enne olid autol al madaldus -65mm eest ja -40mm taga mis on nüüd vahetatud originaalist -35 madalamate vedrude vastu! ja kui aus olla ei kujuta ette kuidas nende -65 vedrudega sõita oli... sest praegu juba käib nii mõnegi koha peal põhi vastu maad! tuleb väga ettevaatlikult sõitaM-Tech kirjutas:Sellest autost tegid enne ilusa auto just madaldus ja need veljed mis seal all olid.
Eelmine omanik jõudis selle ilu ära rikkuda nagu näha.
Praegu paistab nagu tavaline 200.
Audi 200 20V - 1989 - matu
Mis vanadest vedrudest sai?
Skydriver-i 200-l oleks ka aeg traktoristi amet maha panna.
Mis hinda ta nende velgede eest küsis?
Skydriver-i 200-l oleks ka aeg traktoristi amet maha panna.
Mis hinda ta nende velgede eest küsis?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
küsisin kas vanad verud alles ja vastus oli et pidid broneeritud olemaM-Tech kirjutas:Mis vanadest vedrudest sai?
Skydriver-i 200-l oleks ka aeg traktoristi amet maha panna.
Mis hinda ta nende velgede eest küsis?
ja velgede hinnast konkreetselt ei olnud juttu... aga sinna numbri sisse need igaljuhul ei mahtunud millega mina auto ostsin :P
-
quattromees
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi
Pole seal midagi kahtlast, 20v motol see jõud kasvab ikka VÄGA tuntavalt iga liigutuse peale. Kuna dünonumbreid vist kellelgi pole, siis ei tea reaalsetest hj rääkida, aga võrreldavus teiste masinatega on ju olemas... Segu ja rõhukellad on minu arust üle hinnatud, kuigi kasutan neid ka ise. Pole veel näinud, et segu lahjaks jääks kange chipi ja veel paljude muudatustega ka raua juures. 285hj soft on piisavalt tagasihoidlik, et ei pea auto vastupidavuse pärast muretsema...Fos kirjutas:rõhu tõstmisest ma midagi välja ei lugenud, siiski tundub kahtlane, et on nii palju üles krutitud ja puudub nii rõhu kui ka segu kell. Seda, et paljas chip nii palju juurde annab, on suht raske uskuda, ta võibolla võimaldab nii suurt jõu kasvu. Muidu 20v mootor väga 5 asi.raxx kirjutas:aga miks mitte,kui aparaadil on tostetud turbo rohku ja pandud chip
Kergelt peas mõte panna ajutiselt alla esiveolise kast ja dünos mõni tõmme teha erineva softiga, et reaalseid numbreid kombata...
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
Ilmselt siis on enne sellega keegi kiirendades vallatlenud.
Ega tegelikult pole antud audid selliseks sõiduks mõeldud nagu neid Eestis kasutatakse.
Ma ei mõelnud konkreetselt sinu autot vaid üldisemat pilti.
Ega tegelikult pole antud audid selliseks sõiduks mõeldud nagu neid Eestis kasutatakse.
Ma ei mõelnud konkreetselt sinu autot vaid üldisemat pilti.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No teile on siis head isendid kätte sattunud ja eks neid on ikka vastavalt remonditud ka mitte 15a vanana ilma hoolduseta paugutatud.
Eelmiste omanike kohta ei tea ju keegi midagi.
Ja kas sina või kiirekas paugutasite oma autodega päevast päeva ringi lastes vähematl 5x päevas esimesed 2 või 3 käiku tühjaks?
Mootorid ei olegi nii probleemsed IMO kui kastid. Kiirekal läks ju ka kaste vahepeal päris mitu tükki.
Aga jah kõik sõltub siiski auto eelmiste omanike hooldusest.
Ma mõtlesin seda lauset siiski nagu üldkonditsioonis, et nad ei ole mõeldud jaapani sportautodele alternatiiviks,
pigem bahni peal kiirema sõidu harrastamiseks.
Eelmiste omanike kohta ei tea ju keegi midagi.
Ja kas sina või kiirekas paugutasite oma autodega päevast päeva ringi lastes vähematl 5x päevas esimesed 2 või 3 käiku tühjaks?
Mootorid ei olegi nii probleemsed IMO kui kastid. Kiirekal läks ju ka kaste vahepeal päris mitu tükki.
Aga jah kõik sõltub siiski auto eelmiste omanike hooldusest.
Ma mõtlesin seda lauset siiski nagu üldkonditsioonis, et nad ei ole mõeldud jaapani sportautodele alternatiiviks,
pigem bahni peal kiirema sõidu harrastamiseks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ja ennast pead 20 aastaseks rullnokaks, kes koguaeg peenestada tahab? 
Et mitte totaalseks OT-ks ära minna, siis ega sellist asja tõesti oodata ei oska, et keegi kunagi lohakalt/teadmatult oma tööd teinud on.
Et mitte totaalseks OT-ks ära minna, siis ega sellist asja tõesti oodata ei oska, et keegi kunagi lohakalt/teadmatult oma tööd teinud on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.