turbo diislile suurem turbo
turbo diislile suurem turbo
kui turbo diislile suurem turbo panna, mis selle jaoks tuleb ümber teha ja mis sellega kaasneda võib?
auto on 92 bmw 525tds
auto on 92 bmw 525tds
seal on vähemalt 2 pikka projekti teemat e34 kere peal olevatest ja üks e36 kerel olevatest TDS'idest. täpsed lingid jäid eelmisesse arvutisse aga otsisõnad tds ja m51 peaks sealt päris palju vastuseid andma. On ka 2.4 (m21 vist oli) tehnikale tehtud projekte.
Palju seal kasulikku informatsiooni on jääb igaühe enda otsustada. Niipalju kui mina mäletan valivad soomlased turbosid kohvipaksu pealt
Lisaks peaks sealtkaudu leidma ka huvitavaid linke soome diislite tuunimise kohta.
Üks asi mis sealt silma jäi oli et kui tahad diislist võimu välja võtta siis osta kohe mersu.
terv
erich
Palju seal kasulikku informatsiooni on jääb igaühe enda otsustada. Niipalju kui mina mäletan valivad soomlased turbosid kohvipaksu pealt

Lisaks peaks sealtkaudu leidma ka huvitavaid linke soome diislite tuunimise kohta.
Üks asi mis sealt silma jäi oli et kui tahad diislist võimu välja võtta siis osta kohe mersu.
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Kas on samade kinnitustega turbod,või tuleb ringi teha miskit? Kui ma saaksin mõne turbo täpse kirjelduse,mis sinna istub(mudeli),oleks hea.
Laiali jooksmise all peetakse silmas ilmselt suuri põõrdeid?
Kuna asi võõras,palju kw. juurde kannataks aretada,et mõistliku kasutuse juures moto ikka vastu peaks?
Laiali jooksmise all peetakse silmas ilmselt suuri põõrdeid?
Kuna asi võõras,palju kw. juurde kannataks aretada,et mõistliku kasutuse juures moto ikka vastu peaks?
aga on ka võimalus ju, et paned suurema turbo ja ainuke asi mis sellega saavutad on pikem lag' diislitel ju turbod safe seadistusega peal, ehk lihtsam lihtsalt vähe rõhku tõsta???
minu lollpää arvab, et ikkagi TDS on ju elektrooniliselt juhitava boosti süsteemiga, ehk võid suurema turbo pealepanna aga rõhu jätab see samaks ja läheb lihtsalt turbol kauem aega kuna ta selle sama rõhuni jõuab. Minu soovitus oleks kõigepealt proovida originaal turboga jamada kui hakata õmber ehitama ja pärast jummala tühja pettuda.
kui väga mööda jutt oli siis ärge näkku lööge
minu lollpää arvab, et ikkagi TDS on ju elektrooniliselt juhitava boosti süsteemiga, ehk võid suurema turbo pealepanna aga rõhu jätab see samaks ja läheb lihtsalt turbol kauem aega kuna ta selle sama rõhuni jõuab. Minu soovitus oleks kõigepealt proovida originaal turboga jamada kui hakata õmber ehitama ja pärast jummala tühja pettuda.
kui väga mööda jutt oli siis ärge näkku lööge

Kes tahab diislit aretada, siis MB W124 300D turbomootor pea päris hästi vastu. Needsamad, millega taksistid 2 miljonit läbi sõidavad, remontimata.
Soomes ja Rootsis on see mootor üsna populaarne diisli tuunijate seas.
Tavaliselt siis pannakse peale turbo Holseti HX50 seeriast, vajadusel lisatakse kompressor (mingi odav eaton, M112, M90 vms). Pump modifitseeritakse, Soomes oli ca 1k EUR`i vist.
500hp pole probleem, mitte hetkeks vaid nt 500k-1milj KM`i kannatab kindlasti.
W201 keresse tehakse see combo tavaliselt.
Meitemaal kahjuks MB vanakooli tehnikast lugu ei peeta, kuigi materjalispetsid võiksid nii mõndagi rääkida.
Soomes ja Rootsis on see mootor üsna populaarne diisli tuunijate seas.
Tavaliselt siis pannakse peale turbo Holseti HX50 seeriast, vajadusel lisatakse kompressor (mingi odav eaton, M112, M90 vms). Pump modifitseeritakse, Soomes oli ca 1k EUR`i vist.
500hp pole probleem, mitte hetkeks vaid nt 500k-1milj KM`i kannatab kindlasti.
W201 keresse tehakse see combo tavaliselt.
Meitemaal kahjuks MB vanakooli tehnikast lugu ei peeta, kuigi materjalispetsid võiksid nii mõndagi rääkida.
diislil on pigem kütet juurde vaja mitte rõhku. originaalil rõhku tõstes on kasutegur 0, tundub et temp läheb nii kõrgeks et kütet lihtsalt juurde ei anta. vähe asisem cooler oleks võibolla abiks.
tds'l in veel täitsa tavalise wastegate'iga turbo. elektroonikat on seal niipalku et map andur annab ajule teada palju rõhku on. 1.5 bar pealt tekitatakse fuel cut.
Turbo valikust niipalju et liiga suurt pannes lihtsalt ei teki rõhku enne 4000 pööret näiteks aga mis lõbu on sellisse autoga sõita?
EDIT: Uuemate common rail (525d ja 530d) diislite VNT turbod peaks istuma 1:1 kollektori otsa, probleemiks jääb ainult labade juhtimine. Teiste otse sobivate turbode kohta hetkel inf puudub.
terv
erich
tds'l in veel täitsa tavalise wastegate'iga turbo. elektroonikat on seal niipalku et map andur annab ajule teada palju rõhku on. 1.5 bar pealt tekitatakse fuel cut.
Turbo valikust niipalju et liiga suurt pannes lihtsalt ei teki rõhku enne 4000 pööret näiteks aga mis lõbu on sellisse autoga sõita?
EDIT: Uuemate common rail (525d ja 530d) diislite VNT turbod peaks istuma 1:1 kollektori otsa, probleemiks jääb ainult labade juhtimine. Teiste otse sobivate turbode kohta hetkel inf puudub.
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech