HP Audi kubatuur

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

ranz kirjutas:
Kummitus kirjutas: Eeldan, et tead milline on kolvi kuju (pole ühtlane silinder) seega tahaks mina näha (huvitab väga) kuidas need kolvid said enne modifitseerimist kuluda ja iseenesest mõistetavalt ei tehta kolbi väiksemaks vaid puuritakse mootor suurmeaks, millega kasvatatakse mootori võimsust ! PS! Siin kohal on väga lihtne mõõta ära mootori kubatuur vedelikuga ja korrutame selle 5. silindriga ja saame lõpptulemuse. Milleks asjatult vaielda ?
Kus on juttu kolvi kulumisest? oli juttu vanadest kolbidest.
Kui sa oleksid audi mootoriga kursis siis sellel plokil ei ole enam maad kuspoole plokki suuremaks puurida, seina paksus on niigi praegu suht miinimumi peal.
Jah eks selle täpse õige tulemuse annaks mõõtmine, kuid selle üle otsustavad juba teised inimesed mitte keegi suvaline kuskilt! eriti veel kui asi peaks jääma alla 1% väljapoole lubatust mõõdust ja seda ainult miilisõitudel, meie eesti üritustel on oluliselt suuremaid küsimärke erinevate masinatega, et seda juuksekarva nüüd küll keegi lõhki siin ajama ei hakka.
Audi 2.2 block on puuritud 83 mm küll ja küll :)
550hp/493Nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ega sa enne 100% teada ei saa kui antud ürituse tehniline komisjon pole protesti korral asja üle kontrollinud.
Henri poolt väidetud silindrimõõdul jääb asi ilusti 1% sisse, sinu poolt väidetaval silindrimõõdul mitte.

Ega muud üle ei jää kui oleks pidanud võistluse ajal protesti esitama ja protestiraha tasuma.
Sul on järgmisel üritusel see võimalus, tagantjärgi foorumis antud teema lahkamine ei vii tegelikult kuhugi.
Miks peaks keegi heast peast olema nõus oma kenasti toimivat mootorit ISE lammutama.

Ka C klassis oleks Henri tegelikult esikolmikus.

Keera parem järgmine kord rohkem boosti peale ja sõida HP tulemus üle lihtsalt.
500cc väiksema kubatuuriga oleks see juba väga kõva näitaja.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

Mihkel kirjutas:Ega sa enne 100% teada ei saa kui antud ürituse tehniline komisjon pole protesti korral asja üle kontrollinud.
Henri poolt väidetud silindrimõõdul jääb asi ilusti 1% sisse, sinu poolt väidetaval silindrimõõdul mitte.

Ega muud üle ei jää kui oleks pidanud võistluse ajal protesti esitama ja protestiraha tasuma.
Sul on järgmisel üritusel see võimalus, tagantjärgi foorumis antud teema lahkamine ei vii tegelikult kuhugi.
Miks peaks keegi heast peast olema nõus oma kenasti toimivat mootorit ISE lammutama.

Ka C klassis oleks Henri tegelikult esikolmikus.
Saatsin korraldajale kirja, koos teiste kaasvõistlejatega !
Mootori ehitusel on kirjutatud selgelt millega tegu, pole mõtet tagantjärgi suvalisi numbreid kokku liita ja lahutada !
550hp/493Nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tegelikult on ju nii, et foorumis kirjutatud ehitusjutt ei maksa reaalselt midagi.
Maksab see mis mootoris reaalselt sees on.

Hetkel siis sinu+teiste osalejate sõna mootorikomplekteerija sõnade vastu.
Seda seisu saab erapooletult lahendada ainult kõrvaline tehniline komisjon.

Juhul kui Henril on oma sõnadele ka reaalne kolvimõõt kõrvale panna, siis on see kivi protesti esitanud kaasvõistlejate kapsaaeda.
Samamood võis mõni Saab rem. mõõdus kolbe kasutada äkki, näiteks esimese koha omanik.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Eestlaslik junnlus lööb välja lihtsalt, nothing more nothing less.
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Suht mõttetu on lahmida siin, foorumis. Meist keegi ei näe mootori sisse, mis läbimõõduga kolbe kasutatakse mingis mootoris, oletused.

Kaas maha ja mõõtma, mis ikka :-D
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Kummitus kirjutas: Saatsin korraldajale kirja, koos teiste kaasvõistlejatega !
Mootori ehitusel on kirjutatud selgelt millega tegu, pole mõtet tagantjärgi suvalisi numbreid kokku liita ja lahutada !
Nagu eespool mainisin pole kunagi pidanud numbreid nii täpselt välja tooma. Kui sa ise natuke mõtled siis saad ka aru kui mõtetu see ilkumine on. Supra kolvid mis sees on olid sõitnud mingi 300tkm ja peast kulunud ja neid tuli treida.
Kas tõesti arvad et need lisa 13cc annavad mulle nii hea eelise.
Ja mida sa jahud surve astmest? Mis se siia puutub?

Õppi kaotama ükskord ometi :x
BEST ET11.051@207km/h
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Mihkel kirjutas:Ma ei saa aru, miks mingi küsitava ja olematu 15cc tõttu selline probleem?
Kas kibestumus miilisõidu esikolmikust väljajäämisest? (olgem ausad, oleksid sa ju 3. olnud, kui HP 2. kohal poleks)

Vanasti loeti kubatuuriks ikka kolvikäik korda silindri põhja pindala (ehk siis väntvõlli ülemise surnud seisu ja alumise surnud seisu vahel tekkiva kujutletava silindri ruumala) korda silindrite arv!

Mida see surveaste sul siia puutub???
Asi pole ainult esikolmikus vaid Top Speed Cup karikas mis minu diskvalifitseerimisel kandikul Reikole antaks :lol:
BEST ET11.051@207km/h
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

HP kirjutas:
Mihkel kirjutas:Ma ei saa aru, miks mingi küsitava ja olematu 15cc tõttu selline probleem?
Kas kibestumus miilisõidu esikolmikust väljajäämisest? (olgem ausad, oleksid sa ju 3. olnud, kui HP 2. kohal poleks)

Vanasti loeti kubatuuriks ikka kolvikäik korda silindri põhja pindala (ehk siis väntvõlli ülemise surnud seisu ja alumise surnud seisu vahel tekkiva kujutletava silindri ruumala) korda silindrite arv!

Mida see surveaste sul siia puutub???
Asi pole ainult esikolmikus vaid Top Speed Cup karikas mis minu diskvalifitseerimisel kandikul Reikole antaks :lol:
Võistlustel on reeglid, milleks need kehtestatud on?
550hp/493Nm
turbobmw
Postitusi: 53
Liitunud: 12.06.2006 8:18

Postitus Postitas turbobmw »

Kummitus kirjutas:
Võistlustel on reeglid, milleks need kehtestatud on?
Ongi ning omanik ütles, et antud auto mahub reeglite sisse, siis milles probleem? Palun anna järgmisel võistlusel protest sisse ja asi korras.
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

Jah olen nõus ja hülsi läbimõõdu mõõtmine annab ausa vastuse !
550hp/493Nm
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Kummitus kirjutas:Jah olen nõus ja hülsi läbimõõdu mõõtmine annab ausa vastuse !
Olen sellega nõus pärast võistlus hooaja lõppu kui sina kannad sellega kaasnevad kulud.

Plokkikaan poldid
Custom plokkikaane tihend
Klapikambrikaane tihend
Hammas rihm ja pingutus rullik
Jahutusvedelik
Mootori õli Motul 20w60 LeMans
Dyno aeg 2h(et uuesti gaasijaotus faasid paika panna)
Käigukasti vahetamine et dynosse minna(või siis kohe soome 4wd dynosse)
Ja keegi peab selle töö ka veel kinni maksma kuna tasuta lõunaid pole olemas. :badgrin:
BEST ET11.051@207km/h
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

hmmz , 276km/h - 1% = 273,24km/h natuke loll matemaatika , aga ikkagi kiirem miilil kui üxki honda seal listis. Samas lisa mõni % surve astet ja oleme samas punktis tagasi :lol:
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

naerust lõhkemas @ kummitus :lol:
korralda võistlus kus kõik masinad kohapeal kokku pannakse
ja siis klassidesse jagatakse et sõita :-D

ffs
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Janx
Postitusi: 22
Liitunud: 26.01.2007 15:42
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Janx »

Mardo kirjutas:naerust lõhkemas @ kummitus :lol:
korralda võistlus kus kõik masinad kohapeal kokku pannakse
ja siis klassidesse jagatakse et sõita :-D

ffs
Mis Kummituse jutus nii naljakat on siis? Kui tema arvutused õiged on, siis on ka pahameel põhjendatud.

Mina ei ole kellegi poolt, kuid ise võistlen ka aeg-ajalt ja pooldan, et osavõtjad end õigesse klassi registreerivad.
Civic T
Suletud