Saab teha Tehnikakõrgkoolis, kus minu teada epic metal lasi teha ja nt. siin: http://www.otter-ag.ee/main.html
Lasin seal oma 16v kaane väljalaskepordid seestpoolt keraamikaga katta.
BMW Z3 Coupe 2,8 -> turbo. Erik
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas selle pakutava keraamilise kattega on ka reaalseid kogemusi? Lasin kunagi ühel tehnikakõrgkooli mehel kuskil laboris (tundub, et see teenus on selle ammuse teema edasiarendus) katta LSD friktsioonkettad pulberkattega (eelnevalt sai tehtud analüüs vana katte koostise kohta). Paraku selle asjaga läks sedasi, et parajaks lihvimise käigus eraldus see kate suurte tükkidena aluspinna küljest ja selliste asjade auto külge panekul ei näinud suuremat mõtet.
Endal sama teema varsti päevakorras ja kogemus nende ketastega teeb ettevaatlikuks, pärast pole eriti tore neid tükke silindrist ja turbiini vahelt kokku korjata (väljalaskekollektorist lahtipääsenud sodi kipub mõnikord silindrisse sattuma). See on muidugi umbes 3 aastat vana teema.
Endal sama teema varsti päevakorras ja kogemus nende ketastega teeb ettevaatlikuks, pärast pole eriti tore neid tükke silindrist ja turbiini vahelt kokku korjata (väljalaskekollektorist lahtipääsenud sodi kipub mõnikord silindrisse sattuma). See on muidugi umbes 3 aastat vana teema.
Välise katmise puhul ei tohiks nagu sellest kattest silindritesse ja turbiini midagi sattuda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Just lammutasin esisilla laiali, tüüpiline saksast toodud auto sündroom. Aastake-kaks Eesti teedel ja kõik asjad on veermikus perses. Hakkasin vahetama logiseva sarniiri pärast õõtsa, kui avastasin, et rooliotsad on kohe-kohe minemas, teine õõts pole ka oma esimeses nooruses ja kui kõik esiveermiku asjad olid põrandale hunnikusse kuhjatud avastasin, et amordid on ka natuke pehmed ja ühe kaelustihend natuke niiske. Ühesõnaga eest läheb kõik vahetusse.
Tulevad:
E30 õõtsad
E30 M deeksentrilised õõtsapuksid
E30 M deeksentrilised amordilaagrid
Bilsu kollased amordid
Samas tahaks viia stabika kinnituse õõtsalt amordi kannule, sellega peaks body roll`i vastu üsna tõhusalt võitlema.
Tagasillaga vaatab, mis saab...
Tulevad:
E30 õõtsad
E30 M deeksentrilised õõtsapuksid
E30 M deeksentrilised amordilaagrid
Bilsu kollased amordid
Samas tahaks viia stabika kinnituse õõtsalt amordi kannule, sellega peaks body roll`i vastu üsna tõhusalt võitlema.
Tagasillaga vaatab, mis saab...