mure siis selline, et mu unol töötab ainult 1 silinder. mure tekkis ilmselt sellest et vesi jooksis silindritesse.nüüd siis plokikaane tihend vahetatud kuid probleem ei kadunud. tegu siis fiat uno turboga, peal on Bosch LE2 Jetronic MPi mitme punkti pritsung. küünlad tunduvad tõõtavat, küünlajuhtmed kah(sai proovitud ka teistega, sama jama). süüde on kontaktivaba muidugi, andur on väntvõlli rihmarattal ja hoorattal. kõik nagu näikse paigas olevat aga ainult 1 silinder tõõtab. autol on ka katt ja lambda muidugi. väntvõlli ja nukkvõlli märgid on ka enam-vähem paigas.'
see ka et käivitades gaasi vajutades ei tööta korraks see üks püttgi, aga siis hakkab uuesti käima. ja gaasile ei reageeri ka absoluutselt. mul on mõistus otsa saand
pihusteid ei ole kontrollinud, aga need ei saa nii korraga ju ära lõppeda. see toimus umbes nii: käis korralikult, siis kadus ära üks silinder, siis teine ja siis käisid kaks veel edasi. nüüd siis ainult üks. kuid see kütuserõhu teema võib küll kuhugi viia. siis peaks manomeetri vahele panema ja ära mõõtma. pihustid ka üle vaatama, aga kuidas seda kõige lihtsam teha oleks, peab ikka maha kõik võtma jah?
mul oli k-jetiga selline keiss siis kui plokikaane küljest oli lahti tulnud vee tempi andur, mida loomulikult polnud näha ka. peale nädalast nu**i jäi üks lahtine ots lihtsalt pihku ja peale selle ühendamist oli väga hea. kohati töötas mul 3 silindriga, kohati plõksis ka 1.-e püta peal, kohati ei käivitunud üldse.
siis võib viga olla ka mingis anduris, kas või see sama vee temperatuuri andur, krt. auto on praegu kaugemal ka, ei saa seal midagi uurida ka. kuigi see viga tuli üsna järsku, äkki siis mõni anduri juhe kuskilt kukkus ära.
vaata jah kõik anduri juhtmed ja kelmmid üle - vajadusel puhasta ja pinguta. L-jettronikul on vee temp üks tähtsamaid signaale, milleta käima ei lähe. Mul 320'il olid klemmid veits oksüdeerunud ja mõnikord käivitaes ei tahtnud minna ja kui läks siis pool mootorit, alates 2K rpm, ja piiraja oleaks nagu 4Krpm'il olnud.