Probleemid MS 2.2-ga
Se ei loegi niivõrd megatunest kuivõrd firmwarest mis on aju peale lastud ja Megatunel on kombeks osa asju nö mitte aktiivseks jätta kui mõned seaded kusagil mujal on nii valitud, et neid variante pole vaja muuta.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
On sul ikka MSExtra firmware peale lastud prosesse?
Standardis on seal default b&g firmware.
Standardis on seal default b&g firmware.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Peaks olema küll. Rustangu juures sai peale lastud. Kõik peaks nagu ilus olema, ainult, et auto ei käivitu :D
vastik,vastik,vastik
Ühesõnaga selle raua setupi sain ma originaalajuga tööle. Peale seda said andurite kaablid orig. aju tagant lahti ühendatud ja MS-i taha pandud. Aku muidugi on ka surnud, laadisin teist öö läbi, aga ikka vaevu vaevu liigutas mootorit. Panin korraliku isendi laadima ja lähen proovin õhtul uuesti.
vastik,vastik,vastik
Ühesõnaga selle raua setupi sain ma originaalajuga tööle. Peale seda said andurite kaablid orig. aju tagant lahti ühendatud ja MS-i taha pandud. Aku muidugi on ka surnud, laadisin teist öö läbi, aga ikka vaevu vaevu liigutas mootorit. Panin korraliku isendi laadima ja lähen proovin õhtul uuesti.
Auto progeajuga esmakäivituse A ja O hakkab täielikult täislaetud akust 
Algaja puhul on neid ilmselt ka mitu vaja.
Leidsid sa need settingud nüüd üles?
Kui sa triggeri ja mootori baassettinguid paika ei pane, siis võid lootma jäädagi, et ta sul käivitud.

Algaja puhul on neid ilmselt ka mitu vaja.
Leidsid sa need settingud nüüd üles?
Kui sa triggeri ja mootori baassettinguid paika ei pane, siis võid lootma jäädagi, et ta sul käivitud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
põhiline et RPM kell õigesti näitaks.....starteriga kusagil 200 all peaks ta olema. Mina olen nii kärsitu olnud, et kolmest autost 2, mis olen käima pannud olen eetriga pannud (lihtsalt liiga kaua käimata projektid on olnud ja ei taha paugust käivituda...midagi muutmata on järgmisel käivitamisel ise käima läinud)
Eks alguses ikka paar kolm korda tavaline et küünlad maha ja kui märg ei ole aga käima kah ei lähe siis priming pulset juurde.
Eks alguses ikka paar kolm korda tavaline et küünlad maha ja kui märg ei ole aga käima kah ei lähe siis priming pulset juurde.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Täna esimesed 2 käivitust isegi korraks turtsatas.
Peale seda oli kõik. Küünlad olid märjad, lasin need kuumaks, aga see ka ei aidanud. Positiivne oli see, et järelikult süsteem töötab, nüüd pean ise jalad kõhu alt välja võtma ja setingud endale selgeks tegema ja paika panema või laskma seda kellegil taibul teha.
Peale seda oli kõik. Küünlad olid märjad, lasin need kuumaks, aga see ka ei aidanud. Positiivne oli see, et järelikult süsteem töötab, nüüd pean ise jalad kõhu alt välja võtma ja setingud endale selgeks tegema ja paika panema või laskma seda kellegil taibul teha.
Krt no käima võiks ju ikka saada.
Süüte 0-punkti oled kontrollinud?
Süüte 0-punkti oled kontrollinud?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Täna sai natuke jälle teemaga tegeletud ja üks autode remondiga igapäevaselt leiba teeniv inimene jõudis järeldusele, et peale süüte sisse keeramist pihustid pritsima jäävadki. Karter on ilmselt bensiini täis, sest õlikorgi eemaldamisel tuleb sealt mõnus touleeniläbu. Ei ole lihtne see elu siin maamunal
Probleem milles? Pole aimugi.

Kas sa ka reaalselt kontrollinud oled pihustite peale jäämist?
Lati välja võtnud sisselaskest ja süüte sisse keeranud?
Probleeme saab olla kaks, kas aju komplekteerimise viga või aju juhtmestiku paigaldusviga.
Lati välja võtnud sisselaskest ja süüte sisse keeranud?
Probleeme saab olla kaks, kas aju komplekteerimise viga või aju juhtmestiku paigaldusviga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Testriga mõõtes andis süüte sisse lülitamise korral pihusti pistik pidevat massi. Sai ka ühe samasuguse pihustiga proovitud ja see jäi peale. Kontroll sai tehtud küll labaselt, suuga puhudes.
Komplekteerimisviga:
üks link näitab nii:


Teine link näitab sedasi:


Mul on alumise skeemi järgi tehtud, sest see jäi esimesena ette. nüüd linlides vaatasin, et mingi Neon on jutus sees, kas siis chrysler neoni teema hoopis
Komplekteerimisviga:
üks link näitab nii:
Teine link näitab sedasi:


Mul on alumise skeemi järgi tehtud, sest see jäi esimesena ette. nüüd linlides vaatasin, et mingi Neon on jutus sees, kas siis chrysler neoni teema hoopis

Halli confe on ka jah väga erinevaid.
Sinu puhul on antud hetkel probleem pihusti väljundahelas, mitte triggeri sisendis.
Muidu pihustid pidevalt lahti ei jääks.
Sinu puhul on antud hetkel probleem pihusti väljundahelas, mitte triggeri sisendis.
Muidu pihustid pidevalt lahti ei jääks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.