see on nüüd kyll sierrade mõnitamineMihkel kirjutas:Sierra on piisavalt Logani sarnane auto.
VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel
Re: VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel
Täna sai külastatud dynomax-i --> http://www.youtube.com/watch?v=3tlHMXV8sEw
Ja numbrid tulid sealt sellised @ 1.05 bar:
163hp/120kw@4100rpm & 307nm@3350rpm mootorist (15% kadu)
142hp/104kw@4100rpm & 267nm@3350rpm rattast
120kw ja 307nm antud mootorist ei ole IMO paha tulemus.
Seda enam, et kepsud seal mootoris on sellised:
http://m-tuning.ee/galerii/albums/Igasugust/aah.jpg
http://m-tuning.ee/galerii/albums/Igasugust/aag.jpg
Lisaks Polole käis veel 1 NA auto (tehtud koonus ja summuti), mis tõmbas välja tehasenumbrid +5hp
ning chipitud turbodiisel, mis tõmbas tehase kw ja tehas +30NM.
Seega lahjade autode puhul on pingi eksimus täiesti talutavuse piirides.
NM tundub kuidagi kahtlane aga samas on 250cc pihustid 3300rpm peal 65% lahti 12.3 seguga.
Edit: TYPO
Ja numbrid tulid sealt sellised @ 1.05 bar:
163hp/120kw@4100rpm & 307nm@3350rpm mootorist (15% kadu)
142hp/104kw@4100rpm & 267nm@3350rpm rattast
120kw ja 307nm antud mootorist ei ole IMO paha tulemus.
Seda enam, et kepsud seal mootoris on sellised:
http://m-tuning.ee/galerii/albums/Igasugust/aah.jpg
http://m-tuning.ee/galerii/albums/Igasugust/aag.jpg
Lisaks Polole käis veel 1 NA auto (tehtud koonus ja summuti), mis tõmbas välja tehasenumbrid +5hp
ning chipitud turbodiisel, mis tõmbas tehase kw ja tehas +30NM.
Seega lahjade autode puhul on pingi eksimus täiesti talutavuse piirides.
NM tundub kuidagi kahtlane aga samas on 250cc pihustid 3300rpm peal 65% lahti 12.3 seguga.
Edit: TYPO
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel
see 65% annab siis 162cc/min, mis mu valemite järgi annab 3300rpm peal 270-300nm. Seega võib tõesti uskuda neid numbreid. Mis tal seal 4100 peal juhtub, bensuga sõidad ikka? Meenus, et mul istub mootor siis veel vaakumis 

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel
Kütuseks 98 ikka jah.
Dynosheet ise:

Nagu näha kukub pöördemoment päris kiiresti ära peale max pöördemomendi kohta.
Ilmselt nukk selliselt valitud, et all otsas on rohkem minekut, kuna piiraja on 5600rpm peal.
Turbo on aga parasjagu nii suur, et spoolib 4-jandaga suht keskmister pööretel mitte väga madalal.
Omanik kommenteeris ka, et sõites on tunda, nagu 3-mas tõmbab madalalt paremini kui teine.
Teisega ei spooli ilmselt nii vara 1bar üles, et sinna max pöördemomendi kohta sattuda.
Nüüd peaks veel veidi TIP-i mõõtma, et reaalselt näha, kas midagi lõpus takistab või ongi see mootor sellise ehitusega, et lõpp kukub ära.
Downpipe peaks tegelikult bellmouth flantsi ja 63mm peale ehitama nagu ülejäänud summuti.
Dynosheet ise:

Nagu näha kukub pöördemoment päris kiiresti ära peale max pöördemomendi kohta.
Ilmselt nukk selliselt valitud, et all otsas on rohkem minekut, kuna piiraja on 5600rpm peal.
Turbo on aga parasjagu nii suur, et spoolib 4-jandaga suht keskmister pööretel mitte väga madalal.
Omanik kommenteeris ka, et sõites on tunda, nagu 3-mas tõmbab madalalt paremini kui teine.
Teisega ei spooli ilmselt nii vara 1bar üles, et sinna max pöördemomendi kohta sattuda.
Nüüd peaks veel veidi TIP-i mõõtma, et reaalselt näha, kas midagi lõpus takistab või ongi see mootor sellise ehitusega, et lõpp kukub ära.
Downpipe peaks tegelikult bellmouth flantsi ja 63mm peale ehitama nagu ülejäänud summuti.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel
Imo see moment langeb vaikselt. 3.3-4K ja tundub, et sealt jääb turbo väikseks, sest hj langus on praktiliselt meh kadude kasv aga muidu konstantne - ehk siis turbiin pudelikael.
Sul kiiruse kasvades peale maxNm, süüde varasemaks läheb? Sealt võib kah väike langus tulla, kui hoiad konst nurka.
Sul kiiruse kasvades peale maxNm, süüde varasemaks läheb? Sealt võib kah väike langus tulla, kui hoiad konst nurka.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel
Süüde kasvab koos pööretega nagu peab.
Kuna antud mootori põlemiskamber on ilmselt ülerõhku mittesoosiv, siis on süütenurk detonatsiooni tõttu max pöördemomendi kohas ka 8.7 surveastmega päris madal.
Originaalis on surveaste 10.2 ja siis oli juba 0.65bar boostil maks pöördemomendi kohas süütenurk stiilis 6 kraadi, et detot poleks (kuigi üli hetkeks käis siiski deto läbi).
Leidsin ka antud mootori stock graafiku, mis tõmmatud RotoTest dynoga:

Kuna antud mootori põlemiskamber on ilmselt ülerõhku mittesoosiv, siis on süütenurk detonatsiooni tõttu max pöördemomendi kohas ka 8.7 surveastmega päris madal.
Originaalis on surveaste 10.2 ja siis oli juba 0.65bar boostil maks pöördemomendi kohas süütenurk stiilis 6 kraadi, et detot poleks (kuigi üli hetkeks käis siiski deto läbi).
Leidsin ka antud mootori stock graafiku, mis tõmmatud RotoTest dynoga:

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel
See auto on nüüd endale taaskord uue omaniku leidnud, seekord kasutaja Ringo näol. 
Mõned pildid mis said vahetult enne müüki tehtud:



Kapotialust on Ringo juba veidi viisakamaks tuuninud.

Mõned pildid mis said vahetult enne müüki tehtud:








Kapotialust on Ringo juba veidi viisakamaks tuuninud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.