BiTurbo VS Twin turbo

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Miskit vist ikka on.
Eespoolse turbo downpipe hargneb kaheks ja sinna on midagi vahele topitud.

Süsteem on justkui midagi sellist.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Sellest kaheks jagunemisest eriti aru ei saa jah kuid siit on ju ilusti näha, et esimese kolme silindri väljundid lähevad ühte turbosse ja tagumise kolme omad teise turbosse, sealt on nad kokku viidud ühte WG-i, miskit järjestikku süsteemi mina siin küll ei näe.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kivi
Postitusi: 37
Liitunud: 28.09.2008 17:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kivi »

Üldjuhul on bi-turbo kaks ühesugust turbot V-mootoritel ning twin-turbo on üldjuhul tandemina töötavat kaks erinevat turbot ehk siis tavaliselt väike turbiin madalatel pööretel ja suurem turbiin kõrgematel pööretel.
Porsche 944Turbo
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Mehed ajavad siin jama.
Twin ja Bi on samad asjad. Minu Twin-Turbol on küll kaks ühesugust turbot :-D Autotootjad lihtsalt nimetavad neid nii nagu sellel hetkel popim paistab.
Olen siin foorumis tähele pannud, et paljud , kellel on soov midagi öelda, ei hooli sellest, kas see on oletus või kindel fakt. Ärge palun lahmige huupi, sest inimene küsis ja tahab ka sellele õiget vastus, mitte kellegi lamba arvamust.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
KinQpool
Postitusi: 16
Liitunud: 25.11.2007 21:25
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas KinQpool »

niisiis. andke andeks ja lööge maha, aga mina olen asjast aru saanud niimoodi seda mitte selle arutelu saatel vaid ennem juba kõrva jäänud...

et Biturbo :
õhk sisse-väiksem turbo-suurem turbo-välja


Twin turbo:
õhksisse-turbo-õhk välja
õhksisse-turbo-õhk välja
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

et Biturbo :
õhk sisse-väiksem turbo-suurem turbo-välja
Too näiteid automaailmast ja kõik usuvad sind.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

pean ka nõustuma Viljariga.Oli kunagi vahvaa masin Lotus Omega,millel oli kaks ühesugust fööni peal ja kutsuti teda tol aja ka 3,6 biturboks.Samas nissani V-d aga aastaid hiljem juba 3.0 twinturboks
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Ma vastasin teema algatajale kohe, et bi ja twin on sama asi ja sellest oleks nagu piisanud aga ikka imeti tühjast kohast 2lk flame välja. Pagan küll. Nüüd võiks selle teema vähemalt lukku panna, muidu ei saa keegi enam aru mis tõsi ja mis vale.

Või teeme teema, kuidas nimetada kompressoriga ja turboga varustatud autot, kuidas nimetada 4 turboga autot jne... :lol:
Suletud