Volvo S40 T4

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Klappi oleksid saanud ka ilma lahtilammutamata kontrollida.
Boosti hoidis siis ainult acutaatori vedru, reference puudus (full boost) :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

Mihkel kirjutas:Klappi oleksid saanud ka ilma lahtilammutamata kontrollida.
Boosti hoidis siis ainult acutaatori vedru, reference puudus (full boost) :)
jah, lasin suruõhu sisse ja oli ilusti näha, kuidas õhk varda vahelt läbi tuli.

huvitav, mis põhjusel see membraan katki on läinud??
Volvopower @400+
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Äkki kuumus?

Krt ma hakkan juba enda BMW-le ehitatud lahenduse pärast muretsema.
Samas acutatori varras ju ka kuumaosa küljes.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

:)
Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 17:59, muudetud 1 kord kokku.
Volvopower @400+
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Kuskohast sellist WG aktuaatrit ka saada võiks ja mis hinnaga :roll: :?:
Terv............Deiv :!:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Varrast keerad nii palju, et kui wg klapp ise suletud on, siis varras oleks paar tiiru lühem kui 1:1-ele splindi toika otsa istudes.
Maakeeli siis säti nii, et peaksid veidi jõudu kasutama wg varda klapi võlli külge lükkamiseks. :-D
See garanteerib, et klapp ilusti tihedalt suletud oleks.
Nüüd saad vaadata mis on wg acutaatori baasrõhk (MBC täiesti lahti).
Ja sealt edasi hakkad MBC-ga endale vaikselt meelepärast boosti keerama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

:)
Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 17:59, muudetud 1 kord kokku.
Volvopower @400+
aibast
Postitusi: 121
Liitunud: 27.06.2005 10:11

Postitus Postitas aibast »

ära ainult omal asju laiali lase :)
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vaakum pane ikka acutaatorile enne taha kui baasrõhku proovima lähed, sellepärast ütlesingi, et keera MBC täiesti maha.
Sa vist ei ole päris töökursis acutaatori põhimõttega. :)
Kui see on sama acutaator, mis GT2860RS-ile läheb, siis selle baasrõhk on 0.8bar.

Varras on reguleeritav ainult selleks, et sa seda erinevatele turbodele paigaldada saaksid.
Sellel ei ole boostiga mitte midagi ühist (kui just boosti vähemaks ei taha lasta ja spoolup-i tappa)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

Selge pilt.

Keerasin varda täiesti kinni, MBC läks vahele, BCS jäi süsteemi alles.
Esimene test: MBC täiesti lahti - boost 0,7 kella järgi (valetab 0,1 allapoole).
Edasi hakkasin poole pöörde kaupa kinni keerama.
Töötab väga hästi :)
Jätsin 1,1 bari peale, mis igati hea daily driver.

Maks rõhku ei hakkanud proovima veel. MBC igatahes peaks võimaldama 1,3 bari (kasutaja zoom1 teab vast paremini).

Turboviiv on igatahes üsna väike nüüd.
2. käigul on see praktiliselt olematu. 4. käiguga tuleb ka juba u 2200 rpm pealt maksimaalne rõhk üles.
Originaalis tuleb u 3000+ rpm juures.

Samas, kas see mootorile liiga ei tee, kui nüüd tuleb u 1000 pööret varem max rõhk üles :roll:
Volvopower @400+
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

:)
Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 17:59, muudetud 1 kord kokku.
Volvopower @400+
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

wa666ou kirjutas: Hetkel segu üsna rikas, vähemalt kõrva järgi.
Segu kuulamine oleks ikka midagi väga uut :lol:
Seda saab ainult monitoorida, tunde järgi ei saa sa mitte kui midagi tema kohta teada.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

"Backfire" võib olla ka MAFist (võib olla vigane, kuigi veakoode ei anna).
Küünlaid pole veel vaadanud.
Volvopower @400+
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

areneme...tubli, paistab, et igav ei hakka:)
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Re: Volvo S40 T4 1998 :: wa666ou

Postitus Postitas wa666ou »

:)
Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 18:00, muudetud 1 kord kokku.
Volvopower @400+
Vasta