mootor ei tõõta

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
mõll
Postitusi: 63
Liitunud: 12.10.2005 14:45
Asukoht: kuressaare-tallinn

mootor ei tõõta

Postitus Postitas mõll »

mure siis selline, et mu unol töötab ainult 1 silinder. mure tekkis ilmselt sellest et vesi jooksis silindritesse.nüüd siis plokikaane tihend vahetatud kuid probleem ei kadunud. tegu siis fiat uno turboga, peal on Bosch LE2 Jetronic MPi mitme punkti pritsung. küünlad tunduvad tõõtavat, küünlajuhtmed kah(sai proovitud ka teistega, sama jama). süüde on kontaktivaba muidugi, andur on väntvõlli rihmarattal ja hoorattal. kõik nagu näikse paigas olevat aga ainult 1 silinder tõõtab. autol on ka katt ja lambda muidugi. väntvõlli ja nukkvõlli märgid on ka enam-vähem paigas.'
see ka et käivitades gaasi vajutades ei tööta korraks see üks püttgi, aga siis hakkab uuesti käima. ja gaasile ei reageeri ka absoluutselt. mul on mõistus otsa saand :(
Vaene tudeng, tuunin nuudli ja õlle eest
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Pihustid oled üle kontrollinud?
Vaata kas kõik pihustvad ühepalju ja piisavalt.

Kütuserõhk on olemas korralik?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mõll
Postitusi: 63
Liitunud: 12.10.2005 14:45
Asukoht: kuressaare-tallinn

Postitus Postitas mõll »

pihusteid ei ole kontrollinud, aga need ei saa nii korraga ju ära lõppeda. see toimus umbes nii: käis korralikult, siis kadus ära üks silinder, siis teine ja siis käisid kaks veel edasi. nüüd siis ainult üks. kuid see kütuserõhu teema võib küll kuhugi viia. siis peaks manomeetri vahele panema ja ära mõõtma. pihustid ka üle vaatama, aga kuidas seda kõige lihtsam teha oleks, peab ikka maha kõik võtma jah?
Vaene tudeng, tuunin nuudli ja õlle eest
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

mul oli k-jetiga selline keiss siis kui plokikaane küljest oli lahti tulnud vee tempi andur, mida loomulikult polnud näha ka. peale nädalast nu**i jäi üks lahtine ots lihtsalt pihku ja peale selle ühendamist oli väga hea. kohati töötas mul 3 silindriga, kohati plõksis ka 1.-e püta peal, kohati ei käivitunud üldse.
mõll
Postitusi: 63
Liitunud: 12.10.2005 14:45
Asukoht: kuressaare-tallinn

Postitus Postitas mõll »

siis võib viga olla ka mingis anduris, kas või see sama vee temperatuuri andur, krt. auto on praegu kaugemal ka, ei saa seal midagi uurida ka. kuigi see viga tuli üsna järsku, äkki siis mõni anduri juhe kuskilt kukkus ära.
Vaene tudeng, tuunin nuudli ja õlle eest
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

vaata jah kõik anduri juhtmed ja kelmmid üle - vajadusel puhasta ja pinguta. L-jettronikul on vee temp üks tähtsamaid signaale, milleta käima ei lähe. Mul 320'il olid klemmid veits oksüdeerunud ja mõnikord käivitaes ei tahtnud minna ja kui läks siis pool mootorit, alates 2K rpm, ja piiraja oleaks nagu 4Krpm'il olnud.
trevi
Postitusi: 13
Liitunud: 19.07.2005 13:33
Kontakt:

Postitus Postitas trevi »

mis silindrites kompressioonid on?
mõll
Postitusi: 63
Liitunud: 12.10.2005 14:45
Asukoht: kuressaare-tallinn

Postitus Postitas mõll »

vist olid seal 9 läheduses, ei mäleta enam, aga suuri kõikumisi ei olnd, 0,2 bar-i ulatuses kuskil
Vaene tudeng, tuunin nuudli ja õlle eest
Vasta