VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mossemeez
Postitusi: 96
Liitunud: 04.07.2005 16:06

Postitus Postitas Mossemeez »

Mihkel kirjutas:Sierra on piisavalt Logani sarnane auto. :-D
see on nüüd kyll sierrade mõnitamine
Toomas
Postitusi: 101
Liitunud: 21.04.2005 8:20
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

Aga samas turbo Logan oleks ju päris huvitav.
:-D
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel

Postitus Postitas Mihkel »

Täna sai külastatud dynomax-i --> http://www.youtube.com/watch?v=3tlHMXV8sEw

Ja numbrid tulid sealt sellised @ 1.05 bar:
163hp/120kw@4100rpm & 307nm@3350rpm mootorist (15% kadu)
142hp/104kw@4100rpm & 267nm@3350rpm rattast

120kw ja 307nm antud mootorist ei ole IMO paha tulemus.
Seda enam, et kepsud seal mootoris on sellised:
http://m-tuning.ee/galerii/albums/Igasugust/aah.jpg
http://m-tuning.ee/galerii/albums/Igasugust/aag.jpg

Lisaks Polole käis veel 1 NA auto (tehtud koonus ja summuti), mis tõmbas välja tehasenumbrid +5hp
ning chipitud turbodiisel, mis tõmbas tehase kw ja tehas +30NM.
Seega lahjade autode puhul on pingi eksimus täiesti talutavuse piirides.
NM tundub kuidagi kahtlane aga samas on 250cc pihustid 3300rpm peal 65% lahti 12.3 seguga.

Edit: TYPO
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel

Postitus Postitas Astrona »

see 65% annab siis 162cc/min, mis mu valemite järgi annab 3300rpm peal 270-300nm. Seega võib tõesti uskuda neid numbreid. Mis tal seal 4100 peal juhtub, bensuga sõidad ikka? Meenus, et mul istub mootor siis veel vaakumis :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel

Postitus Postitas Mihkel »

Kütuseks 98 ikka jah.

Dynosheet ise:
Pilt

Nagu näha kukub pöördemoment päris kiiresti ära peale max pöördemomendi kohta.
Ilmselt nukk selliselt valitud, et all otsas on rohkem minekut, kuna piiraja on 5600rpm peal.
Turbo on aga parasjagu nii suur, et spoolib 4-jandaga suht keskmister pööretel mitte väga madalal.

Omanik kommenteeris ka, et sõites on tunda, nagu 3-mas tõmbab madalalt paremini kui teine.
Teisega ei spooli ilmselt nii vara 1bar üles, et sinna max pöördemomendi kohta sattuda.

Nüüd peaks veel veidi TIP-i mõõtma, et reaalselt näha, kas midagi lõpus takistab või ongi see mootor sellise ehitusega, et lõpp kukub ära.
Downpipe peaks tegelikult bellmouth flantsi ja 63mm peale ehitama nagu ülejäänud summuti.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel

Postitus Postitas Astrona »

Imo see moment langeb vaikselt. 3.3-4K ja tundub, et sealt jääb turbo väikseks, sest hj langus on praktiliselt meh kadude kasv aga muidu konstantne - ehk siis turbiin pudelikael.
Sul kiiruse kasvades peale maxNm, süüde varasemaks läheb? Sealt võib kah väike langus tulla, kui hoiad konst nurka.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel

Postitus Postitas Mihkel »

Süüde kasvab koos pööretega nagu peab.
Kuna antud mootori põlemiskamber on ilmselt ülerõhku mittesoosiv, siis on süütenurk detonatsiooni tõttu max pöördemomendi kohas ka 8.7 surveastmega päris madal.
Originaalis on surveaste 10.2 ja siis oli juba 0.65bar boostil maks pöördemomendi kohas süütenurk stiilis 6 kraadi, et detot poleks (kuigi üli hetkeks käis siiski deto läbi).

Leidsin ka antud mootori stock graafiku, mis tõmmatud RotoTest dynoga:
Pilt
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel

Postitus Postitas Mihkel »

See auto on nüüd endale taaskord uue omaniku leidnud, seekord kasutaja Ringo näol. :-D

Mõned pildid mis said vahetult enne müüki tehtud:
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt PiltPilt

Kapotialust on Ringo juba veidi viisakamaks tuuninud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta