M-Tech kirjutas:Sellest autost tegid enne ilusa auto just madaldus ja need veljed mis seal all olid.
Eelmine omanik jõudis selle ilu ära rikkuda nagu näha.
Praegu paistab nagu tavaline 200.
enne olid autol al madaldus -65mm eest ja -40mm taga mis on nüüd vahetatud originaalist -35 madalamate vedrude vastu! ja kui aus olla ei kujuta ette kuidas nende -65 vedrudega sõita oli... sest praegu juba käib nii mõnegi koha peal põhi vastu maad! tuleb väga ettevaatlikult sõita ja velgede suhtes ma kaubale ei saanud ja üritan lähiajal midagi analookset ise asemele otsida, mis hästi sobiks!
M-Tech kirjutas:Mis vanadest vedrudest sai?
Skydriver-i 200-l oleks ka aeg traktoristi amet maha panna.
Mis hinda ta nende velgede eest küsis?
küsisin kas vanad verud alles ja vastus oli et pidid broneeritud olema
ja velgede hinnast konkreetselt ei olnud juttu... aga sinna numbri sisse need igaljuhul ei mahtunud millega mina auto ostsin :P
raxx kirjutas:aga miks mitte,kui aparaadil on tostetud turbo rohku ja pandud chip
rõhu tõstmisest ma midagi välja ei lugenud, siiski tundub kahtlane, et on nii palju üles krutitud ja puudub nii rõhu kui ka segu kell. Seda, et paljas chip nii palju juurde annab, on suht raske uskuda, ta võibolla võimaldab nii suurt jõu kasvu. Muidu 20v mootor väga 5 asi.
Pole seal midagi kahtlast, 20v motol see jõud kasvab ikka VÄGA tuntavalt iga liigutuse peale. Kuna dünonumbreid vist kellelgi pole, siis ei tea reaalsetest hj rääkida, aga võrreldavus teiste masinatega on ju olemas... Segu ja rõhukellad on minu arust üle hinnatud, kuigi kasutan neid ka ise. Pole veel näinud, et segu lahjaks jääks kange chipi ja veel paljude muudatustega ka raua juures. 285hj soft on piisavalt tagasihoidlik, et ei pea auto vastupidavuse pärast muretsema...
Kergelt peas mõte panna ajutiselt alla esiveolise kast ja dünos mõni tõmme teha erineva softiga, et reaalseid numbreid kombata...
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
ei! boost oli originaal kõik oli nagu korras mootort käis ilusti.... õlid asjad kõik olid normis! ja lihtsalt maantel sõites käis pauk ja lendas laiali
No teile on siis head isendid kätte sattunud ja eks neid on ikka vastavalt remonditud ka mitte 15a vanana ilma hoolduseta paugutatud.
Eelmiste omanike kohta ei tea ju keegi midagi.
Ja kas sina või kiirekas paugutasite oma autodega päevast päeva ringi lastes vähematl 5x päevas esimesed 2 või 3 käiku tühjaks?
Mootorid ei olegi nii probleemsed IMO kui kastid. Kiirekal läks ju ka kaste vahepeal päris mitu tükki.
Aga jah kõik sõltub siiski auto eelmiste omanike hooldusest.
Ma mõtlesin seda lauset siiski nagu üldkonditsioonis, et nad ei ole mõeldud jaapani sportautodele alternatiiviks,
pigem bahni peal kiirema sõidu harrastamiseks.