help: bensu rõhk kukub kiirendamisel?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Bemmi ja Opeli vahel on selline väike vahe, et bemm on 6 sil. aga opel 4 sil.
Need 2 lisasilindrit tõmbavad pihusti vajalikku tootlikust kõvasti alla.

Tooge opelil kütuserõhu kell salongi, enne ei ole suurt midagi vaadata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

hmm njaah 1,3 bar see vähe teine teema juba... :badgrin:

jääb minu kogemuste piirkonnast välja...
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

vedasime Kuunoga "loe Panter" kütuserõhu näidiku salongi ja mis ilmnes... rõhk ei kukkunud ega tõusnud :? olgugi, et sai rõhuregulaatorile veetud korralik vaakum.
hea oli asja juures see, et saime kinnitust Boschi 180lbh pumba norm tööst
halb asja juures, et bensurõhk oli sätitud 4bar-i oli 1,0...1,3bari turborõhu juures segu lahja ja pihustid 100% töös.
mida keegi oskab veel soovitada millele me pole tähelepanu pööranud? homme või mingi päev proovib teist kütuserõhu regulaatorit... kui see ka midagi ei muuda siis viib pihustid stendi ja kui need ka korras siis on mõistus otsas :(
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui teil vaakumiga rõhku ei reguleeri regulaator, siis 1.3bar boosti juures tegelik kütuserõhk hoopis 4-1.3=2.7bar
Siis pole ka midagi imestada. Üritage ikka regulaator rõhku reguleerima saada.

No kui 444 on pihustid 3bar peal, siis 2.7bar peal peaksid nad ~250hp juures otsa saama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

M-Tech kirjutas:Kui teil vaakumiga rõhku ei reguleeri regulaator, siis 1.3bar boosti juures tegelik kütuserõhk hoopis 4-1.3=2.7bar
Siis pole ka midagi imestada. Üritage ikka regulaator rõhku reguleerima saada.

No kui 444 on pihustid 3bar peal, siis 2.7bar peal peaksid nad ~250hp juures otsa saama.
eile tuli endale kah mõte põhe et regulaator ei tööta korralikult..algul kiirendades kukkus 4 bar pealt 3bar peale...aga hoidis seda kuid ei tõusnud enam vastavalt boostile...
krudin oma regulaatori maha ja proovib sellega...
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

oli asi regulaatoris?
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Mardo kirjutas:oli asi regulaatoris?
kuna sidur laiali siis pole saanud proovida veel...
minu regulaator läheb mõneks ajaks peale mudu ja siis saab teada aga ise selles suht kindel...
Vasta