see ka et käivitades gaasi vajutades ei tööta korraks see üks püttgi, aga siis hakkab uuesti käima. ja gaasile ei reageeri ka absoluutselt. mul on mõistus otsa saand
mootor ei tõõta
mootor ei tõõta
mure siis selline, et mu unol töötab ainult 1 silinder. mure tekkis ilmselt sellest et vesi jooksis silindritesse.nüüd siis plokikaane tihend vahetatud kuid probleem ei kadunud. tegu siis fiat uno turboga, peal on Bosch LE2 Jetronic MPi mitme punkti pritsung. küünlad tunduvad tõõtavat, küünlajuhtmed kah(sai proovitud ka teistega, sama jama). süüde on kontaktivaba muidugi, andur on väntvõlli rihmarattal ja hoorattal. kõik nagu näikse paigas olevat aga ainult 1 silinder tõõtab. autol on ka katt ja lambda muidugi. väntvõlli ja nukkvõlli märgid on ka enam-vähem paigas.'
see ka et käivitades gaasi vajutades ei tööta korraks see üks püttgi, aga siis hakkab uuesti käima. ja gaasile ei reageeri ka absoluutselt. mul on mõistus otsa saand
see ka et käivitades gaasi vajutades ei tööta korraks see üks püttgi, aga siis hakkab uuesti käima. ja gaasile ei reageeri ka absoluutselt. mul on mõistus otsa saand
Vaene tudeng, tuunin nuudli ja õlle eest
Pihustid oled üle kontrollinud?
Vaata kas kõik pihustvad ühepalju ja piisavalt.
Kütuserõhk on olemas korralik?
Vaata kas kõik pihustvad ühepalju ja piisavalt.
Kütuserõhk on olemas korralik?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
pihusteid ei ole kontrollinud, aga need ei saa nii korraga ju ära lõppeda. see toimus umbes nii: käis korralikult, siis kadus ära üks silinder, siis teine ja siis käisid kaks veel edasi. nüüd siis ainult üks. kuid see kütuserõhu teema võib küll kuhugi viia. siis peaks manomeetri vahele panema ja ära mõõtma. pihustid ka üle vaatama, aga kuidas seda kõige lihtsam teha oleks, peab ikka maha kõik võtma jah?
Vaene tudeng, tuunin nuudli ja õlle eest
mul oli k-jetiga selline keiss siis kui plokikaane küljest oli lahti tulnud vee tempi andur, mida loomulikult polnud näha ka. peale nädalast nu**i jäi üks lahtine ots lihtsalt pihku ja peale selle ühendamist oli väga hea. kohati töötas mul 3 silindriga, kohati plõksis ka 1.-e püta peal, kohati ei käivitunud üldse.
vaata jah kõik anduri juhtmed ja kelmmid üle - vajadusel puhasta ja pinguta. L-jettronikul on vee temp üks tähtsamaid signaale, milleta käima ei lähe. Mul 320'il olid klemmid veits oksüdeerunud ja mõnikord käivitaes ei tahtnud minna ja kui läks siis pool mootorit, alates 2K rpm, ja piiraja oleaks nagu 4Krpm'il olnud.