Bemmi ja Opeli vahel on selline väike vahe, et bemm on 6 sil. aga opel 4 sil.
Need 2 lisasilindrit tõmbavad pihusti vajalikku tootlikust kõvasti alla.
Tooge opelil kütuserõhu kell salongi, enne ei ole suurt midagi vaadata.
help: bensu rõhk kukub kiirendamisel?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
vedasime Kuunoga "loe Panter" kütuserõhu näidiku salongi ja mis ilmnes... rõhk ei kukkunud ega tõusnud
olgugi, et sai rõhuregulaatorile veetud korralik vaakum.
hea oli asja juures see, et saime kinnitust Boschi 180lbh pumba norm tööst
halb asja juures, et bensurõhk oli sätitud 4bar-i oli 1,0...1,3bari turborõhu juures segu lahja ja pihustid 100% töös.
mida keegi oskab veel soovitada millele me pole tähelepanu pööranud? homme või mingi päev proovib teist kütuserõhu regulaatorit... kui see ka midagi ei muuda siis viib pihustid stendi ja kui need ka korras siis on mõistus otsas

hea oli asja juures see, et saime kinnitust Boschi 180lbh pumba norm tööst
halb asja juures, et bensurõhk oli sätitud 4bar-i oli 1,0...1,3bari turborõhu juures segu lahja ja pihustid 100% töös.
mida keegi oskab veel soovitada millele me pole tähelepanu pööranud? homme või mingi päev proovib teist kütuserõhu regulaatorit... kui see ka midagi ei muuda siis viib pihustid stendi ja kui need ka korras siis on mõistus otsas

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kui teil vaakumiga rõhku ei reguleeri regulaator, siis 1.3bar boosti juures tegelik kütuserõhk hoopis 4-1.3=2.7bar
Siis pole ka midagi imestada. Üritage ikka regulaator rõhku reguleerima saada.
No kui 444 on pihustid 3bar peal, siis 2.7bar peal peaksid nad ~250hp juures otsa saama.
Siis pole ka midagi imestada. Üritage ikka regulaator rõhku reguleerima saada.
No kui 444 on pihustid 3bar peal, siis 2.7bar peal peaksid nad ~250hp juures otsa saama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
eile tuli endale kah mõte põhe et regulaator ei tööta korralikult..algul kiirendades kukkus 4 bar pealt 3bar peale...aga hoidis seda kuid ei tõusnud enam vastavalt boostile...M-Tech kirjutas:Kui teil vaakumiga rõhku ei reguleeri regulaator, siis 1.3bar boosti juures tegelik kütuserõhk hoopis 4-1.3=2.7bar
Siis pole ka midagi imestada. Üritage ikka regulaator rõhku reguleerima saada.
No kui 444 on pihustid 3bar peal, siis 2.7bar peal peaksid nad ~250hp juures otsa saama.
krudin oma regulaatori maha ja proovib sellega...