Pildid esimesest sõiduõhtust:


Kiirülevaade tehtust:












Mõned videod ka esimese õhtu katsetustest kes huvitatud on:
http://www.youtube.com/watch?v=8yhGfhjaBMo
http://www.youtube.com/watch?v=QV6akq4DMSY
http://www.youtube.com/watch?v=Y_e-1MYPEP8
Suured tänud ka Madisele, kes cooleri torustikule TIG-iga õmblused peale lasi.
Tehnika spec siis selline:
* Stock AKV 44kw 1.4 mootor (CR 8.75)
* IHI RHB5 turbo (vesijahutusega, sisemise wastegate-ga)
* MegaSquirt 2 V3.0 EMS
* 250cc/min@3.0bar High Imp pihustid
* VEMS AFresh Tiny WideBand ja EGT kell
* AutoMeter Ultra-Lite boost, oil pressure ja oil temp lisakellad
* 54mm/2.25" RV downpipe
* 63.5mm/2.5" custom RV summutisüsteem
* 550*180*65 Core Intercooler
* 54mm/2.25" RV cooleri torustik (TIG)
* 63.5mm/2.5" RV turbo sisselasketoru (TIG)
* Simoni Racing BOV (HKS SSQV replica)
* SFS Performance ja AutoBahn88 silikoonühendused, ABA klambrid
* Oil catch tank
* AEM DryFlow koonusfilter
* Aku viidud ruumi tekitamiseks pagasiruumi
* SPAL-i 1370m3/h üliõhuke jahutusventilaator
* Pikkade pihustite konversion (originaalis Bosch Short pihustid)
* Sachs Race Engineering 200mm sidurikorv
* Sachs Race Engineering 190mm 4-ja labaga leevendusteta siduriketas
Üldine spec:
* JOM mustad inglisilmadega esituled
* Hella smoke tagatuled
* JOM 60mm madaldusvedrustus sportamortidega
* 17"x7" OZ Superleggera suveveljed
* 185/35/17 suverehvid
* 13" VW originaal valuveljed talveks
* 155/70/13 UltraGrip 7 lamellrehvid
* RS4 stiilis esispoiler (paigaldamata)
Mootoriremondiga seonduvalt tehtud:
* Kõik mootoridetailid põhjalikult pestud
* Kõik uued mootoritihendid
* Surveaste 8.75:1, kasutusel 4 originaal metalltihendit
* Uued Elring plokikaanepolid
* Hüdrotõukurid algosandatud, pestud ja uue õliga komplekteeritud
* Plokikaas remonditud ja tööpind lihvitud (juhtpuksidele uued hülsid, klapipesad lõigatud + pordiga sujuvalt kokku viidud + põlemiskambrit veidi tuunitud, klappidel uus tööpind + 30 kraadi back cut)
* Plokk elektrolüüsitud, värvitud, hoonitud, tööpind lihvitud (5 sajandiku kulunud)
* Väntvõll kontrollitud ja standard mõõtudes (jäi nii nagu mootorist tuli)
* Kolvid täielikult puhastatud ja üle mõõdetud (3 sajandiku kulunud)
* Kepsud puhastatud ja kontrollitud
* KolbenSchmidt standard mõõtu raamsaaled
* KolbenSchmidt standard mõõtu kepsusaaled
* KolbenSchmidt standard mõõtu pikkilõtkusaaled
* Uued Febi stock kepsupoldid
* Stock 10.9 raamipakupoldid
* Tühimass kaalutud 970kg
Hetkel veel paljud asjad poolikud ja saavad varsti lõpetatud.
Näiteks cooleri torustik tuleb RV materjali tekkides ära fikseerida, hetkel toestavad torustiku mõned nipukad.
Antud projekt oli minu keevitusoskuste harjutamisfaas, seega mõnda kohta ei tasu väga kriitilise pilguga vaadata

Sihilikku pornot pole kuskil tehtud ja mõni koht mis summutil jäi vähe viletsam kaob sealt lähiajal uue summuti installiga.