Opel Kadett C 2.0T 'veider

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Soovitan oma lollidele kogemustele toetudes aju install korralikult algusest lõpuni ära teha ja alles siis rohkem selle sõitmise poolega tegeleda.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Ajusse minev MAP signaal tulex korralikult filtreerida , siis ei ole ka suurte nukkadega probleemi ;) aga jah , see veidi teemast mööda juba. Hea et käima said.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

george16v kirjutas:Ajusse minev MAP signaal tulex korralikult filtreerida , siis ei ole ka suurte nukkadega probleemi ;) aga jah , see veidi teemast mööda juba. Hea et käima said.
Ma kah teemast välja, aga rõhutorule bensufiltrite jms vahele panemine ei aidanud, natuke aitas nukkvõlli varasemaks keeramine. Suuuure nukiga ongi rõhk sisselaskes ka tühikäigul kõrge - antud Enem A2 max effektiivsus on 5-8000RPM (max Nm). 4.2mm üss olid mõlemad nukid avatud, ülekate oli üle 100kraadi ja tõus 12.2mm.

Teemasse: Kindlasti timmi kohapeal nii palju kui võimalik, igal gaasi-asendil ja temperatuuril kõik paika. Siis vaata C20NE kaarte, mis netist leiad vms, ja arvuta enda settingute peale kõrgema map x rpm ve'd kah välja enne kui sõitma hakkad. Võid isegi kohapeal piduriga siduriga gaasiga natuke koormust peale panna ja antud punkt kah välja timmida, sest sõidu ajal ja logimise järgi timmimine on juba palju ebatäpsem.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Enamus nädalast on ikka väga sitasti läinud, kõigetipuks lõpuks täiesti kokku saades avastasin, et õlipumba tihendi vahelt lekib... :?
No comment!
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Hehe, kolm aastat seisis aparaat erinevates garaazides liikumisvõimetuna. Nüüd siis lõpuks võttis masin jõu kokku ja sai temaga kohalikus poes rüüpe järel ära käidud! Peab tähistama! ;)
No comment!
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Ma tean seda tunnet.
Ära siis rüüpates autoga puid kallistama mine.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Ole ettevaatlik ja väldi sõitmist enne häälestamist ;)
Turbokale on väga lihtne liiga teha kui ta seadistamata.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

jeff01 kirjutas:Ole ettevaatlik ja väldi sõitmist enne häälestamist ;)
Turbokale on väga lihtne liiga teha kui ta seadistamata.
Teadagi... :) Hetkel panin boost protectioni 100 kpa peale. Ega sinnamaani ei olegi jõudnud, poodi chillisin ca 40 km/h ja mõned tiirud ümber tiigi :lol: WB kontrolleri ja kella tellisin nädal tagasi ära, hea kui nädala pärast kätte saaks. Lisaks vihastasin ennast kaks korda välja, kardaani kätte saades ja kui avastasin, et remondis käinud ja 0 km sõitnud turbo lekib. Kardaaniga läks kergemalt selle pikkust saab keskelt reguleerida ja telefoni teel asjaajamine on ikka paras p...e kukkund värk ja selles saan ainult ennast süüdistada. Päris see ei olnud mida tahtsin, aga ajab asja ära... :roll: Vilele ehitasin restrictori vahele ja see mure ka lahendatud. Arvatavasti on see viimane kord kui ma üritan midagi vanade tihenditega külge kruvida. Ega reduktori üks tihend ka armu ei andnud ja otsustas mehiselt lekkima hakkata. Jube kahju, et tänasest üritusest osa ei saanud võtta. :(
No comment!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Turbo äravool on korralik ja üle karteri õlitaseme?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Mihkel kirjutas:Turbo äravool on korralik ja üle karteri õlitaseme?
Äravoolu tegin korraliku, jämedam kui vaja oleks ja üle karteri õlitaseme.
No comment!
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

veider kirjutas:
Mihkel kirjutas:Turbo äravool on korralik ja üle karteri õlitaseme?
Äravoolu tegin korraliku, jämedam kui vaja oleks ja üle karteri õlitaseme.
Aga karteri tuulutuse?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Astrona kirjutas:Aga karteri tuulutuse?
Karteri tuulutus ka jämedam. Aga ehk keegi teab kui paks on c20ne mootori originaal tihend?
No comment!
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

veider kirjutas:
Astrona kirjutas:Aga karteri tuulutuse?
Karteri tuulutus ka jämedam. Aga ehk keegi teab kui paks on c20ne mootori originaal tihend?
olen kuulnud mingit numbrit 0.8mm, vist peale pingutamist.

Tuulutus ürita sisselaskega mitte ühendada
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Astrona kirjutas:Tuulutus ürita sisselaskega mitte ühendada
Hetkel välisõhku filtreeritud
No comment!
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

veider kirjutas:
Astrona kirjutas:Tuulutus ürita sisselaskega mitte ühendada
Hetkel välisõhku filtreeritud
Minu kadett hakkas kohe suitsema kui karterituulutuse vabase õhku jätsin.Kui tuulutus oli enne turbot oli kõik ok.
Vasta