Turbo remont ?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Turbopassat
Postitusi: 112
Liitunud: 27.02.2008 13:01
Asukoht: Pärnumaa, Vändra

Postitus Postitas Turbopassat »

Läheneks siis asjale sellest küljest, et kuhu peaks kõigepealt pöörduma, et teada saada võimalikke vigu mis turbo tööd võivad häirida. Poleks ju loogiline minna kohe a la Jaak Kuuli juurde, kui pole kindel, kas turbo üldse katki on...Äkki on viga kusagil mujal, mitte turbiinis :shock:
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

vaata sealt turbo otsast ikka ise sisse, mina ei saaks elada sellise teadmisega, et mu autol rõhku pole ja saaksin turbosse piiluda aga ei tee seda :-D selgelt katkise turbo tunned ka sina ära :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Turbopassat
Postitusi: 112
Liitunud: 27.02.2008 13:01
Asukoht: Pärnumaa, Vändra

Postitus Postitas Turbopassat »

Ok...peab vaatama, aga kas sinna ligi pääseb kergemini ikka kapoti alt ?...kanali võimalus ka muidu olemas, et põhja alla minna.
Turbopassat
Postitusi: 112
Liitunud: 27.02.2008 13:01
Asukoht: Pärnumaa, Vändra

Postitus Postitas Turbopassat »

:idea: Asi nüüd selline, et sain pilgu tiiviku poolsest otsast turbosse visata ja mitte et ma mingi suur spetsialist oleksin, aga see paistis kui uus :) Näppsisin seda tiivikut ja ei olnud tal ühtki vigastust ega ka mitte mingit loksumist ei tajund. Tõenäoliselt tuleb nüüd viga otsida millestki muust, kui turbiinist. Kelle poole võiks nüüd pöörduda :?:
Turbopassat
Postitusi: 112
Liitunud: 27.02.2008 13:01
Asukoht: Pärnumaa, Vändra

Postitus Postitas Turbopassat »

:shock:
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

nüüd uuri välja mis andur paneb aju safe mode´i
seda võivad teha vist temp andurid, detonatsiooni andurid, segusiibri asendi andur, õhulugeja ja veel mõned asjad aga kahjuks ei tea ma mis neist su diisel mootoril omeas on :) Muidu nii, et kui sul on küljes mõni kell mis turborõhku näitab, siis turbo korrasolekut saab kontrollida ka turbo küljest üht peenemat voolikut eemaldades.....täpsemalt siis wastegate´i accuratori küljest...Rõhukell on vajalik selleks, et selle vooliku puudumise korral puhub turbo niipalju kui võimalik ja võib lõhkuda su auto mootori kui rõhku ei tea. Wastegate lihtsalt ei avane, et rõhku reguleerida.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Jutt käib ju ikka 1.8T 110kw bensumootorist :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Turbopassat
Postitusi: 112
Liitunud: 27.02.2008 13:01
Asukoht: Pärnumaa, Vändra

Postitus Postitas Turbopassat »

No temp. anduri viga diagnostikas näitas..sellest peaks seega alustama. Kui selles asi pole, kas siis peaks järjest kõik need üles loetletud andurid välja vahetama...või annab kuidagi nende korrasolekut kontrollida? (auto jätkuvalt passat 1.8 T ;) )
Turbopassat
Postitusi: 112
Liitunud: 27.02.2008 13:01
Asukoht: Pärnumaa, Vändra

Postitus Postitas Turbopassat »

Veider et diagnost siis seda safe mode'i ei näidanud :roll:
Turbopassat
Postitusi: 112
Liitunud: 27.02.2008 13:01
Asukoht: Pärnumaa, Vändra

Postitus Postitas Turbopassat »

[img] http://pilt.delfi.ee/show_original/2612195/ otsatiivikut sain ka mingil määral pildile jäädvustada
Turbopassat
Postitusi: 112
Liitunud: 27.02.2008 13:01
Asukoht: Pärnumaa, Vändra

Postitus Postitas Turbopassat »

selline küsimus, et kas see "safe mode" läheb ise maha kui vigane andur on välja vahetatud? Ja kas see kuidagi välja ka paistab, et masin üldse selles mode-s on?
Turbopassat
Postitusi: 112
Liitunud: 27.02.2008 13:01
Asukoht: Pärnumaa, Vändra

Postitus Postitas Turbopassat »

"tore" et info "liigub" :(
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No kui andur on vigane, kuidas saab siis eeldada, et mootor "näeb" kõike samamoodi nagu enne (kui andur toimis).
Aju peaks ise üldjuhul aru saama, et nüüd on kõik korras (kui andur vahetatud), jätab lihtsalt veakoodi mällu.
Hea oleks muidugi see veakood ka igaks juhuks ära kustutada.

Vahest ei sagi aju mõnest vigasest andurist aru ja arvab, et kõik on korras.
Sellepärast tulebki kõigi andurite parameetrid ka ise üle vaadata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Turbopassat
Postitusi: 112
Liitunud: 27.02.2008 13:01
Asukoht: Pärnumaa, Vändra

Postitus Postitas Turbopassat »

Selge selge. Aga et parameetreid ise üle vaadata peab selleks ka mingit vastavat tehnikat omama nagu ma aru saan...
Turbopassat
Postitusi: 112
Liitunud: 27.02.2008 13:01
Asukoht: Pärnumaa, Vändra

Postitus Postitas Turbopassat »

Sai see mootori temp.andur siis lõpuks vahetatud...aga kasu ei midagi...temperatuuri näitab nüüd küll reaalsemat ja tundub, et termostaat ka õhtal, kuna temp sõites jõhkralt langeb...aga turbo ja mineku koha pealt venib jätkuvalt :o Mida teha? Vaevalt et termostaat mu turbot ahistab.
Vasta