help: bensu rõhk kukub kiirendamisel?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

help: bensu rõhk kukub kiirendamisel?

Postitus Postitas Marko »

rõhu näidikut salongi veel toodud ei ole. probleem nimelt selles, et kui rõhk sättida 4bari peale siis tühikäigul pööretega mängides kukub rõhk 3bari kanti. seda nii vaakumiga kui ilma! normaalne oleks kui boosti tekkimisel bensurõhk tõuseks 0,5bari.

masinale on jadamisi lisaks paagisisesele originaal pumbale ühendatud ka BOSCHi 180 L/h pump. mõlemad pumbad töötavad...

originaal pihustid 230cc on asendatud 440cc pihustitega. nagu valemist nähtub ( 440 (pihustite suurus cc) x 4 (silindrite arv) x 0,8 (pumba võimsus 80%) = 1408 (140,8 L/h)) peaks antud pump nendele pihustitele igati sobima ja kütte rõhk ei tohiks langeda :(

mis kohast viga otsida?
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kuigi se on VIST päris kindel võiks ennem ikkahi kella salongi tuua!
järgmine asi siis vbl ikka vana pump vahelt ära...
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Kui rõhukell vaakumist nulli jõuab peaks 0,5 bar-i rõhk tõusma (see on tehaseseades) -- boosti tekkimisel aga surub tuborõhk bensusurvet veel kuni mõni bar juurde,olenevalt boosti suurusest .
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

http://www.auto24.ee/products/search_re ... ext]=supra

äkki peaks selle pumba hoopis panema. See nende pihustite jaoks täpselt õige. Tegelt mul endal kah vist üks selline pump
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

creece, mis supra pomba tootlikus on? see boschi pump peaks samuti oma too ära tegema. kui tõesti veelgi võimsamat pumpa vaja siis jääb kaalule ainult Walbro 255
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

tootlikkust ei oska kahjuks öelda :oops:
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

Minul lõppes kahe paralleelse pumba panek ühe pumba peatse mahakärssamisega :!:
Axxept
Postitusi: 36
Liitunud: 30.01.2005 22:28

Postitus Postitas Axxept »

minul on ka kaks pumpa. kui sa nad ühe voolu alla panid, siis võta
vähe kõvemast kohast massi kui see originaal peenike juhtmeke, minul
ntx kere küljest võetud, kuna kahe pumba toitmisel läx lihtsalt väga väga
kuumakas juhe ja hakkas suitsema juba, päris hirmus oli
[b]RA[color=red]LL[/color][color=orange]I A[/color]RT [/b]
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

minul uuele pumbale korralikud juhtmed veetud. originaal pumba pinge oli töötava mootoriga 13,7V

ilmselt saab probleem lahenduse kui vana (paagisisene) pump vahelt minema. kahju et eile masinat tankisin, nüüd vaja kütet paagist vähemaks saada :lol:
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Marko kirjutas:minul uuele pumbale korralikud juhtmed veetud. originaal pumba pinge oli töötava mootoriga 13,7V

ilmselt saab probleem lahenduse kui vana (paagisisene) pump vahelt minema. kahju et eile masinat tankisin, nüüd vaja kütet paagist vähemaks saada :lol:
aga mitte :( vana pump vahelt ära..pensu rõhk kuskil 4bar ja pihustid 100% peal kuskil 5000rpm juures ja segu jääb lahjaks...
järgmine plaan pensu rõhu kell sisse kindlasti....et näha kui palju se kukub...
surveregulaatorile ka parem vaakum..seal praegu ni pisike..vbl se kalab :S
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

mis ülelaade rõhuga te sõidate siis, et ikka lahjaks jääb? kust maalt lahjaks jääb? kas emailiga ei saa siis seda lõpu rikamaks teha kuidagi?? kas teil on originaal surve regulaator?

minul oli 0,5 bar ülelaade rõhk 220cc pihustid ja 6bar kütuse surve ja lõpus tõmbas "kergelt" lahjaks seda sai kellaga proovitud

aga vahepeal sõitsin norm bensu survega 3bar siis küll segu kella taga polnud aga oli tunda et masin ei käi kohe üldse võrreldes kõrge bena survega.
Kasutaja avatar
raxx
Postitusi: 98
Liitunud: 01.04.2005 14:03
Asukoht: tartu

Postitus Postitas raxx »

mehed mina aru ei saa kuidas teil see rohk nii korge peab olema,arvan,et teil oleks vaja lihtsalt suurema tootlikusega pumpa,sest minul on boost 0,5bar-i pihustid 240cc ja bensiini rohk 3,0bar-i.Dunos veel kainud pole,aga kui vaadata neid autosid millest mooda on saadud siis peaks ikka mingi 300hj olema ja segu on paigas seda naitab segukell ja see,et tagant viskab ilusti musta ja kaigu vahetuse ajal tuld.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

boosti kell lööb 1.3bar :)
ja kuskil yle 5000rpm kisub segu lahjaks...emanages on pihustid siis 100% peal...ja seda kytet ei tule kuskilt juurde....
praegu arvame ise kah et vbl se pump jääb lahjaks kuigi ei tohiks... 180lph pump peaks olema
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Re: help: bensu rõhk kukub kiirendamisel?

Postitus Postitas Kuuno »

Marko kirjutas:
originaal pihustid 230cc on asendatud 440cc pihustitega. nagu valemist nähtub ( 440 (pihustite suurus cc) x 4 (silindrite arv) x 0,8 (pumba võimsus 80%) = 1408 (140,8 L/h)) peaks antud pump nendele pihustitele igati sobima ja kütte rõhk ei tohiks langeda :(

mis kohast viga otsida?
aga selle valemi järgi tuleb ka see tglt välja et selline pumba võimsus on 0 surve juures..st aint pump lööb..aga kyttesysteemis on sul regulaator vahel ja rõhu tõstes pumba tootlikus väheneb... :)
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

njah, halvad lood...

walbro 255 pump peaks aitama? :) kaua neid erinevaid pumpasi kannatab proovida. Samil peaks muidugi üks selline kohe võtta olema. kui teaks kindlalt, et 180 pump nõrk ja 255 OK siis tuleks deal teha. ma seda walbro pumpa niisama riiulile seisma ka osta ei taha :lol:

0,5bari juures oli kõik normis kuid 1,3...laadimisel on 4500...5000rpmi juures poob kinni, segu kell 4bari näitab et küte kukub hetkega ja 440cc pihustid 100% avatud.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Vasta