äkki hoopis teed autolehes ka tema autost ka hooaja lõpus loo ja siis koos mõõtmistega jubaRaceboy kirjutas:Kogu see protseduur peab olema sel juhul ka reeglites kirjas. Kuniks seda ei ole, ei ole HP mitte ühelgi viisil kohustatud oma mootorit lahti võtma.
Üldiselt võiks oma energia üldse enda auto ehitamisse kulutada, mitte teiste mootorite lammutamisse.
Silwer kirjutas:Reeglid on selleks et neid järgida. Siin ei ole vahet kas jutt käib 1cm3 või 100cm3.
Ilmselge on see et mootori avamine ja kubatuuri mõõtmine ei ole odavalt teostatavad sellel autol. Üks võimalus oleks mootor praegu plommida. Ja siis kui hiljem on mingil põhjusel vaja mootor lahti võtta (ükskord läheb ta niikuinii laiali) siis tehtaks avamine koos tehnilise kontrolliga. Ilma tehnilise kontrollita eemaldatud plomm tähendaks diskvalifitseerimist ja eelmiste tulemuste tühistamist.
Peaks ju olema kõiki osapooli rahuldav lahendus?
HP Audi kubatuur
Tead, teate mis ma arvan. Kõik siuksed Raceboy'd ja asjad, milleks selline kaagutamine "minuarust pole see nii ja naa blabla.." Ütlen tegelt Sulle konkreetselt otse ära, et Sa ei tea asjadest mitte midagi, tegelt ka! Olen Reikoga koos olnud terve päeva, kui ta tegeles HP mootori uurimisega teoorias n.ö. ja kubatuur on ikka väga üle, kui asjad on nii, nagu me arvame!
Kuidas või kust, seda saad Sa alles siis teada, kui Reiko on suutnud asja ära tõestada!
Ja et kuba mõõta, ei pea midagi lahti kakkuma, ei pea käigukasti maha võtma ega vahetama, ei pea Soome dynosse minema ega midagi, tuleb teha lihtne vedelikmõõtmine ja on kõigile asi selge. Või eksin millegagi jälle?
Ja kui n.ö. meie teooria paika peab, siis sõidab see auto ikka väga aeglaselt
Mingi eestlase kadedusega pole siin kyll mitte midagi pistmist, mõelge ise, esiveoline 1,8 liigutab ennast peaaegu sama kiiresti kui see nelivedune! Reiko projekt on kordades korrektsem, kvaliteetsem, kallim jne! Asi on põhimõttes ja reeglites ning Puhmase möödapanek on rohkem kui 10-15kuba!

Mida Sa sellest kiirusest seda protsenti arvutad, tahm? 
Kuidas või kust, seda saad Sa alles siis teada, kui Reiko on suutnud asja ära tõestada!
Ja et kuba mõõta, ei pea midagi lahti kakkuma, ei pea käigukasti maha võtma ega vahetama, ei pea Soome dynosse minema ega midagi, tuleb teha lihtne vedelikmõõtmine ja on kõigile asi selge. Või eksin millegagi jälle?
Ja kui n.ö. meie teooria paika peab, siis sõidab see auto ikka väga aeglaselt
Mingi eestlase kadedusega pole siin kyll mitte midagi pistmist, mõelge ise, esiveoline 1,8 liigutab ennast peaaegu sama kiiresti kui see nelivedune! Reiko projekt on kordades korrektsem, kvaliteetsem, kallim jne! Asi on põhimõttes ja reeglites ning Puhmase möödapanek on rohkem kui 10-15kuba!
Nii lolli meest pole ma ammu näinudgeorge16v kirjutas:hmmz , 276km/h - 1% = 273,24km/h natuke loll matemaatika , aga ikkagi kiirem miilil kui üxki honda seal listis. Samas lisa mõni % surve astet ja oleme samas punktis tagasi
Viimati muutis ghost, 20.08.2008 18:40, muudetud 1 kord kokku.
Kle Härra Päädam :Raceboy kirjutas:Kogu see protseduur peab olema sel juhul ka reeglites kirjas. Kuniks seda ei ole, ei ole HP mitte ühelgi viisil kohustatud oma mootorit lahti võtma.
Üldiselt võiks oma energia üldse enda auto ehitamisse kulutada, mitte teiste mootorite lammutamisse.
Silwer kirjutas:Reeglid on selleks et neid järgida. Siin ei ole vahet kas jutt käib 1cm3 või 100cm3.
Ilmselge on see et mootori avamine ja kubatuuri mõõtmine ei ole odavalt teostatavad sellel autol. Üks võimalus oleks mootor praegu plommida. Ja siis kui hiljem on mingil põhjusel vaja mootor lahti võtta (ükskord läheb ta niikuinii laiali) siis tehtaks avamine koos tehnilise kontrolliga. Ilma tehnilise kontrollita eemaldatud plomm tähendaks diskvalifitseerimist ja eelmiste tulemuste tühistamist.
Peaks ju olema kõiki osapooli rahuldav lahendus?
1. saatsin korraldajatele kirja
2. mees ise kirjutas oma mootori kohta mida sees kasutab
3. reegel on reegel, pole vahet kui palju cc ga lõhki on
4. on olemas Toyota keps ja BMW kolb ja leian ka bloki saan teada veel kas saab kasutada diisli väntvõlli sellises konfis, selle stroke on veelgi suurem
Mis mõte on puurida mootor 82.7mm peale ja siis 83mm kolvist treida maha 0.35-0.4 mm, kes arvutab ära paisumispilud, et kolb kinni ei põle, kuidas rõnga sooned sellisele asjale reageerivad? iga targem inimene teab et kui kolb on 83mm siis puuritakse mootor sellisesse mõõtu, lihtsalt keegi ei arvutanud selle projekti tulemusena mootori kubatuuri !
Seniks ehita ise ka mõni kiirem auto ja näita mõni tulemus sellega, mitte ära sulata audimeestel kolbe ridamisi !
Viimati muutis Kummitus, 20.08.2008 19:01, muudetud 1 kord kokku.
550hp/493Nm
Sa päris suure suuga mees targutama on endal mingi kiirem auto ette näidata, et sõnu loobid siia-sinna. Sõidan igapäeva liikluses selle autoga ja leian et on piisavalt kiire koos täisvarustusega !Mardo kirjutas:tõesti ehita parem auto kui sul praegu seda on ja võida ise HP'd
reegleid ajad sa ju selle pärast taga.
jah, palju raha mootorisse tagunud ja ei saanudki kolmandat kohta??
so fking what m8? get over it!
550hp/493Nm
Nüüd siis kaks kummitust üks eesti teine inglise päraneghost kirjutas:Tead, teate mis ma arvan. Kõik siuksed Raceboy'd ja asjad, milleks selline kaagutamine "minuarust pole see nii ja naa blabla.." Ütlen tegelt Sulle konkreetselt otse ära, et Sa ei tea asjadest mitte midagi, tegelt ka! Olen Reikoga koos olnud terve päeva, kui ta tegeles HP mootori uurimisega teoorias n.ö. ja kubatuur on ikka väga üle, kui asjad on nii, nagu me arvame!
Kuidas või kust, seda saad Sa alles siis teada, kui Reiko on suutnud asja ära tõestada!
Ja et kuba mõõta, ei pea midagi lahti kakkuma, ei pea käigukasti maha võtma ega vahetama, ei pea Soome dynosse minema ega midagi, tuleb teha lihtne vedelikmõõtmine ja on kõigile asi selge. Või eksin millegagi jälle?
Ja kui n.ö. meie teooria paika peab, siis sõidab see auto ikka väga aeglaselt![]()
Mingi eestlase kadedusega pole siin kyll mitte midagi pistmist, mõelge ise, esiveoline 1,8 liigutab ennast peaaegu sama kiiresti kui see nelivedune! Reiko projekt on kordades korrektsem, kvaliteetsem, kallim jne! Asi on põhimõttes ja reeglites ning Puhmase möödapanek on rohkem kui 10-15kuba!
Mis asja te jahute mu mootorist kui midagi ei tea.
Tahan väga teada kuidas on vedelikuga võimalik kubatuuri mõõta.
Teatavasti on silindri osa ka põlemiskamber ja kuidas seda mahtu mõõta tahaksin ka teada(ps klappid ei ole ju kogu aeg kinni). pealegi olenemata vedelikust lekib teatav osa rõngaste vahele.
Ja see milele te vihjate ehk diisli väntvõll siis see mahub lühikesse plokki küll aga mina seda ei kasuta ja seda on lihtne mõõta küünla avast kuid seda pole soovinud keegi teha.
Ja otse loomulikult on auto aeglane ning ei liigu aga ühtegi originaalajuga ning jagajaga nii ´aeglast´autot ma ei tea.
BEST ET11.051@207km/h
Mõõtevedelikuna kasutatakse kahetaktilise mootori õli. Vedelik on tehniliseHP kirjutas:Nüüd siis kaks kummitust üks eesti teine inglise päraneghost kirjutas:Tead, teate mis ma arvan. Kõik siuksed Raceboy'd ja asjad, milleks selline kaagutamine "minuarust pole see nii ja naa blabla.." Ütlen tegelt Sulle konkreetselt otse ära, et Sa ei tea asjadest mitte midagi, tegelt ka! Olen Reikoga koos olnud terve päeva, kui ta tegeles HP mootori uurimisega teoorias n.ö. ja kubatuur on ikka väga üle, kui asjad on nii, nagu me arvame!
Kuidas või kust, seda saad Sa alles siis teada, kui Reiko on suutnud asja ära tõestada!
Ja et kuba mõõta, ei pea midagi lahti kakkuma, ei pea käigukasti maha võtma ega vahetama, ei pea Soome dynosse minema ega midagi, tuleb teha lihtne vedelikmõõtmine ja on kõigile asi selge. Või eksin millegagi jälle?
Ja kui n.ö. meie teooria paika peab, siis sõidab see auto ikka väga aeglaselt![]()
Mingi eestlase kadedusega pole siin kyll mitte midagi pistmist, mõelge ise, esiveoline 1,8 liigutab ennast peaaegu sama kiiresti kui see nelivedune! Reiko projekt on kordades korrektsem, kvaliteetsem, kallim jne! Asi on põhimõttes ja reeglites ning Puhmase möödapanek on rohkem kui 10-15kuba!
![]()
Mis asja te jahute mu mootorist kui midagi ei tea.
Tahan väga teada kuidas on vedelikuga võimalik kubatuuri mõõta.
Teatavasti on silindri osa ka põlemiskamber ja kuidas seda mahtu mõõta tahaksin ka teada(ps klappid ei ole ju kogu aeg kinni). pealegi olenemata vedelikust lekib teatav osa rõngaste vahele.
Ja see milele te vihjate ehk diisli väntvõll siis see mahub lühikesse plokki küll aga mina seda ei kasuta ja seda on lihtne mõõta küünla avast kuid seda pole soovinud keegi teha.
Ja otse loomulikult on auto aeglane ning ei liigu aga ühtegi originaalajuga ning jagajaga nii ´aeglast´autot ma ei tea.
komisjoni käsutuses.
Kontrollmõõtmine toimub tehnilise komisjoni poolt vabalt valitud silindrisse.
Vajadusel teostatakse kordusmõõtmine, mis ei tohi toimuda samasse silindrisse.
Mõõtmiseks peab auto asetsema horisontaalses asendis.
Kubatuuri mõõtmise protseduur:
1. Mõõtmine toimub mitte enne kui 30 minutit peale sõidu lõppu
2. Eemaldatakse kõik süüteküünlad
3. Käigukast peab olema neutraalasendis
4. Vabastatakse nukkvõll, nii et kõik klapid on sulgunud
5. Mõõdetavas silindris keeratakse kolb ülemisse surnud seisu (ÜSS)
6. Põlemiskamber täidetakse mõõtevedelikuga süüteküünla ava ülemise servani
7. Väntvõlli vähese keeramisega mõlemale poole leitakse täpne ÜSS (kõrgeim
vedeliku tase)
8. Väntvõlli keeramisega viiakse mõõdetava silindri kolb alumisse surnud seisu
(ASS)
9. Mõõteanum täidetakse mõõtevedelikuga kontrollkoguse mahus
10. Silindrit hakatakse mõõteanumast võetava kontrollkogusega täitma kolbpumba
abil
11. Silindri täitmist jätkatakse, kuni mõõtevedeliku tase ulatub süüteküünla ava
alumise servani
12. Väntvõlli vähese keeramisega mõlemale poole leitakse täpne ASS (madalaim
vedeliku tase)
13. Võimalusel jätkatakse täitmist kuni süüteküünla ava ülemise servani
Mootori kubatuur loetakse lubatud maksimaalsest kubatuurist suuremaks, kui
mõõdetavasse silindrisse on sisestatud kogu algselt mõõteanumas olnud kontrollkogus
mõõtevedelikku ning mõõtevedelik ei ulatu süüteküünla ava ülemise servani.
Juhul kui võistleja ei nõustu kontrolli tulemusega, toimub silindri kubatuuri
arvutamine, kasutades selleks silindri läbimõõdu ja kolvikäigu mõõtmisel saadud
tulemusi.
550hp/493Nm
Kuidas te veldelikuga garanteerite 100% vedeliku rõngapiludest mitte läbilekke?
Sealt võib juba piisavalt suur mõõteviga tulla.
Miks te põlemiskambrit tahate kubatuuri sisse arvutada?
Kas plokikaas käib koos väntvõlliga kaasa?
Ja kas kolvipea muudab koos väntvõlli liikumisega oma kuju?
Mina ei ürita hetkel otseselt kellegi poole hoida, huvitavad tehnilised üksikasjad.
Olen ka nõus, et reeglid on kõigile järgimiseks aga ka protestid käivad vastavalt reeglitele.
Kõrvaltvaatajana tundub pigem, et kähmlus käib siin selle üle, et kuidas see mootor nii väikse eelarvega nii kiire on ja samas ka VASTUPIDAV.
Mis kolbide modimisse puutub, siis custom kolvid tehakse samamoodi kolvitoorikutest.
Miks ei peaks asi toimima, kui kõike on ühe kooslusena muudetud?
Mina ei ole kuskilt ka veel välja lugenud mida kolbidel täpselt muudetud on, seega ei tasu pimesi spekuleerida.
Eelnevast listist jäi selgusetuks, et kas ikka ÜSS asendis küünlaava servani mõõdetud vedelikukogus lahtutatakse ikka ASS asendis küünlaava servane mõõdetud vedeliku kogusest maha?
Kubatuuriks loeti vanasti minuteada ikka seda osa, mis väntvõlli töö käigus muutus (ÜSS asendis kaane ja kolvi vaheline ruumala on konstantne).
Kuna selliselt mõõtmine on väga ebamugav tegevus, siis võib nii väikse vahe kindlaksmääramine osutuda raskeks, kuna vedeliku kipub tavaliselt ka käe liigutamise käigus kaotsi minema (tilgub näiteks kuskile).
Sealt võib juba piisavalt suur mõõteviga tulla.
Miks te põlemiskambrit tahate kubatuuri sisse arvutada?
Kas plokikaas käib koos väntvõlliga kaasa?
Ja kas kolvipea muudab koos väntvõlli liikumisega oma kuju?
Mina ei ürita hetkel otseselt kellegi poole hoida, huvitavad tehnilised üksikasjad.
Olen ka nõus, et reeglid on kõigile järgimiseks aga ka protestid käivad vastavalt reeglitele.
Kõrvaltvaatajana tundub pigem, et kähmlus käib siin selle üle, et kuidas see mootor nii väikse eelarvega nii kiire on ja samas ka VASTUPIDAV.
Mis kolbide modimisse puutub, siis custom kolvid tehakse samamoodi kolvitoorikutest.
Miks ei peaks asi toimima, kui kõike on ühe kooslusena muudetud?
Mina ei ole kuskilt ka veel välja lugenud mida kolbidel täpselt muudetud on, seega ei tasu pimesi spekuleerida.
Eelnevast listist jäi selgusetuks, et kas ikka ÜSS asendis küünlaava servani mõõdetud vedelikukogus lahtutatakse ikka ASS asendis küünlaava servane mõõdetud vedeliku kogusest maha?
Kubatuuriks loeti vanasti minuteada ikka seda osa, mis väntvõlli töö käigus muutus (ÜSS asendis kaane ja kolvi vaheline ruumala on konstantne).
Kuna selliselt mõõtmine on väga ebamugav tegevus, siis võib nii väikse vahe kindlaksmääramine osutuda raskeks, kuna vedeliku kipub tavaliselt ka käe liigutamise käigus kaotsi minema (tilgub näiteks kuskile).
Viimati muutis Mihkel, 20.08.2008 21:23, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kõik jutt on ilus ja tore aga 4. nõude täitmiseks on tarvis ju mootor avada et nukkvõllid maha keerata. Ja õli pole võimalik sealt täielikult hiljem eemaldada mis tähendab küünalde tahmumist.
Ja kui võistleja pole nõus siis arvutatakse millise kolvi mõõdu alusel?
kas see mida väidab konkurent või mootori koostaja?
Kolvikäiku saab mõõta sellega päri.
Ja kui võistleja pole nõus siis arvutatakse millise kolvi mõõdu alusel?
kas see mida väidab konkurent või mootori koostaja?
Kolvikäiku saab mõõta sellega päri.
BEST ET11.051@207km/h
kõik on võimalik välja saada silindris starteri abiga ja ei teki mingit tahmumist, kuna ise mõõtsin supra kolvi ära ja see on 83 mm siis lihtsa arvutuse tulemusena sain sinu kubatuuri ja usun et seda mootori kokkupanemisel keegi ei arvutanud kuna pole mingi eriline suurus. Aga reeglid on kõigile ühisedHP kirjutas:Kõik jutt on ilus ja tore aga 4. nõude täitmiseks on tarvis ju mootor avada et nukkvõllid maha keerata. Ja õli pole võimalik sealt täielikult hiljem eemaldada mis tähendab küünalde tahmumist.
Ja kui võistleja pole nõus siis arvutatakse millise kolvi mõõdu alusel?
kas see mida väidab konkurent või mootori koostaja?
Kolvikäiku saab mõõta sellega päri.
550hp/493Nm
Jutt käib reeglitest mis on kehtestatud kõigile ühised !Mihkel kirjutas:Kuidas te veldelikuga garanteerite 100% vedeliku rõngapiludest mitte läbilekke?
Sealt võib juba piisavalt suur mõõteviga tulla.
Miks te põlemiskambrit tahate kubatuuri sisse arvutada?
Kas plokikaas käib koos väntvõlliga kaasa?
Ja kas kolvipea muudab koos väntvõlli liikumisega oma kuju?
Mina ei ürita hetkel otseselt kellegi poole hoida, huvitavad tehnilised üksikasjad.
Olen ka nõus, et reeglid on kõigile järgimiseks aga ka protestid käivad vastavalt reeglitele.
Kõrvaltvaatajana tundub pigem, et kähmlus käib siin selle üle, et kuidas see mootor nii väikse eelarvega nii kiire on ja samas ka VASTUPIDAV.
Mis kolbide modimisse puutub, siis custom kolvid tehakse samamoodi kolvitoorikutest.
Miks ei peaks asi toimima, kui kõike on ühe kooslusena muudetud?
Mina ei ole kuskilt ka veel välja lugenud mida kolbidel täpselt muudetud on, seega ei tasu pimesi spekuleerida.
Eelnevast listist jäi selgusetuks, et kas ikka ÜSS asendis küünlaava servani mõõdetud vedelikukogus lahtutatakse ikka ASS asendis küünlaava servane mõõdetud vedeliku kogusest maha?
Kubatuuriks loeti vanasti minuteada ikka seda osa, mis väntvõlli töö käigus muutus (ÜSS asendis kaane ja kolvi vaheline ruumala on konstantne).
Kuna selliselt mõõtmine on väga ebamugav tegevus, siis võib nii väikse vahe kindlaksmääramine osutuda raskeks, kuna vedeliku kipub tavaliselt ka käe liigutamise käigus kaotsi minema (tilgub näiteks kuskile).
550hp/493Nm