Subaru Impreza GT 2000' - meph
Selle subaru kastiga samas päris nii nagu bemmi kastiga vist ei julge käituda. Olgugi, et kiirus kahaneb juba turbo spoolimise tõttu märgatavalt. Ei taha päris kohe kasti vahetama hakata 
Millest tulebki välja üks häda mis mul tegelt on. Nimelt sidur hetkel lahutab sellel autol jube kõrgelt. Aga samas esimese käigu sissesaamiseks peab siduri täiesti põhja lükkama. Üks variantidest on vast see, et siduri hüdraulika tahab õhutamist, mida proovibki täna lahendada, vahetades välja sidurivedeliku. Eks vaatab mis sellest saab.
Praegu peakski mu auto olema tõstuki peal. Vahetatakse välja väljalaskesüsteem, pannakse tagasi originaalsupportid, vahetatakse piduriõli ja sidurisüsteemi piduriõli, kinnitatakse asjalikumalt tagadifri pantser ja vahetatakse välja mootoriõli.

Millest tulebki välja üks häda mis mul tegelt on. Nimelt sidur hetkel lahutab sellel autol jube kõrgelt. Aga samas esimese käigu sissesaamiseks peab siduri täiesti põhja lükkama. Üks variantidest on vast see, et siduri hüdraulika tahab õhutamist, mida proovibki täna lahendada, vahetades välja sidurivedeliku. Eks vaatab mis sellest saab.
Praegu peakski mu auto olema tõstuki peal. Vahetatakse välja väljalaskesüsteem, pannakse tagasi originaalsupportid, vahetatakse piduriõli ja sidurisüsteemi piduriõli, kinnitatakse asjalikumalt tagadifri pantser ja vahetatakse välja mootoriõli.
Mina õhutasin nii, et võtsin silindri kasti küljest ära ja tõmbasin pitskruviga kokku.
Nii õpetab vist ka manual.
Asi töötas pool aastat peale õhutamist probleemideta.
Töötab hetkel ka aga mulle tundub, et üks silindritest sisemiselt lekib, kuna linnavahel palju pedaali sõtkudes tekib pedaalile kuidagi jube häiriv tühikäik.
Peaksin ka uuesti õhutata proovima.
Nii õpetab vist ka manual.
Asi töötas pool aastat peale õhutamist probleemideta.
Töötab hetkel ka aga mulle tundub, et üks silindritest sisemiselt lekib, kuna linnavahel palju pedaali sõtkudes tekib pedaalile kuidagi jube häiriv tühikäik.
Peaksin ka uuesti õhutata proovima.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siduriõhutus lahenes tegelikult veidi lihtsamalt. Tuli välja, et silindril oli kaks õhutusniplit :P Alguses sai valet keeratud 
Nüüd siis uus väljalase all. Sellest ka küsimus laiale ringile... kas see on normaalne, et vabama väljalaskega nüüd mul viskab 0.1-0.15 baari rohkem boosti üles? Seda küll mitte ühtlaselt, kuid on kusagil 1 - 1,05 baari peale spaikima hakanud nüüd.
Samas vajab see väljalase veel veidi kohendamist. Hetkel on toru tagant difripantseri vastus ja tänu sellele ühe teise koha pealt surub vastu keret. Võite arvata kui popid helid mul salongis tänu sellele on :D Proovib lähipäevadel selle jama eemaldada.
Samuti on teine probleem veel. Uue väljalaske downpipe küljes pole kinnitusi sellele originaalkuumakaitsele, mis turbo kuumaosa ümber oli. Hetkel siis sõidan ilma selle kaitsmeta. Kas tasuks sinna mingi uus popp lahendus välja mõelda või pole väga vahet? Endale jäi mulje, et võibolla nüüd saab intercooler liiga palju sooja turbojuurest.

Nüüd siis uus väljalase all. Sellest ka küsimus laiale ringile... kas see on normaalne, et vabama väljalaskega nüüd mul viskab 0.1-0.15 baari rohkem boosti üles? Seda küll mitte ühtlaselt, kuid on kusagil 1 - 1,05 baari peale spaikima hakanud nüüd.
Samas vajab see väljalase veel veidi kohendamist. Hetkel on toru tagant difripantseri vastus ja tänu sellele ühe teise koha pealt surub vastu keret. Võite arvata kui popid helid mul salongis tänu sellele on :D Proovib lähipäevadel selle jama eemaldada.
Samuti on teine probleem veel. Uue väljalaske downpipe küljes pole kinnitusi sellele originaalkuumakaitsele, mis turbo kuumaosa ümber oli. Hetkel siis sõidan ilma selle kaitsmeta. Kas tasuks sinna mingi uus popp lahendus välja mõelda või pole väga vahet? Endale jäi mulje, et võibolla nüüd saab intercooler liiga palju sooja turbojuurest.
Minul ka neid originaal katteid pole, kasutan teipi.
See et sul nüüd kõrgemale spaigib on normaalne, kuna turbiin saab kiiremini ringi käia, sest takistust on summutis vähem.
See et sul nüüd kõrgemale spaigib on normaalne, kuna turbiin saab kiiremini ringi käia, sest takistust on summutis vähem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ühinen Mihkli arvamusega..
Paremale hinagmisele on sul vähem exhaust backpressurit ja tänu sellele spaigibki kõrgemale..
Kas vahetasid ainul kolle + up ja downpipe? Mis firma toode ? Ja kas equal lenght? Või läks kogu süsteem otsast lõpuni vahetusse.
Kas boost hakkas ka hiljem tulema tänu pikematele väljalasketorudele turbo ja mootori vahel, või kompenseerib selle parema hingamise andnud downpipe? Termotech võiks olla kolle ümber kuna subaru kapoti alt niigi kuuma ja sul on vist see heat soaking interwarmer(cooler) ja veel kasutuses..see veidi aitab..
Paremale hinagmisele on sul vähem exhaust backpressurit ja tänu sellele spaigibki kõrgemale..
Kas vahetasid ainul kolle + up ja downpipe? Mis firma toode ? Ja kas equal lenght? Või läks kogu süsteem otsast lõpuni vahetusse.
Kas boost hakkas ka hiljem tulema tänu pikematele väljalasketorudele turbo ja mootori vahel, või kompenseerib selle parema hingamise andnud downpipe? Termotech võiks olla kolle ümber kuna subaru kapoti alt niigi kuuma ja sul on vist see heat soaking interwarmer(cooler) ja veel kasutuses..see veidi aitab..
Nüüd siis uus väljalase all. Sellest ka küsimus laiale ringile... kas see on normaalne, et vabama väljalaskega nüüd mul viskab 0.1-0.15 baari rohkem boosti üles? Seda küll mitte ühtlaselt, kuid on kusagil 1 - 1,05 baari peale spaikima hakanud nüüd.
Samas vajab see väljalase veel veidi kohendamist. Hetkel on toru tagant difripantseri vastus ja tänu sellele ühe teise koha pealt surub vastu keret. Võite arvata kui popid helid mul salongis tänu sellele on :D Proovib lähipäevadel selle jama eemaldada
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Vahetusse läks kõik otsast lõpuni... ainuke tükk väljalaskes, mis jäi originaal, on turbo :PAudiophile kirjutas:Ühinen Mihkli arvamusega..
Paremale hinagmisele on sul vähem exhaust backpressurit ja tänu sellele spaigibki kõrgemale..
Kas vahetasid ainul kolle + up ja downpipe? Mis firma toode ? Ja kas equal lenght? Või läks kogu süsteem otsast lõpuni vahetusse.
Kas boost hakkas ka hiljem tulema tänu pikematele väljalasketorudele turbo ja mootori vahel, või kompenseerib selle parema hingamise andnud downpipe? Termotech võiks olla kolle ümber kuna subaru kapoti alt niigi kuuma ja sul on vist see heat soaking interwarmer(cooler) ka veel kasutuses..see veidi aitab..
Boost võibolla tuleb kriipsuvõrra hiljem, päris kindel pole, eriti märgatavat vahet pole.
Ma olen iga kord garaazhis vaadanud seda kolle tootjafirmat ja iga kord suudan ma selle ära unustada selleks hetkeks kui arvui taha jõuan. Päris equal lenght ei ole vist. Turbopoolsed torud on veidi lühemad kui juhipoolsed torud, vähemalt selline mulje jäi peale vaadates. Up-pipe on antud kollektoril kohe kollektori küljes ja eraldi eemaldada ei saa.