turbo diislile suurem turbo

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

tonn
Postitusi: 11
Liitunud: 26.11.2008 12:49
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas tonn »

Mille kallale esiteks minema peaks,mida kõigepealt nokkida et kiirendus nõks paremaks läheks?
Täitsa nõus,et mis lõbu on kui rõhk alles 4000juures tuleb.Tahaks et kasu oleks ikka norm põõrete juures...
AA palju 85kw.umbes juurde aretada võiks,et lõhkuma ei hakkaks?
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

otsi tds'i aju, turbo ja cooler koos torustikuga. kohe 20 kw juures, sinna saab chipiga vee ming 20 kw otsa. aju puhul pead vaatam et kõrgsurve pumbaga kokku sobiks, täpse aja jään praegu võlgu aga kuskil 94 lõpp muudeti pumbas mingit andurit ja sellega koos ka aju.

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
tonn
Postitusi: 11
Liitunud: 26.11.2008 12:49
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas tonn »

Ma ei saa täpselt aru mida mõtled turbo ja torustiku otsimise all,need ju olemas ja küljes... :roll:
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

td ja tds'i turbod ja ajud on erinevad. TD'l pole coolerit, vot seda mõtlesingi

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
tonn
Postitusi: 11
Liitunud: 26.11.2008 12:49
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas tonn »

:roll: Selge pilt,ma pean nüüd seedima seda asja,sest turbodest ja nende jubinatest ei tea ma miskit. Pean vahepeal igasugused lühendid ja muud turbo ja selle vidinatega seotud sõnad selgeks saama,siis saab edasi arutada :)
Mis vahe on td ja tds,l?
Siller
Postitusi: 41
Liitunud: 12.09.2006 17:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Siller »

Td-l on 85 kW ja Tds-il on 105kw.
tonn
Postitusi: 11
Liitunud: 26.11.2008 12:49
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas tonn »

Mis see s-seal td taga teeb,mis see on?
KillFrenzy
Postitusi: 110
Liitunud: 21.08.2005 14:17

Postitus Postitas KillFrenzy »

Enne ju kirjutati, et see "s" tähendab - teist aju, turbot ja intercoolerit. Intercooler on radikas mis jahutab turboast tulevat õhku.
tonn
Postitusi: 11
Liitunud: 26.11.2008 12:49
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas tonn »

:bb No nii,sain aru.Tuleb lammerist teine süsteem muretseda,tea mis hinnaklassi need vidinad kuuluvad ka.... :roll: Peab uurima.
Kasutaja avatar
Miq78
Postitusi: 50
Liitunud: 30.11.2004 11:15
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Miq78 »

alustuseks võiksid paigaldada oma turbole rõhumanomeetri ja vaadata palju rõhku orginaalist alles on.
kindlasti saad peale cooleri paigaldamist tõsta natuke rõhku, kui leiad ka koha et pump rohkem kütet annaks (võimalusi on mitmeid). Diislil pead jälgima et kütet liiga palju peale ei saaks siis temp tõuseb, kui kütet peale ei saa siis lihtsalt jõudu ei ole.

kui turbot vahetada ja tahad, et pöörded oleksid madalalt võtta otsi muutuvageomeetriaga turbo, selle paigaldamine annab kindlasti effekti!

Mihkel
Overkill is just about enough

Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Vasta