häälitsev wastegate = katkine bov ?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

häälitsev wastegate = katkine bov ?

Postitus Postitas Ragnar »

Nii, lugesin siis ma Fiat Coupe foorumist, et kui wastegate pidevalt häält teeb gaasi maha lastes (teate ise küll mis häält) siis on selle põhjus mittetöötav bypass või bov klapp ? Vastab see jutt tõele ?

väike link ka siis juurde:
http://www.fccuk.org/ubbthreads/showfla ... Post429926
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kui on katkine BOV, siis tekib selline kole asi nagu turbo surge, lühidlt öeldes tähendab see seda, et turbo poolt tekitatud rõhul pole kuhugi minna, ja ta lahkub turbo kaudu. Hääl on pulseeriv. Turbole VÄGA KAHJULIK.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

ja see pulseeriv hääl on siis nö. wastegate chatter ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

See on turbo chatter (teise nimega flutter, surge jne). See tekib sellest, et vahepeal turbo labad nö ei haara õhku, siis jälle haaravad jne. Kuna see kõik mõjub vooliku kaudu wastegatele, võib seda ka nii nimetada.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

aga ühesõnaga mu by-pass on siis õhtal ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Jep, või siis on viga by-pass'i juhtiva vooliku lekkimises...

Proovi kuskilt laenata toimivat by-pass klappi ja saad asjast selgust.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Selge tänud !
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sama häält tegid vist kunagi mõned ralliautod.
Ilma by-pass-ita autod teevad ka samasugust häält.

Edit:
Kas see hääl on sama sugune nagu Kuuno autol peale turbo paigaldamist aga BOV-i vist veel peal ei olnud?
Mingi video oli ka öösel tehtud ning seal hääl kuulda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

jah mina filmisin. ja jah sama hääl. minu oma on koguaeg sellist häält teinud. jumal tänatud, et turbo korras on.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Huvitav on see, et meil bemm tegi ka esimestel päevadel sama häält aga hääl kadus lambist ära järsku.
Bov oli kogu aeg küljes ja vaakum ühendatud.
Mõlemad hääled tulid nagu imelikult korraga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ma arvan et räägitakse veidilahku siin..sest se hääl mism inul algul oli tuli wg'st ja se peaks ok olema...täna sõitsin S2ga ringi ja se teeb kah seda..ja minuarust kõik teevad :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Miks sul see hääl ära kadus/mida sa muutsid?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

se hääl oli ilma bovita ainult...kui bov kyljes siis laseb sealt rõhu välja..ise arvasin nii et se oli see hääl kui wastegate avanes... :S
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

njaa... aga ikkagi ei saa ma aru kas mul on by-pass pees või mitte ? kumb ta siis on ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ma arvan et bypass lahti võtta ja kasvõi niisamam hinnata algul et kuidas klapp liigub jne...suruõhku sisse lasta ntx...
Vasta