häälitsev wastegate = katkine bov ?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

panter kirjutas:ma arvan et bypass lahti võtta ja kasvõi niisamam hinnata algul et kuidas klapp liigub jne...suruõhku sisse lasta ntx...
6bar'i ?? :lol: ;)

olgu... nali naljaks, aga jah eks vaatab mingi aeg.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Mul on naiteks nii et kui bov avaneb liiga hilja st kui ta on regullitud avanema naiteks 0.8 bari peal, siis alla selle lendab ohk valja ohu FILTRI kaudu...ja just sellise kiirelt mitu korda pulseeriva heliga. Pole kyll kuulnud et see eriliselt kahjulik peaks olema...

Mis wastegate-st te raagite kas teil on kindlalt selline asi? :-D http://www.extremepsi.com/store/image.p ... ctid=16478 Ok tean kyll seda pisikest internal-wastegate turbo kyljes

Standard autodel on enamusel by-pass valved, monel yksikul naiteks imprezal on blow-off aga need tehasest pandud on vaga haledad
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mul oli mõttes, et BOV-i või By-Passita autol peaks asi järgnevalt toimuma:
Lased mootori kõrgete pööreteni ning seejärel gaasi järsult lahti.
Turbo spoolib edasi ning tekitab rõhku.
Õhk põrkab vastu kinnist segusiibrit ning torustikku tekib rõhk, mis turbo labade liikumist peatab või muudab labade liikumist.
Samas kui võllil loks võib ju võll ka võbelema hakata.
Sellega kaasneb ka eespool mainitud heli.

Et filtrist mingit häält välja tuleks, peaks õhk ju kuidagi turbo labade vahelt filtrini jõudma.

Tuli lihtsalt selline asjade käik silme ette, ei tea kui palju sellest ka reaalselt toimub.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

Kahju et mul kah sellist häält teeb ... :x
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

urukas kirjutas:Kahju et mul kah sellist häält teeb ... :x
Pole vaja karta, see hääl ei ole midagi mille pärast muretsema peaks.

Turbo teeb seda häält isegi siis kui bov või by-pass on peal ja korras.
Mul on see hääl isegi siis kui turbo kella järgi rõhku veel pole ja gaasi maha lasen.
Täiesti loomulik nähtus.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

lõpuks ka post mis kõik selgeks tegi. lihtsalt paanikasse ajas jutt fiati foorumis.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

ühesõnaga muretsema ei pea... väga hea ma olin juba paanikas :-D
aga kui ikkagi on bypass läbi, mis ta siis halba teeb ???
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

ja mix ta ikkagi teeb sellist häält siis, kõik turbod ei tee ju
Vasta