põhimõtteliselt on olemas kõik vahendid rõhu mõõtmiseks,aga seda pole siiani teinud,kuna tekkis kiirel vaatlusel se mis-ots-kuhu-käib küsimus....
appi

appi
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Paistab, et kütusepump on S13 tüüpviga, kuna sümptomid suht sarnased ühe teise selle klubi autole
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tahaks loota,et se nii oleks.tegi teine eile hommikul süüdet andes siukest kräunumist ka,et polegi enne siukest häält pumba poolt kuulnud.Mihkel kirjutas:Paistab, et kütusepump on S13 tüüpviga, kuna sümptomid suht sarnased ühe teise selle klubi autole
samas huvitav on ka see,et mida rohkem sureb,seda rohkem hakkab bena võtma.praegu rahuliku sõiduga(paugutada ju ei saa nagunii,kuna ei liigu
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
veel üks mure
nimelt oskab keegi anda näpunäiteid,kuidas süüde paika panna.stroboga pole seal nagu minagi teha
se raudne reegel,et CAS keskasendisse ei anna minu isendi puhul tulemust.käima läheb ja sõidab,aga asi ikka väga mööda.rihmamärgid on ka paigas....mõistus otsas juba.kõige paremini käib,kui täitsa vasakule (varajaseks) keerata (oli nii ka ostes,eelmise nukaga) aga siis on madalalt jube jõuetu ...
nimelt oskab keegi anda näpunäiteid,kuidas süüde paika panna.stroboga pole seal nagu minagi teha
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
krt,sellepeale ma ei tulnudkiejay kirjutas:mina panin stroboga endal ikkagi... Lihtsalt piibu ja küünla vahele pane küünlajuhe, mis sobib otstega.
aga miuke rihmarattal se õige märk on? neid seal 6-7 kõik ühesugused
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06