nii
lammutasin alumise otsa ka laiali.rihmaratta polt käib õigetpidi keermega,kui kellegil peaks kunagi vaja olema .
enne VEENDUSIN veel CAS`i õiges asendis nuka suhtes,ja selles,et konkreetses asendis POLE võimalik süüdet paika ajada! peale katsetusi stroboga sai loomulikult kontrollitud,et ega CAS va kurivaim pole vahepeal üle visanud ja siis kõik laiali,ka alumine ots.väntvõlli hammasrihmaratta märgid on ka paigas,kõik on korras,aga süüdet paika ei kannata panna mingi asi viskab igatahes elu-viguri mulle praegu seal kuradi kapotiall
junsu kirjutas:nii
lammutasin alumise otsa ka laiali.rihmaratta polt käib õigetpidi keermega,kui kellegil peaks kunagi vaja olema .
enne VEENDUSIN veel CAS`i õiges asendis nuka suhtes,ja selles,et konkreetses asendis POLE võimalik süüdet paika ajada! peale katsetusi stroboga sai loomulikult kontrollitud,et ega CAS va kurivaim pole vahepeal üle visanud ja siis kõik laiali,ka alumine ots.väntvõlli hammasrihmaratta märgid on ka paigas,kõik on korras,aga süüdet paika ei kannata panna mingi asi viskab igatahes elu-viguri mulle praegu seal kuradi kapotiall
Jutt selline, et ega ma ka ei saanud DE nukkadega tööle. Ostsin Madiselt DET nuka ja siis sain liikuma. Väljalaske oma just, seal see GAS lukustus on vähe teises asendis.
probleem siis leitud."uus" nukk jälle peal,süüde paigas,auto liigub ilusti.
nimelt oli eelmise nuka CAS-i nuudid kole õhukeseks kulund,mistõttu asend muutus.ilmselt oli otsakaan kehvasti ja anduri võll nuka suhtes nurga-all kuigipalju,et hakkas nuute jahvatama.se seletab ka selle,miks kogu hääbumine toimus vaikselt,päev-päevalt,mitte järsku.nüüd otsakaan igati paigas,eks näis,kas kestab.kui ei,peab mingi muu ühendusviisi välja mõtlema sinna nuka ja anduri vahele.
aga mis puutub DE ja DET nukkadesse,siis tundub se andurit vedav osa küll sama olevat.
nimelt kahtlustan juba pikemat aega,et plokikaanetihend hakkab saba andma.nimelt viskab taisupaagist kuigipalju tosooli välja.kohapeal paarutades küll midagi ei lenda,ega tase ei tõuse...lohutasin ennast sellega,et tosooli liiga palju sees ja lihtsalt loksub välja(lahtine klapita ülevooluava) eile pesin paisupaaki,panin radika kurguni täis ja paisupaaki tiba alla miinimumi.täna linnapeal paarutades väikest vahepausi tehes kapotialla vaadates oli jälle elu märg,vaikselt mulksus mullikesi paisupaaki ei lasknud suurt häirida,õhtul koju jõudes oli asi juba tühikäigul kolmepütane.tiba gaasi,ja võttis neljanda ka taha...ühesõnaga olen suht kindel,et kaanetihend,ootaks,et kinnitate/ümber lükkate diagnoosi.puhkus nagu ja ma ei suuda uskuda,et just nüüd autu peetis
õli siiani puhas,tosool tundub kahtlane http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 58e850.jpg kogu se kamm vbl seletab ka aegajalt esinevat ülekuumenemisprobleemi,kui mingi mull termostaadi korpusesse pidama jääb...
Küsi Marguselt, Tõniselt või üks kõik milliselt SX omanikult/endiselt omanikult ja saad vastuse, et papp tihendeid läheb nagu leiba. Nii, et ei tasu imestada kui tihend läinud vahelt.
Ahjaa,
Millises vahekorras sul remondi ja sõidu tundide numbrid on?
püstitan siia ka küsimuse,ehk CA konesid siin rohkem inimesi lapand:
et lugu järgmine-plokikaan maas ka kolled küljest krutitud.kuna viimaste eemaldamine oli suht ebameeldiv ja aeganõudev tegevus autoküljes,mõtlesin nad lauapeal korralikult kaane külge kruttida ja siis kogu kupatus ploki otsa tõsta.olen ma äkki midagi kahesilma vahele jätnud? mõne segava/takistava faktori?
üldiselt ma olen seda tööd tehes ainult väljalaske ära kruttinud. Kui koos peale tõstad siis ainuke mis takistama võiks jääda tundub turbo jahutus ja õli voolikud. muu teoreetiliselt peaks mittesegav olema.
siuke loll küsimus...et metall kaanetihendi paigaldamise mingeid iseärasusi ei ole võrreldes tavalise tihendiga??? et viskan aga vahele ja autodatas ettenähtud jõuga kinni ning kogulugu??
junsu kirjutas:siuke loll küsimus...et metall kaanetihendi paigaldamise mingeid iseärasusi ei ole võrreldes tavalise tihendiga??? et viskan aga vahele ja autodatas ettenähtud jõuga kinni ning kogulugu??