Kummitus kirjutas:
Eeldan, et tead milline on kolvi kuju (pole ühtlane silinder) seega tahaks mina näha (huvitab väga) kuidas need kolvid said enne modifitseerimist kuluda ja iseenesest mõistetavalt ei tehta kolbi väiksemaks vaid puuritakse mootor suurmeaks, millega kasvatatakse mootori võimsust ! PS! Siin kohal on väga lihtne mõõta ära mootori kubatuur vedelikuga ja korrutame selle 5. silindriga ja saame lõpptulemuse. Milleks asjatult vaielda ?
Kus on juttu kolvi kulumisest? oli juttu vanadest kolbidest.
Kui sa oleksid audi mootoriga kursis siis sellel plokil ei ole enam maad kuspoole plokki suuremaks puurida, seina paksus on niigi praegu suht miinimumi peal.
Jah eks selle täpse õige tulemuse annaks mõõtmine, kuid selle üle otsustavad juba teised inimesed mitte keegi suvaline kuskilt! eriti veel kui asi peaks jääma alla 1% väljapoole lubatust mõõdust ja seda ainult miilisõitudel, meie eesti üritustel on oluliselt suuremaid küsimärke erinevate masinatega, et seda juuksekarva nüüd küll keegi lõhki siin ajama ei hakka.
Ega sa enne 100% teada ei saa kui antud ürituse tehniline komisjon pole protesti korral asja üle kontrollinud.
Henri poolt väidetud silindrimõõdul jääb asi ilusti 1% sisse, sinu poolt väidetaval silindrimõõdul mitte.
Ega muud üle ei jää kui oleks pidanud võistluse ajal protesti esitama ja protestiraha tasuma.
Sul on järgmisel üritusel see võimalus, tagantjärgi foorumis antud teema lahkamine ei vii tegelikult kuhugi.
Miks peaks keegi heast peast olema nõus oma kenasti toimivat mootorit ISE lammutama.
Ka C klassis oleks Henri tegelikult esikolmikus.
Keera parem järgmine kord rohkem boosti peale ja sõida HP tulemus üle lihtsalt.
500cc väiksema kubatuuriga oleks see juba väga kõva näitaja.
Mihkel kirjutas:Ega sa enne 100% teada ei saa kui antud ürituse tehniline komisjon pole protesti korral asja üle kontrollinud.
Henri poolt väidetud silindrimõõdul jääb asi ilusti 1% sisse, sinu poolt väidetaval silindrimõõdul mitte.
Ega muud üle ei jää kui oleks pidanud võistluse ajal protesti esitama ja protestiraha tasuma.
Sul on järgmisel üritusel see võimalus, tagantjärgi foorumis antud teema lahkamine ei vii tegelikult kuhugi.
Miks peaks keegi heast peast olema nõus oma kenasti toimivat mootorit ISE lammutama.
Ka C klassis oleks Henri tegelikult esikolmikus.
Saatsin korraldajale kirja, koos teiste kaasvõistlejatega !
Mootori ehitusel on kirjutatud selgelt millega tegu, pole mõtet tagantjärgi suvalisi numbreid kokku liita ja lahutada !
Tegelikult on ju nii, et foorumis kirjutatud ehitusjutt ei maksa reaalselt midagi.
Maksab see mis mootoris reaalselt sees on.
Hetkel siis sinu+teiste osalejate sõna mootorikomplekteerija sõnade vastu.
Seda seisu saab erapooletult lahendada ainult kõrvaline tehniline komisjon.
Juhul kui Henril on oma sõnadele ka reaalne kolvimõõt kõrvale panna, siis on see kivi protesti esitanud kaasvõistlejate kapsaaeda.
Samamood võis mõni Saab rem. mõõdus kolbe kasutada äkki, näiteks esimese koha omanik.
Kummitus kirjutas:
Saatsin korraldajale kirja, koos teiste kaasvõistlejatega !
Mootori ehitusel on kirjutatud selgelt millega tegu, pole mõtet tagantjärgi suvalisi numbreid kokku liita ja lahutada !
Nagu eespool mainisin pole kunagi pidanud numbreid nii täpselt välja tooma. Kui sa ise natuke mõtled siis saad ka aru kui mõtetu see ilkumine on. Supra kolvid mis sees on olid sõitnud mingi 300tkm ja peast kulunud ja neid tuli treida.
Kas tõesti arvad et need lisa 13cc annavad mulle nii hea eelise.
Ja mida sa jahud surve astmest? Mis se siia puutub?
Mihkel kirjutas:Ma ei saa aru, miks mingi küsitava ja olematu 15cc tõttu selline probleem?
Kas kibestumus miilisõidu esikolmikust väljajäämisest? (olgem ausad, oleksid sa ju 3. olnud, kui HP 2. kohal poleks)
Vanasti loeti kubatuuriks ikka kolvikäik korda silindri põhja pindala (ehk siis väntvõlli ülemise surnud seisu ja alumise surnud seisu vahel tekkiva kujutletava silindri ruumala) korda silindrite arv!
Mida see surveaste sul siia puutub???
Asi pole ainult esikolmikus vaid Top Speed Cup karikas mis minu diskvalifitseerimisel kandikul Reikole antaks
Mihkel kirjutas:Ma ei saa aru, miks mingi küsitava ja olematu 15cc tõttu selline probleem?
Kas kibestumus miilisõidu esikolmikust väljajäämisest? (olgem ausad, oleksid sa ju 3. olnud, kui HP 2. kohal poleks)
Vanasti loeti kubatuuriks ikka kolvikäik korda silindri põhja pindala (ehk siis väntvõlli ülemise surnud seisu ja alumise surnud seisu vahel tekkiva kujutletava silindri ruumala) korda silindrite arv!
Mida see surveaste sul siia puutub???
Asi pole ainult esikolmikus vaid Top Speed Cup karikas mis minu diskvalifitseerimisel kandikul Reikole antaks
Võistlustel on reeglid, milleks need kehtestatud on?
Kummitus kirjutas:Jah olen nõus ja hülsi läbimõõdu mõõtmine annab ausa vastuse !
Olen sellega nõus pärast võistlus hooaja lõppu kui sina kannad sellega kaasnevad kulud.
Plokkikaan poldid
Custom plokkikaane tihend
Klapikambrikaane tihend
Hammas rihm ja pingutus rullik
Jahutusvedelik
Mootori õli Motul 20w60 LeMans
Dyno aeg 2h(et uuesti gaasijaotus faasid paika panna)
Käigukasti vahetamine et dynosse minna(või siis kohe soome 4wd dynosse)
Ja keegi peab selle töö ka veel kinni maksma kuna tasuta lõunaid pole olemas.
hmmz , 276km/h - 1% = 273,24km/h natuke loll matemaatika , aga ikkagi kiirem miilil kui üxki honda seal listis. Samas lisa mõni % surve astet ja oleme samas punktis tagasi
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P