HP Audi kubatuur
Tänan kõige pealt täpsete arvutuste eest aga kuna minu mootoris on diameetrist modifitseeritud kolvid. Kolvid olid vanad ja need töödeldi üle ja tulemuseks on hülsi läbimõõt 82.7mm.Kummitus kirjutas:Minu arvutused sinu auto kubatuuri kohta !
bore 8,3 raadius 4,15
pii 3,14159 pindala 54,10603378
stroke 8,64 silindri ruumala 467,4761318
5 sil 2337,380659
Seega
Bore 82,7 raadius 4.135
pii 3,14159 pindala 53.715613
stroke 86.4mm silindri ruumala 464.1029
5sil 2320.5145
2300 oli lubatud + 1% kõikumist seega 2323.
Ei ole kunagi varem pidanud vajalikuks nii täpselt mõõte välja tuua kuna pole kedagi huvitanud.
BEST ET11.051@207km/h
Siin ju selgelt kirjas kolvi läbimõõt, pole ju mõtet suvalisi numbreid praegu kokku arvutada, et lõhki ei läheks oma kubatuuriga ! Kas võtame arvesse ka madalama surveastmega kolvid ?HP kirjutas:Igaüks usub seda mida tahab.Võistlusekonf on oli järgmine:
Mootor:
Plokk MC(200 10v turbo)
Toyota Supra(7MGTE) kolvid 83mm(surveaste umbes 8-8.5)
Kepsud BMW M50B20tu 145mm
Väntvõll MC lihvitud 0.50rem
Pihustid 450cc@3bar
kütuserõhuregulaator 3.0bar originaal 3b
Ülerõhku 1.5bar(juhib otse kollektorist ja rõhk ei lange kuni piirajani välja)
Bensiin on statoil 98 miks sai tangitud Pärnust.
Soft MTM 265kw (kiireaudi valge 200) ja 300map(Vems)
Plokki pea porditud 7a ja nukkad originaal märgis 7a
Henri
550hp/493Nm
Sa ikka lugesid mis henri just kirjutas???Kummitus kirjutas:Siin ju selgelt kirjas kolvi läbimõõt, pole ju mõtet suvalisi numbreid praegu kokku arvutada, et lõhki ei läheks oma kubatuuriga ! Kas võtame arvesse ka madalama surveastmega kolvid ?HP kirjutas:Igaüks usub seda mida tahab.Võistlusekonf on oli järgmine:
Mootor:
Plokk MC(200 10v turbo)
Toyota Supra(7MGTE) kolvid 83mm(surveaste umbes 8-8.5)
Kepsud BMW M50B20tu 145mm
Väntvõll MC lihvitud 0.50rem
Pihustid 450cc@3bar
kütuserõhuregulaator 3.0bar originaal 3b
Ülerõhku 1.5bar(juhib otse kollektorist ja rõhk ei lange kuni piirajani välja)
Bensiin on statoil 98 miks sai tangitud Pärnust.
Soft MTM 265kw (kiireaudi valge 200) ja 300map(Vems)
Plokki pea porditud 7a ja nukkad originaal märgis 7a
Henri
HP kirjutas:minu mootoris on diameetrist modifitseeritud kolvid. Kolvid olid vanad ja need töödeldi üle ja tulemuseks on hülsi läbimõõt 82.7mm
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Eeldan, et tead milline on kolvi kuju (pole ühtlane silinder) seega tahaks mina näha (huvitab väga) kuidas need kolvid said enne modifitseerimist kuluda ja iseenesest mõistetavalt ei tehta kolbi väiksemaks vaid puuritakse mootor suurmeaks, millega kasvatatakse mootori võimsust ! PS! Siin kohal on väga lihtne mõõta ära mootori kubatuur vedelikuga ja korrutame selle 5. silindriga ja saame lõpptulemuse. Milleks asjatult vaielda ?ranz kirjutas:Sa ikka lugesid mis henri just kirjutas???Kummitus kirjutas:Siin ju selgelt kirjas kolvi läbimõõt, pole ju mõtet suvalisi numbreid praegu kokku arvutada, et lõhki ei läheks oma kubatuuriga ! Kas võtame arvesse ka madalama surveastmega kolvid ?HP kirjutas:Igaüks usub seda mida tahab.Võistlusekonf on oli järgmine:
Mootor:
Plokk MC(200 10v turbo)
Toyota Supra(7MGTE) kolvid 83mm(surveaste umbes 8-8.5)
Kepsud BMW M50B20tu 145mm
Väntvõll MC lihvitud 0.50rem
Pihustid 450cc@3bar
kütuserõhuregulaator 3.0bar originaal 3b
Ülerõhku 1.5bar(juhib otse kollektorist ja rõhk ei lange kuni piirajani välja)
Bensiin on statoil 98 miks sai tangitud Pärnust.
Soft MTM 265kw (kiireaudi valge 200) ja 300map(Vems)
Plokki pea porditud 7a ja nukkad originaal märgis 7a
HenriHP kirjutas:minu mootoris on diameetrist modifitseeritud kolvid. Kolvid olid vanad ja need töödeldi üle ja tulemuseks on hülsi läbimõõt 82.7mm
550hp/493Nm
Kus on juttu kolvi kulumisest? oli juttu vanadest kolbidest.Kummitus kirjutas: Eeldan, et tead milline on kolvi kuju (pole ühtlane silinder) seega tahaks mina näha (huvitab väga) kuidas need kolvid said enne modifitseerimist kuluda ja iseenesest mõistetavalt ei tehta kolbi väiksemaks vaid puuritakse mootor suurmeaks, millega kasvatatakse mootori võimsust ! PS! Siin kohal on väga lihtne mõõta ära mootori kubatuur vedelikuga ja korrutame selle 5. silindriga ja saame lõpptulemuse. Milleks asjatult vaielda ?
Kui sa oleksid audi mootoriga kursis siis sellel plokil ei ole enam maad kuspoole plokki suuremaks puurida, seina paksus on niigi praegu suht miinimumi peal.
Jah eks selle täpse õige tulemuse annaks mõõtmine, kuid selle üle otsustavad juba teised inimesed mitte keegi suvaline kuskilt! eriti veel kui asi peaks jääma alla 1% väljapoole lubatust mõõdust ja seda ainult miilisõitudel, meie eesti üritustel on oluliselt suuremaid küsimärke erinevate masinatega, et seda juuksekarva nüüd küll keegi lõhki siin ajama ei hakka.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Ma ei saa nüüd aru millest sa aru ei saa? Mees vastas nii ausalt ja täpselt kui sai ja sina siin tuled tema mootorit üle mõõtma. Maksa järgmisel võistlusel 5k ja esita protest. Pole see vedelikuga täpselt mõõtmine ka nii lihtne midagi ja ma ei näe sellel põhjust kui omanik teab täpset kolvimõõtu.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Ma ei saa aru, miks mingi küsitava ja olematu 15cc tõttu selline probleem?
Kas kibestumus miilisõidu esikolmikust väljajäämisest? (olgem ausad, oleksid sa ju 3. olnud, kui HP 2. kohal poleks)
Vanasti loeti kubatuuriks ikka kolvikäik korda silindri põhja pindala (ehk siis väntvõlli ülemise surnud seisu ja alumise surnud seisu vahel tekkiva kujutletava silindri ruumala) korda silindrite arv!
Mida see surveaste sul siia puutub???
Kas kibestumus miilisõidu esikolmikust väljajäämisest? (olgem ausad, oleksid sa ju 3. olnud, kui HP 2. kohal poleks)
Vanasti loeti kubatuuriks ikka kolvikäik korda silindri põhja pindala (ehk siis väntvõlli ülemise surnud seisu ja alumise surnud seisu vahel tekkiva kujutletava silindri ruumala) korda silindrite arv!
Mida see surveaste sul siia puutub???
Viimati muutis Mihkel, 19.08.2008 10:18, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ehita auto kiiremaks, siis kaob ära vajadus mootoreid lahti võtta.
Kummitus kirjutas:PS! Siin kohal on väga lihtne mõõta ära mootori kubatuur vedelikuga ja korrutame selle 5. silindriga ja saame lõpptulemuse. Milleks asjatult vaielda ?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Reeglid on kõigile ühised !Mihkel kirjutas:Ma ei saa aru, miks mingi küsitava ja olematu 15cc tõttu selline probleem?
Kas kibestumus miilisõidu esikolmikust väljajäämisest? (olgem ausad, oleksid sa ju 3. olnud, kui HP 2. kohal poleks)
Vanasti loeti kubatuuriks ikka kolvikäik korda silindri põhja pindala (ehk siis väntvõlli ülemise surnud seisu ja alumise surnud seisu vahel tekkiva kujutletava silindri ruumala) korda silindrite arv!
Mida see surveaste sul siia puutub???
Võistlusklassid
A - kuni 2000 cm³ vabalthingavad mootorid.
B - kuni 4000 cm³ vabalthingavad-, kuni 2300 cm³ ülelaadimisega* mootorid.
C - üle 4000 cm³ vabalthingavad-, üle 2300 cm³ ülelaadimisega* mootorid.
* - ülelaadimine tähendab, et kasutusel on turbo, kompressor ja/või nitro.
Mootori kubatuuris on lubatud kuni 1% tolerants.
550hp/493Nm