Kompressor E36 318is le.

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas _siim_ »

Nitro on tunduvalt odavam lahendus.
boga
Postitusi: 8
Liitunud: 07.11.2009 16:36
Asukoht: rapla

Postitus Postitas boga »

Kas keegi oskab soovitada mõnda väikest turbot, mille saaks odavalt kätte ja mis annaks piisavalt võimsust, et mootor kestma jäeks?
marauder
Postitusi: 155
Liitunud: 06.07.2006 10:37
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas marauder »

Kövasti odavam on sul sinna näiteks M50b25 ehk 2,5 liitrine mootor vahele pista. VÖi isegi 2,8
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

Äkki on omanikul mõte esiots kergeks jätta. is'ile ikkagi kompressor. Kui tahtakse hetkelist võimsuselisa, siis nitro.
KillFrenzy
Postitusi: 110
Liitunud: 21.08.2005 14:17

Postitus Postitas KillFrenzy »

2.8 on ~15kg raskem kui see 1.8
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

1.8 turboga (~0.8-1bar) oluliselt kiirem kui 2.5 või 2.8
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

T6nis kirjutas:1.8 turboga (~0.8-1bar) oluliselt kiirem kui 2.5 või 2.8
3 bariga on veel kiirem ja teeb "psssst" kah veel kõvemini :D
Tegelikult tuleb endale lihtsalt aru anda ja kaaluda korralikult, enne kui valik teha.
Turbo paigaldamine on keerulisem, eriti kui autodest suurt ei jaga, hind tuleb kallim ja kaalu pealt eriti kokku ei hoia.
Ahti
Postitusi: 80
Liitunud: 01.06.2007 12:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ahti »

olenevalt ettevõtmisest on siiski mõlemad võimalikud ja edukad.
sellele motole võiks vabalt paigaldada kompressori - vaadake näiteks mersu väikseid c klassi komprekaid. turboga oleks aga samasugusest motost võimalik rohkem ja särtsakamat võimsust saada - kasvõi juba sellepärast, et turbo mootori kasutegur kõrgem. aga mõne väikse turbiini ja mootori juhtimise orgunnimine sellel mootoril pole mingi utoopiline ettevõtmine. Kui nüüd sellele mootori sisu ka veidikenegi vastaks, siis 200hp ja mingi 350 Nm rattast poleks üldse paha ja oleks päris huvitav sõita sellisega. Ja tehnoloogia järgi peaks see 1,8 is ju parima kaanega üldse olema - pisike moto aga vabalthingavalt mõistlike pööretega üle 100kw juba.
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
mis-w2rk-on
Postitusi: 60
Liitunud: 07.03.2010 18:47
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas mis-w2rk-on »

Tõstaks teema uuesti päevakorda, huvitab just kopressori variant, turbo jääb hetkel teisejärguliseks, et küsimus olekski, et palju puhuks välja eaton m90 1,6 moto otsas mõistliku boostiga. Ahhjaa. vaadates eelnevaid poste, siis ärge rääkige, et see on mõtetu ja et ma peaksin moto swapi peale mõtlema, asi on selles, et r4 motoga bmw on märksa rohkem tasakaalus kui r6 motoga.

EDIT: Vastan ette ära ka küsimusele, et milleks? Selleks, et möödasõite oleks pisut parem teha ja samuti rajal väheke etem, mingit ulme jõudu taga ei aja.
captain slow
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

M90 on 1.6 mootorile liiga suur. M62 on sobiv.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta