Kompressor E36 318is le.

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

boga
Postitusi: 8
Liitunud: 07.11.2009 16:36
Asukoht: rapla

Kompressor E36 318is le.

Postitus Postitas boga »

Tere!

Oleks soov oma 318is kiiremaks muuta ja meeldiks kompressori variant.

Kõik kes oskavad kommenteerida seda üritust või soovitada midagi muud (paremat või odavamat) teie abi on teretulnud.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Miks just kompressor? Miks mitte turbo?




Ise saksakeel ei oska, aga mingit turbo kit pakutakse siin:
http://cgi.ebay.de/BMW-E36-E30-Turbolad ... 20adddf566

Edit:
Siin ka midagi:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-M10- ... ccessories
boga
Postitusi: 8
Liitunud: 07.11.2009 16:36
Asukoht: rapla

Postitus Postitas boga »

Kompressor seepärast:
1. see annab kohe powerit
2. seda on valmis komplektid olemas
3. seda on lihtne paigaldada ja vajadusel eemaldada

ja ega rohkem suurt ei oskagi arvata miks ta parem on

Kas turboga liiga aretamiseks ei lähe ?








0
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

boga kirjutas:Kompressor seepärast:
1. see annab kohe powerit
2. seda on valmis komplektid olemas
3. seda on lihtne paigaldada ja vajadusel eemaldada

ja ega rohkem suurt ei oskagi arvata miks ta parem on

Kas turboga liiga aretamiseks ei lähe ?








0
Kompressori puhul rõhk oleneb ju pigem pööretest ning kaane voolavuses.
Kompressori ringi kruvimisega kaotad madalal pöördel jõus kuna käitatakse teda vända pealt ju.
Samas kui paned siduri vahele siis äkki ei kaota all otsas jõudu.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

boga kirjutas:Kompressor seepärast:
1. see annab kohe powerit
2. seda on valmis komplektid olemas
3. seda on lihtne paigaldada ja vajadusel eemaldada

ja ega rohkem suurt ei oskagi arvata miks ta parem on

Kas turboga liiga aretamiseks ei lähe ?

0
Kui tahad asja mis normaalselt toimib, siis peab kindlasti ka progetava ajuga arvestama, vahet ei ole kas komperssor või turbo.

Aga, eelnetel linkidel samamoodi "valmis komplektid" olemas.
Palju jõudu juurde tahad saada?
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

tsentrifugaalkompressoril(mis algselt lingitud) ei ole jõudu all otsas, täpselt nagu turbogi puhul.

Elementaarne kompressorite-turbote jutt peaks ikka läbi olema loetud enne kui midagi ostma tõtata.
Seal on ka jõu/väände tabel olemas erinevate ülelaadimiste võrdluseks.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
boga
Postitusi: 8
Liitunud: 07.11.2009 16:36
Asukoht: rapla

Postitus Postitas boga »

http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... /index.htm#

Sellel lehel olemas komplektid mis minu arusaamist mööda ei vaja progetavat aju.
boga
Postitusi: 8
Liitunud: 07.11.2009 16:36
Asukoht: rapla

Postitus Postitas boga »

Jõudu tahaks saadi niipalju et mootor ka ilma eriliste täiendusteta kestaks.

Mis oleks max hobused mida saab ilma progetava aju ja muu sellise kraamita ?
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas _siim_ »

0-whp

Need kitid on päris korraliku hinnaga ka seal,päris mitu auto hinda ning hinna võimsuse suhe pole ka midagi ostmakutsuvat,selle rahaga paneb kohapeal ka midagi paremini toimivat kokku...
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Miksi mootori swapi peale ei ole mõelnud?
boga
Postitusi: 8
Liitunud: 07.11.2009 16:36
Asukoht: rapla

Postitus Postitas boga »

Siinkohal vbolla küsikski kas see 1,8 103kw on mõistlik mootor millel ülelaadimist kasutada.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

loomulikult,et mitte.

ülelaadimisel (või üldse ehitamisel) on enamasti mõistlik kasutada suurimat saadaolevat mootorit antud autole. Vähemalt ei jää pärast raha raiskamist võimsusest puudu... mida 1,8-ga kindlasti jääks...

Kompressor on pigem levinud usas - põhjus on lihtne, neid odavam ehitada...ja suurel mootoril pole algusossa väga võimsust juurde vaja,väänet niisamagi...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Sassu
Postitusi: 72
Liitunud: 06.04.2008 19:09
Asukoht: Keila/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Sassu »

Roots või twin-screw kompressori eelis turbo ees ongi ju see, et madalamalt annab juba tunda ja koguaeg on midagi olemas. Ei ole mingit pikka mõtlemisaega nagu turbodega. Tsentrifugaalkompressor on tõesti kahlase väärtusega vidin.
boga
Postitusi: 8
Liitunud: 07.11.2009 16:36
Asukoht: rapla

Postitus Postitas boga »

Lihtne põhjus miks selline mõte tekkis oligi see, et masin sellisena olemas ja ei tahaks hakata mootori vahetusega tegelema hakata.

Kas sellele konele on äkki mingeid lihtsamaid ja odavamiad variante võimsuse tõstmiseks?
TevoDekk
Postitusi: 69
Liitunud: 13.02.2007 11:30
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas TevoDekk »

See leht aitab sind kindlasti.


http://www.metricmechanic.com/


Odavam lahendus oleks M50B25, M52B28.
Vasta