Subaru Impreza GT 2000' - meph

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
meph
Postitusi: 53
Liitunud: 24.08.2005 3:26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Sõbra auto, ta on vist praeguseks mingi 3 kasti vist laiali lasknud, millest kaks olid kasutatud ja üks tutikas. Auto võimsuselt stock minu teada. 13,7 aega sõitis veerandmiilil.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Eks igaüks räägib ikka omadest kogemustest... Ja kes siis kiiresti sõites gaasi, vahetamisel järgi laseb :evil:, see ju kiiruse surm (ei pea üldse olema otse, ega bemmi kast).
Kasutaja avatar
meph
Postitusi: 53
Liitunud: 24.08.2005 3:26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Selle subaru kastiga samas päris nii nagu bemmi kastiga vist ei julge käituda. Olgugi, et kiirus kahaneb juba turbo spoolimise tõttu märgatavalt. Ei taha päris kohe kasti vahetama hakata :)

Millest tulebki välja üks häda mis mul tegelt on. Nimelt sidur hetkel lahutab sellel autol jube kõrgelt. Aga samas esimese käigu sissesaamiseks peab siduri täiesti põhja lükkama. Üks variantidest on vast see, et siduri hüdraulika tahab õhutamist, mida proovibki täna lahendada, vahetades välja sidurivedeliku. Eks vaatab mis sellest saab.

Praegu peakski mu auto olema tõstuki peal. Vahetatakse välja väljalaskesüsteem, pannakse tagasi originaalsupportid, vahetatakse piduriõli ja sidurisüsteemi piduriõli, kinnitatakse asjalikumalt tagadifri pantser ja vahetatakse välja mootoriõli.
KungLao
Postitusi: 134
Liitunud: 29.04.2007 20:38
Asukoht: rapla-tallinn

Postitus Postitas KungLao »

kus sul autol siduri õli vahetatakse? ega selle siduri õhutamine pole nii kerge nagu tundub.
ja las parem lahutab kõrgel kui üldse mitte. rallikatel hakab ka hästi kõrgelt lahutama, seda rääkis üks kes tegeleb selle asjaga
Kasutaja avatar
meph
Postitusi: 53
Liitunud: 24.08.2005 3:26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Juba saime teada, et pole nii kerge midagi, hetkel auto garaazhis ja härrad kratsivad kukalt selle ümber :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mina õhutasin nii, et võtsin silindri kasti küljest ära ja tõmbasin pitskruviga kokku.
Nii õpetab vist ka manual.

Asi töötas pool aastat peale õhutamist probleemideta.
Töötab hetkel ka aga mulle tundub, et üks silindritest sisemiselt lekib, kuna linnavahel palju pedaali sõtkudes tekib pedaalile kuidagi jube häiriv tühikäik.

Peaksin ka uuesti õhutata proovima.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
meph
Postitusi: 53
Liitunud: 24.08.2005 3:26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Hetkel on garaazhis selline seis, et pedaal käib tühja lihtsalt ülesse alla :) Eks proovin siin ja ps'is saadud variante homme selle õhutamiseks.
dx
Postitusi: 9
Liitunud: 25.08.2007 16:34
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas dx »

miks saata selliseid ideid PS'ga, kui oleks võimalus need avalikult postitada nii, et kunagi teistele ka kasu võiks olla?
Kasutaja avatar
meph
Postitusi: 53
Liitunud: 24.08.2005 3:26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Siduriõhutus lahenes tegelikult veidi lihtsamalt. Tuli välja, et silindril oli kaks õhutusniplit :P Alguses sai valet keeratud :)

Nüüd siis uus väljalase all. Sellest ka küsimus laiale ringile... kas see on normaalne, et vabama väljalaskega nüüd mul viskab 0.1-0.15 baari rohkem boosti üles? Seda küll mitte ühtlaselt, kuid on kusagil 1 - 1,05 baari peale spaikima hakanud nüüd.
Samas vajab see väljalase veel veidi kohendamist. Hetkel on toru tagant difripantseri vastus ja tänu sellele ühe teise koha pealt surub vastu keret. Võite arvata kui popid helid mul salongis tänu sellele on :D Proovib lähipäevadel selle jama eemaldada.

Samuti on teine probleem veel. Uue väljalaske downpipe küljes pole kinnitusi sellele originaalkuumakaitsele, mis turbo kuumaosa ümber oli. Hetkel siis sõidan ilma selle kaitsmeta. Kas tasuks sinna mingi uus popp lahendus välja mõelda või pole väga vahet? Endale jäi mulje, et võibolla nüüd saab intercooler liiga palju sooja turbojuurest.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Minul ka neid originaal katteid pole, kasutan teipi.

See et sul nüüd kõrgemale spaigib on normaalne, kuna turbiin saab kiiremini ringi käia, sest takistust on summutis vähem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Ühinen Mihkli arvamusega..

Paremale hinagmisele on sul vähem exhaust backpressurit ja tänu sellele spaigibki kõrgemale..

Kas vahetasid ainul kolle + up ja downpipe? Mis firma toode ? Ja kas equal lenght? Või läks kogu süsteem otsast lõpuni vahetusse.

Kas boost hakkas ka hiljem tulema tänu pikematele väljalasketorudele turbo ja mootori vahel, või kompenseerib selle parema hingamise andnud downpipe? Termotech võiks olla kolle ümber kuna subaru kapoti alt niigi kuuma ja sul on vist see heat soaking interwarmer(cooler) ja veel kasutuses..see veidi aitab..

Nüüd siis uus väljalase all. Sellest ka küsimus laiale ringile... kas see on normaalne, et vabama väljalaskega nüüd mul viskab 0.1-0.15 baari rohkem boosti üles? Seda küll mitte ühtlaselt, kuid on kusagil 1 - 1,05 baari peale spaikima hakanud nüüd.
Samas vajab see väljalase veel veidi kohendamist. Hetkel on toru tagant difripantseri vastus ja tänu sellele ühe teise koha pealt surub vastu keret. Võite arvata kui popid helid mul salongis tänu sellele on :D Proovib lähipäevadel selle jama eemaldada
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
meph
Postitusi: 53
Liitunud: 24.08.2005 3:26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Audiophile kirjutas:Ühinen Mihkli arvamusega..

Paremale hinagmisele on sul vähem exhaust backpressurit ja tänu sellele spaigibki kõrgemale..

Kas vahetasid ainul kolle + up ja downpipe? Mis firma toode ? Ja kas equal lenght? Või läks kogu süsteem otsast lõpuni vahetusse.

Kas boost hakkas ka hiljem tulema tänu pikematele väljalasketorudele turbo ja mootori vahel, või kompenseerib selle parema hingamise andnud downpipe? Termotech võiks olla kolle ümber kuna subaru kapoti alt niigi kuuma ja sul on vist see heat soaking interwarmer(cooler) ka veel kasutuses..see veidi aitab..
Vahetusse läks kõik otsast lõpuni... ainuke tükk väljalaskes, mis jäi originaal, on turbo :P
Boost võibolla tuleb kriipsuvõrra hiljem, päris kindel pole, eriti märgatavat vahet pole.
Ma olen iga kord garaazhis vaadanud seda kolle tootjafirmat ja iga kord suudan ma selle ära unustada selleks hetkeks kui arvui taha jõuan. Päris equal lenght ei ole vist. Turbopoolsed torud on veidi lühemad kui juhipoolsed torud, vähemalt selline mulje jäi peale vaadates. Up-pipe on antud kollektoril kohe kollektori küljes ja eraldi eemaldada ei saa.
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Kolle tootja on Feral Racing ja väljalaske tootjat ei mäleta.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

vaheta see InterHeater (tm) ka välja seal :)
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
meph
Postitusi: 53
Liitunud: 24.08.2005 3:26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Eks ta plaanides vast on mingi aeg. Front mounti eriti ei taha ehitada, väidavad, et tekitab turbolagi juurde.
Samas mingi suurema kolaka võiks ju sinna mootori peale visata. Aga siis võiks ju samas juba ka turbo ära vahetada jne :D
Vasta