turbo diislile suurem turbo
otsi tds'i aju, turbo ja cooler koos torustikuga. kohe 20 kw juures, sinna saab chipiga vee ming 20 kw otsa. aju puhul pead vaatam et kõrgsurve pumbaga kokku sobiks, täpse aja jään praegu võlgu aga kuskil 94 lõpp muudeti pumbas mingit andurit ja sellega koos ka aju.
terv
erich
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
alustuseks võiksid paigaldada oma turbole rõhumanomeetri ja vaadata palju rõhku orginaalist alles on.
kindlasti saad peale cooleri paigaldamist tõsta natuke rõhku, kui leiad ka koha et pump rohkem kütet annaks (võimalusi on mitmeid). Diislil pead jälgima et kütet liiga palju peale ei saaks siis temp tõuseb, kui kütet peale ei saa siis lihtsalt jõudu ei ole.
kui turbot vahetada ja tahad, et pöörded oleksid madalalt võtta otsi muutuvageomeetriaga turbo, selle paigaldamine annab kindlasti effekti!
Mihkel
kindlasti saad peale cooleri paigaldamist tõsta natuke rõhku, kui leiad ka koha et pump rohkem kütet annaks (võimalusi on mitmeid). Diislil pead jälgima et kütet liiga palju peale ei saaks siis temp tõuseb, kui kütet peale ei saa siis lihtsalt jõudu ei ole.
kui turbot vahetada ja tahad, et pöörded oleksid madalalt võtta otsi muutuvageomeetriaga turbo, selle paigaldamine annab kindlasti effekti!
Mihkel
Overkill is just about enough
Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l