BMW Z3 Coupe 2,8 -> turbo. Erik

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Saab teha Tehnikakõrgkoolis, kus minu teada epic metal lasi teha ja nt. siin: http://www.otter-ag.ee/main.html

Lasin seal oma 16v kaane väljalaskepordid seestpoolt keraamikaga katta.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

Kas selle pakutava keraamilise kattega on ka reaalseid kogemusi? Lasin kunagi ühel tehnikakõrgkooli mehel kuskil laboris (tundub, et see teenus on selle ammuse teema edasiarendus) katta LSD friktsioonkettad pulberkattega (eelnevalt sai tehtud analüüs vana katte koostise kohta). Paraku selle asjaga läks sedasi, et parajaks lihvimise käigus eraldus see kate suurte tükkidena aluspinna küljest ja selliste asjade auto külge panekul ei näinud suuremat mõtet.

Endal sama teema varsti päevakorras ja kogemus nende ketastega teeb ettevaatlikuks, pärast pole eriti tore neid tükke silindrist ja turbiini vahelt kokku korjata (väljalaskekollektorist lahtipääsenud sodi kipub mõnikord silindrisse sattuma). See on muidugi umbes 3 aastat vana teema.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Välise katmise puhul ei tohiks nagu sellest kattest silindritesse ja turbiini midagi sattuda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

Mis seisu see auto jõudnud on kui saladus pole?
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Sõidab jälle tänavatel, vabalthingavana. Tegelen argisemate muredega, nagu logisev esisild. Sisselaske torustiku juppidega tegelen samuti.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Just lammutasin esisilla laiali, tüüpiline saksast toodud auto sündroom. Aastake-kaks Eesti teedel ja kõik asjad on veermikus perses. Hakkasin vahetama logiseva sarniiri pärast õõtsa, kui avastasin, et rooliotsad on kohe-kohe minemas, teine õõts pole ka oma esimeses nooruses ja kui kõik esiveermiku asjad olid põrandale hunnikusse kuhjatud avastasin, et amordid on ka natuke pehmed ja ühe kaelustihend natuke niiske. Ühesõnaga eest läheb kõik vahetusse.

Tulevad:

E30 õõtsad
E30 M deeksentrilised õõtsapuksid
E30 M deeksentrilised amordilaagrid
Bilsu kollased amordid
Samas tahaks viia stabika kinnituse õõtsalt amordi kannule, sellega peaks body roll`i vastu üsna tõhusalt võitlema.

Tagasillaga vaatab, mis saab...
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Noh, kas nüüd on turbotamise osas olnud edasiminekuid? :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Vasta