Opel Kadett C 2.0T 'veider

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Opel Kadett C 2.0T 'veider

Postitus Postitas veider »

Kuna eelmise projektiga läks suht täbarasti siis tänu ühe sõbra vihjele sai soetatud endale järgnev liikur. Põhiline ostupõhjus oligi selles, et autol veab juba tehasest väljatulles tagasild ja kergemate ümberehitustega istub peale ka ehitusjärgus olev opeli c20ne mootor...

Auto siis 1978 a. kupee
Stockis on auto tühikaal 795kg ja veab edasi 1.2L mootor mis arendas oma hiilgepäevadel 44kw . :) Kuigi üleeelmine omanik remontis kere ja värvis täielikult üle on eelmise omaniku garaazis veedetud 1.5 aastat ja transpordiga Tln -> Trt värvkattele siia-sinna tekkinud täkkeid.

Salongiga olen üsna rahul, vb ainuke asi mis natukene segab on see, et istmed on põhja küljes jäigalt kinni ning reguleerida ei saa. Ja natukene pahameelt tekitab ka see, et pean kere lõikuma hakkama, et omega käigukast alla mahuks. Plaanidest veel niipalju, et suuri võimsusi lähitulevikus taga ei hakka ajama vaid tahaks mootori stabiilselt käima saada. Pildid auto hetkeolukorrast :arrow:

Pilt

Pilt
Viimati muutis veider, 19.07.2007 10:03, muudetud 3 korda kokku.
No comment!
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Väga huvitav toorik. Aga kas sa turvalisuse peale oled mõelnud? Olen korra sellise c kadetti maha kandnud ja seda väga väkisel kiirusel kraavi sõites (suht korralik kere väändus banaaniks). Pidurid ja Puur oleks nagu esmatähtsusega. Opelile on ka LSD hankimine paras katsumus.
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

veidi ajalugu
http://www.infotele.ee/ago/kadett.html ;)

sinna tuleks mõne usaka või näiteks toyota hiace tagasild alla panna, sest nagunii on juba tehasest sealt sõltuv tagasild.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Tõsi ago mõlgutas sammuti mõtteid hiace tagasilla osas, aga seda tuleks vist lühemaks teha ja endal ei ole niipalju kogemusi, et sellega üleöö entusiastlikult tegelema hakkata. Eile sain treitud hooratta ja juba teist korda tasakaalustuses käinud kompoti kätte :arrow:

Pilt
No comment!
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

see pole coupe, see on 2 door sedan ;)
Kasutaja avatar
Jesper
Postitusi: 135
Liitunud: 29.10.2006 20:58

Postitus Postitas Jesper »

Hiace tagasilla lühem variant käib Hiluxi all. Kust saab - ei tea, endalegi kuluks selline ära... need raiped ju ei lagune ka :?
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Päris huvitavalt üritad oma projektile detaile hankida:

http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=6272


4x4.ee tehniliste modide moderaator.
hapukurk
Postitusi: 17
Liitunud: 28.11.2006 9:50

Postitus Postitas hapukurk »

See 4x4 foorum on minu arust väga mööda, suhtumine ja arusaam on seal väga imelik.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Eee... mehed mis nagu toimub? niipalju kui mina aru saan on veider ja hapukrk kasutajad üks ja seesama ning just sinu suhtumine on kuidagi väga imelik :shock:
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

mina saan aru et see projekt ei hakka ka turbot omama, milleks see siin siis on?! selle foorumi mõte oligi, et kasutajate autod mis üleval sõidavad või suure tõenäosusega hakkavad turbo (kompressor sobib ilmselt ka) mõjul liikuma :roll:

kui keegi modedest näeb siis teate küll mida teha... SR foorumisse sobib see ideaalselt, kahjuks siia aga mitte
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
hapukurk
Postitusi: 17
Liitunud: 28.11.2006 9:50

Postitus Postitas hapukurk »

kus juures pole sama kasutaja ja see auto saab turbo peale, sellel mootoril juba oli turbo peale lihtsalt pole veel nii kaugele jõudnud,et mootorit peale saand, mis juhtub järgmine nädal ja siis saab näha missugust kollet vaja on
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Kui ei ole sama kasutaja siis sina räägid kelle autost nüüd? teemaalgataja on ju teise nimega? alustas siis teemaalgataja teemat kellegi teise autoga või räägid sina kellegi teise autost?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
teisik
Postitusi: 1
Liitunud: 01.02.2007 2:48

Postitus Postitas teisik »

ma ei saa probleemist aru

1 autot ehitab 2 v6i enam meest, mis siin keerulist on
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

kuidas nende uute kasutajatega siis jääb? ei viitsi lugeda seda ühe postiga kasutajate möla.
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

hents99 kirjutas:kuidas nende uute kasutajatega siis jääb? ei viitsi lugeda seda ühe postiga kasutajate möla.
ise oled ju ka millalgi 1-e postiga kasutaja olnud, kõik peavad kusagilt alustama, take it easy :)
Vasta