Kompressor E36 318is le.
3 bariga on veel kiirem ja teeb "psssst" kah veel kõvemini :DT6nis kirjutas:1.8 turboga (~0.8-1bar) oluliselt kiirem kui 2.5 või 2.8
Tegelikult tuleb endale lihtsalt aru anda ja kaaluda korralikult, enne kui valik teha.
Turbo paigaldamine on keerulisem, eriti kui autodest suurt ei jaga, hind tuleb kallim ja kaalu pealt eriti kokku ei hoia.
olenevalt ettevõtmisest on siiski mõlemad võimalikud ja edukad.
sellele motole võiks vabalt paigaldada kompressori - vaadake näiteks mersu väikseid c klassi komprekaid. turboga oleks aga samasugusest motost võimalik rohkem ja särtsakamat võimsust saada - kasvõi juba sellepärast, et turbo mootori kasutegur kõrgem. aga mõne väikse turbiini ja mootori juhtimise orgunnimine sellel mootoril pole mingi utoopiline ettevõtmine. Kui nüüd sellele mootori sisu ka veidikenegi vastaks, siis 200hp ja mingi 350 Nm rattast poleks üldse paha ja oleks päris huvitav sõita sellisega. Ja tehnoloogia järgi peaks see 1,8 is ju parima kaanega üldse olema - pisike moto aga vabalthingavalt mõistlike pööretega üle 100kw juba.
sellele motole võiks vabalt paigaldada kompressori - vaadake näiteks mersu väikseid c klassi komprekaid. turboga oleks aga samasugusest motost võimalik rohkem ja särtsakamat võimsust saada - kasvõi juba sellepärast, et turbo mootori kasutegur kõrgem. aga mõne väikse turbiini ja mootori juhtimise orgunnimine sellel mootoril pole mingi utoopiline ettevõtmine. Kui nüüd sellele mootori sisu ka veidikenegi vastaks, siis 200hp ja mingi 350 Nm rattast poleks üldse paha ja oleks päris huvitav sõita sellisega. Ja tehnoloogia järgi peaks see 1,8 is ju parima kaanega üldse olema - pisike moto aga vabalthingavalt mõistlike pööretega üle 100kw juba.
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: 07.03.2010 18:47
- Asukoht: Raplamaa
Tõstaks teema uuesti päevakorda, huvitab just kopressori variant, turbo jääb hetkel teisejärguliseks, et küsimus olekski, et palju puhuks välja eaton m90 1,6 moto otsas mõistliku boostiga. Ahhjaa. vaadates eelnevaid poste, siis ärge rääkige, et see on mõtetu ja et ma peaksin moto swapi peale mõtlema, asi on selles, et r4 motoga bmw on märksa rohkem tasakaalus kui r6 motoga.
EDIT: Vastan ette ära ka küsimusele, et milleks? Selleks, et möödasõite oleks pisut parem teha ja samuti rajal väheke etem, mingit ulme jõudu taga ei aja.
EDIT: Vastan ette ära ka küsimusele, et milleks? Selleks, et möödasõite oleks pisut parem teha ja samuti rajal väheke etem, mingit ulme jõudu taga ei aja.
captain slow
M90 on 1.6 mootorile liiga suur. M62 on sobiv.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;