Ajusse minev MAP signaal tulex korralikult filtreerida , siis ei ole ka suurte nukkadega probleemi aga jah , see veidi teemast mööda juba. Hea et käima said.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
george16v kirjutas:Ajusse minev MAP signaal tulex korralikult filtreerida , siis ei ole ka suurte nukkadega probleemi aga jah , see veidi teemast mööda juba. Hea et käima said.
Ma kah teemast välja, aga rõhutorule bensufiltrite jms vahele panemine ei aidanud, natuke aitas nukkvõlli varasemaks keeramine. Suuuure nukiga ongi rõhk sisselaskes ka tühikäigul kõrge - antud Enem A2 max effektiivsus on 5-8000RPM (max Nm). 4.2mm üss olid mõlemad nukid avatud, ülekate oli üle 100kraadi ja tõus 12.2mm.
Teemasse: Kindlasti timmi kohapeal nii palju kui võimalik, igal gaasi-asendil ja temperatuuril kõik paika. Siis vaata C20NE kaarte, mis netist leiad vms, ja arvuta enda settingute peale kõrgema map x rpm ve'd kah välja enne kui sõitma hakkad. Võid isegi kohapeal piduriga siduriga gaasiga natuke koormust peale panna ja antud punkt kah välja timmida, sest sõidu ajal ja logimise järgi timmimine on juba palju ebatäpsem.
Hehe, kolm aastat seisis aparaat erinevates garaazides liikumisvõimetuna. Nüüd siis lõpuks võttis masin jõu kokku ja sai temaga kohalikus poes rüüpe järel ära käidud! Peab tähistama!
jeff01 kirjutas:Ole ettevaatlik ja väldi sõitmist enne häälestamist
Turbokale on väga lihtne liiga teha kui ta seadistamata.
Teadagi... Hetkel panin boost protectioni 100 kpa peale. Ega sinnamaani ei olegi jõudnud, poodi chillisin ca 40 km/h ja mõned tiirud ümber tiigi WB kontrolleri ja kella tellisin nädal tagasi ära, hea kui nädala pärast kätte saaks. Lisaks vihastasin ennast kaks korda välja, kardaani kätte saades ja kui avastasin, et remondis käinud ja 0 km sõitnud turbo lekib. Kardaaniga läks kergemalt selle pikkust saab keskelt reguleerida ja telefoni teel asjaajamine on ikka paras p...e kukkund värk ja selles saan ainult ennast süüdistada. Päris see ei olnud mida tahtsin, aga ajab asja ära... Vilele ehitasin restrictori vahele ja see mure ka lahendatud. Arvatavasti on see viimane kord kui ma üritan midagi vanade tihenditega külge kruvida. Ega reduktori üks tihend ka armu ei andnud ja otsustas mehiselt lekkima hakkata. Jube kahju, et tänasest üritusest osa ei saanud võtta.