Boosti hoidis siis ainult acutaatori vedru, reference puudus (full boost)
Volvo S40 T4
Klappi oleksid saanud ka ilma lahtilammutamata kontrollida.
Boosti hoidis siis ainult acutaatori vedru, reference puudus (full boost)
Boosti hoidis siis ainult acutaatori vedru, reference puudus (full boost)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Äkki kuumus?
Krt ma hakkan juba enda BMW-le ehitatud lahenduse pärast muretsema.
Samas acutatori varras ju ka kuumaosa küljes.
Krt ma hakkan juba enda BMW-le ehitatud lahenduse pärast muretsema.
Samas acutatori varras ju ka kuumaosa küljes.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Varrast keerad nii palju, et kui wg klapp ise suletud on, siis varras oleks paar tiiru lühem kui 1:1-ele splindi toika otsa istudes.
Maakeeli siis säti nii, et peaksid veidi jõudu kasutama wg varda klapi võlli külge lükkamiseks.
See garanteerib, et klapp ilusti tihedalt suletud oleks.
Nüüd saad vaadata mis on wg acutaatori baasrõhk (MBC täiesti lahti).
Ja sealt edasi hakkad MBC-ga endale vaikselt meelepärast boosti keerama.
Maakeeli siis säti nii, et peaksid veidi jõudu kasutama wg varda klapi võlli külge lükkamiseks.
See garanteerib, et klapp ilusti tihedalt suletud oleks.
Nüüd saad vaadata mis on wg acutaatori baasrõhk (MBC täiesti lahti).
Ja sealt edasi hakkad MBC-ga endale vaikselt meelepärast boosti keerama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vaakum pane ikka acutaatorile enne taha kui baasrõhku proovima lähed, sellepärast ütlesingi, et keera MBC täiesti maha.
Sa vist ei ole päris töökursis acutaatori põhimõttega.
Kui see on sama acutaator, mis GT2860RS-ile läheb, siis selle baasrõhk on 0.8bar.
Varras on reguleeritav ainult selleks, et sa seda erinevatele turbodele paigaldada saaksid.
Sellel ei ole boostiga mitte midagi ühist (kui just boosti vähemaks ei taha lasta ja spoolup-i tappa)
Sa vist ei ole päris töökursis acutaatori põhimõttega.
Kui see on sama acutaator, mis GT2860RS-ile läheb, siis selle baasrõhk on 0.8bar.
Varras on reguleeritav ainult selleks, et sa seda erinevatele turbodele paigaldada saaksid.
Sellel ei ole boostiga mitte midagi ühist (kui just boosti vähemaks ei taha lasta ja spoolup-i tappa)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Selge pilt.
Keerasin varda täiesti kinni, MBC läks vahele, BCS jäi süsteemi alles.
Esimene test: MBC täiesti lahti - boost 0,7 kella järgi (valetab 0,1 allapoole).
Edasi hakkasin poole pöörde kaupa kinni keerama.
Töötab väga hästi
Jätsin 1,1 bari peale, mis igati hea daily driver.
Maks rõhku ei hakkanud proovima veel. MBC igatahes peaks võimaldama 1,3 bari (kasutaja zoom1 teab vast paremini).
Turboviiv on igatahes üsna väike nüüd.
2. käigul on see praktiliselt olematu. 4. käiguga tuleb ka juba u 2200 rpm pealt maksimaalne rõhk üles.
Originaalis tuleb u 3000+ rpm juures.
Samas, kas see mootorile liiga ei tee, kui nüüd tuleb u 1000 pööret varem max rõhk üles
Keerasin varda täiesti kinni, MBC läks vahele, BCS jäi süsteemi alles.
Esimene test: MBC täiesti lahti - boost 0,7 kella järgi (valetab 0,1 allapoole).
Edasi hakkasin poole pöörde kaupa kinni keerama.
Töötab väga hästi
Jätsin 1,1 bari peale, mis igati hea daily driver.
Maks rõhku ei hakkanud proovima veel. MBC igatahes peaks võimaldama 1,3 bari (kasutaja zoom1 teab vast paremini).
Turboviiv on igatahes üsna väike nüüd.
2. käigul on see praktiliselt olematu. 4. käiguga tuleb ka juba u 2200 rpm pealt maksimaalne rõhk üles.
Originaalis tuleb u 3000+ rpm juures.
Samas, kas see mootorile liiga ei tee, kui nüüd tuleb u 1000 pööret varem max rõhk üles
Volvopower @400+
Re: Volvo S40 T4 1998 :: wa666ou
Viimati muutis wa666ou, 25.01.2016 18:00, muudetud 1 kord kokku.
Volvopower @400+