Probleemid MS 2.2-ga
Probleemid MS 2.2-ga
Kuna varajasemaid kogemusi pole ms-ga siis oleks vaja veits abi..
Kõigebalt põles üks süüte kivi ära enne seda säde oli,juhtus sees siis pärast seda kui panin aku laadia peale (arvan et asi oli selles)
Masin ei käivitu küte on olemas säde ka aga käima ei lähe aint paugub...
Alkselt juhtis mega pena pumpa miinusega üht äkki hakkas juhtima plussida ei tea kas minu viga (enne seda töötas pena pump)
Kõigebalt põles üks süüte kivi ära enne seda säde oli,juhtus sees siis pärast seda kui panin aku laadia peale (arvan et asi oli selles)
Masin ei käivitu küte on olemas säde ka aga käima ei lähe aint paugub...
Alkselt juhtis mega pena pumpa miinusega üht äkki hakkas juhtima plussida ei tea kas minu viga (enne seda töötas pena pump)
Sul on plaadil mingi kala sees ilmselt nüüd.
Kütusepumpa peab asi koguaeg juhtima massiga.
Kõiki asju juhitakse massiga.
Kütusepumpa peab asi koguaeg juhtima massiga.
Kõiki asju juhitakse massiga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Süüte kivid peavad kindlasti olema hästi jahutatud....alumiiniumi küljes näiteks termopasta ja poldiga.
Spark - Spark settings - Kui fixed angle on -10 siis kasutab ta spark tabelit süütenurga valimiseks, kui seal on mingi muu number siis kasutab ta konstantset süütekraadi aga se pigem nö stroboga mõõtmiseks vms iganes aga mitte sõitmiseks. Seal samas ka trigger angle, millele saab paar kraadi juurde liita või maha võtta, et fikseeritud NULL süütenurga ja strobo abiga asi paika panna.
Parandage mind kui eksin, kuna ei tean isegi vaid väga minimaalsel tasemel seda asja.
Spark - Spark settings - Kui fixed angle on -10 siis kasutab ta spark tabelit süütenurga valimiseks, kui seal on mingi muu number siis kasutab ta konstantset süütekraadi aga se pigem nö stroboga mõõtmiseks vms iganes aga mitte sõitmiseks. Seal samas ka trigger angle, millele saab paar kraadi juurde liita või maha võtta, et fikseeritud NULL süütenurga ja strobo abiga asi paika panna.
Parandage mind kui eksin, kuna ei tean isegi vaid väga minimaalsel tasemel seda asja.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mull oli enne pantud selle ledi väljundiks spark output B alguses ta vilkus aga siis üht äkki jäi põlema samal ajal hakkas ka see pena pumba juhtimise jama ja see süüte kivi viskas ka tossu välja!!!
Ja minu meelest kui ma seda süüte tabelis numbreid muudan ei juhtu nagu midag ikka lõõb tagasi ja lõpuks lõi ka starteri peniksi puruks....
Ja minu meelest kui ma seda süüte tabelis numbreid muudan ei juhtu nagu midag ikka lõõb tagasi ja lõpuks lõi ka starteri peniksi puruks....
Kuidas pöörded üle 500 saad kui auto ei käivitu?
Esmalt kontrolli süüte järjekorra õigsust ja anduri õiget asukohta triggeri suhtes. Pane süüde konstantseks ehk miinus10 asemele NULL ja kontrolli stroboga (Esimese silindri küünlajuhtme ja hooratta märkide abiga kas on esimese silindri säde ajal, mil ta olema peab. Kui kõik see on õige siis pane puhtad kuivad küünlad peale (dwell tõmba suht maha) ja aja kasvõi eetriga käima (Kuna ma isegi roheline ja ei osanud dwell settinguid paika panna, siis ajasin eetriga käima ja kui oli veidi aega käinud, siis käis mootor, küünlad ja ehk ka pihustid puhtaks ja lisaõhu välja (Kõik tükid olid kaua vedelenud ) Igatahes käivitus minul peale esmakäivitust eetriga juba nii nagu peab, kui mootor maha jahtus panin tiba käivituskütet juurde ja käivitus juba iga korraga ilma eetrita. Igatahes pea meeles, et küünal olgu kasvõi odav originaal aga puhas ja kuiv.
Esmalt kontrolli süüte järjekorra õigsust ja anduri õiget asukohta triggeri suhtes. Pane süüde konstantseks ehk miinus10 asemele NULL ja kontrolli stroboga (Esimese silindri küünlajuhtme ja hooratta märkide abiga kas on esimese silindri säde ajal, mil ta olema peab. Kui kõik see on õige siis pane puhtad kuivad küünlad peale (dwell tõmba suht maha) ja aja kasvõi eetriga käima (Kuna ma isegi roheline ja ei osanud dwell settinguid paika panna, siis ajasin eetriga käima ja kui oli veidi aega käinud, siis käis mootor, küünlad ja ehk ka pihustid puhtaks ja lisaõhu välja (Kõik tükid olid kaua vedelenud ) Igatahes käivitus minul peale esmakäivitust eetriga juba nii nagu peab, kui mootor maha jahtus panin tiba käivituskütet juurde ja käivitus juba iga korraga ilma eetrita. Igatahes pea meeles, et küünal olgu kasvõi odav originaal aga puhas ja kuiv.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
täna sai jälle päev läbi mässatud ja ei midagi mootor läheks nagu korra käima nii paariks sekundiks ja siis lööb äkki süüte nii varajaseks et lööb sisselaske kollest tossu välja ja mõnikord lööb ültse mootori valepidi käima lööb kohe mitu plärtsu sisselaskest välja....süüde kõiguks nagu sinna kuhu ise tahab kord on nagu paigas kord on jummala valel ajal...
Kas sa süüte nullasendi panid paika




http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma enam kui kindel, et sul pole ilmselt triggeri settingud paigas. Mis tüüpi trigger sul on ja mitmendal hambal ta asub kui esimene silinder on ülemises surnud seisus. Kas arvutasid ikka selle exceli wheel decoderi programmi järgi välja millal süüdata?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.