Probleemid MS 2.2-ga

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Kust kohast ma sellise asja võiks ülesse leida? Peaks EDIS-e pärast mingeid asju muutma, aga oma megatune 2.25 p3 ma küll selliseid tabeleid ei leia.
Pilt
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Se ei loegi niivõrd megatunest kuivõrd firmwarest mis on aju peale lastud ja Megatunel on kombeks osa asju nö mitte aktiivseks jätta kui mõned seaded kusagil mujal on nii valitud, et neid variante pole vaja muuta.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

On sul ikka MSExtra firmware peale lastud prosesse?
Standardis on seal default b&g firmware.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Peaks olema küll. Rustangu juures sai peale lastud. Kõik peaks nagu ilus olema, ainult, et auto ei käivitu :D
vastik,vastik,vastik
Ühesõnaga selle raua setupi sain ma originaalajuga tööle. Peale seda said andurite kaablid orig. aju tagant lahti ühendatud ja MS-i taha pandud. Aku muidugi on ka surnud, laadisin teist öö läbi, aga ikka vaevu vaevu liigutas mootorit. Panin korraliku isendi laadima ja lähen proovin õhtul uuesti.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Auto progeajuga esmakäivituse A ja O hakkab täielikult täislaetud akust ;)
Algaja puhul on neid ilmselt ka mitu vaja.

Leidsid sa need settingud nüüd üles?
Kui sa triggeri ja mootori baassettinguid paika ei pane, siis võid lootma jäädagi, et ta sul käivitud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Jah, leidsin need tabelid, enda meelest panin paika ka, ketrasin natuke mootorit ka, aga ei lubanud isegi. Ainus asi oli see, et vähemalt seierid ekraanil hakkasid liikuma :-D Eks tuleb kellegi spetsialisti poole pöörduda, kes teab mida ja kust jälgida. Mõttetu on ise jalgratast leiutama hakata.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

põhiline et RPM kell õigesti näitaks.....starteriga kusagil 200 all peaks ta olema. Mina olen nii kärsitu olnud, et kolmest autost 2, mis olen käima pannud olen eetriga pannud (lihtsalt liiga kaua käimata projektid on olnud ja ei taha paugust käivituda...midagi muutmata on järgmisel käivitamisel ise käima läinud)
Eks alguses ikka paar kolm korda tavaline et küünlad maha ja kui märg ei ole aga käima kah ei lähe siis priming pulset juurde.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Täna esimesed 2 käivitust isegi korraks turtsatas.
Peale seda oli kõik. Küünlad olid märjad, lasin need kuumaks, aga see ka ei aidanud. Positiivne oli see, et järelikult süsteem töötab, nüüd pean ise jalad kõhu alt välja võtma ja setingud endale selgeks tegema ja paika panema või laskma seda kellegil taibul teha.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Krt no käima võiks ju ikka saada.
Süüte 0-punkti oled kontrollinud?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Ma räägin, et mul pole aega teemasse eriti süveneda olnud, pean näpuga järge ajama ja vaatama neid asju. Praegu olen lihtsalt 3. korral käinud mingiks 5 minutiks garaazis nalja tegemas. Järgmisel nädalal on plaanis tõsisemalt sellega tegeleda.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Täna sai natuke jälle teemaga tegeletud ja üks autode remondiga igapäevaselt leiba teeniv inimene jõudis järeldusele, et peale süüte sisse keeramist pihustid pritsima jäävadki. Karter on ilmselt bensiini täis, sest õlikorgi eemaldamisel tuleb sealt mõnus touleeniläbu. Ei ole lihtne see elu siin maamunal :roll: Probleem milles? Pole aimugi.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

No hakka mõõtma kust maalt se mass tuleb pihustitele, +12 peab neil ju alati süütega peale tulema.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kas sa ka reaalselt kontrollinud oled pihustite peale jäämist?
Lati välja võtnud sisselaskest ja süüte sisse keeranud?

Probleeme saab olla kaks, kas aju komplekteerimise viga või aju juhtmestiku paigaldusviga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Testriga mõõtes andis süüte sisse lülitamise korral pihusti pistik pidevat massi. Sai ka ühe samasuguse pihustiga proovitud ja see jäi peale. Kontroll sai tehtud küll labaselt, suuga puhudes.
Komplekteerimisviga:
üks link näitab nii:
Pilt
Pilt

Teine link näitab sedasi:
Pilt
Pilt
Mul on alumise skeemi järgi tehtud, sest see jäi esimesena ette. nüüd linlides vaatasin, et mingi Neon on jutus sees, kas siis chrysler neoni teema hoopis :roll:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Halli confe on ka jah väga erinevaid.

Sinu puhul on antud hetkel probleem pihusti väljundahelas, mitte triggeri sisendis.
Muidu pihustid pidevalt lahti ei jääks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta