Selge pilt.
Keerasin varda täiesti kinni, MBC läks vahele, BCS jäi süsteemi alles.
Esimene test: MBC täiesti lahti - boost 0,7 kella järgi (valetab 0,1 allapoole).
Edasi hakkasin poole pöörde kaupa kinni keerama.
Töötab väga hästi
Jätsin 1,1 bari peale, mis igati hea daily driver.
Maks rõhku ei hakkanud proovima veel. MBC igatahes peaks võimaldama 1,3 bari (kasutaja
zoom1 teab vast paremini).
Turboviiv on igatahes üsna väike nüüd.
2. käigul on see praktiliselt olematu. 4. käiguga tuleb ka juba u 2200 rpm pealt maksimaalne rõhk üles.
Originaalis tuleb u 3000+ rpm juures.
Samas, kas see mootorile liiga ei tee, kui nüüd tuleb u 1000 pööret varem max rõhk üles
