Opel Kadett C 2.0T 'veider

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Mihkel kirjutas:Keskmised võiks põlvedega rohkem keskele kokku joosta, praegu jooksevad gaasid pildi järgi vastu seina.
Nüüd on jama jah...:roll: Augud tegin juba ära ja osaliselt juba keevitatud! Eks tulevikus õpib oma vigadest! ;)

EDIT: Natuke sain ikka asendit muuta, pisut koledam sai aga peaasi, et paremini voolaks...
No comment!
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Vaja jälle veidike nõu. Kas 680cc, 780cc või 880cc?
No comment!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Oleneb mis su eesmärk on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Jõudsin juba otsusele ;) Aga 1 küs veel, et precisionturbo pakub mitsu ja honda style pihusteid, mis nende vahe on?
No comment!
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

K26 saab vist tihendeid ainult esindusest?
No comment!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Revalist saad uued metalltihendid.
Hind ei olnud tappev, alla 500.- oli komplekt viimati.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Valmib... oeh :( Asi sai minu jaoks päris suurelt ette võetud. Vihale ajab kõige enam vist asjade järel ootamine ja ega masin mõne aasta vanune ei ole... Paras peavalu, õlijahutus radikale leitsin lõpuks väga pro koha, kuid benapaak paistab täiesti läbi olevat, traatharjaga nühkides saab parajalt suured augud sellesse nühitud. Tihendid sain tartust Tauf-autost ära tellida ooteaeg pea 2 nädalat. K26+wg tihendid kokku 836.- / Silikon põlvede kohta teatas üks tartu pood, et ooteaeg on min. 2 kuud. :shock: Oleks huvitatud 2 põlvest mis oleks üleminekuga 62->76
No comment!
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Täna raadil läks nägu küll särama, kui uurisin ühe camaro tagasilla kinnitusi. Tuli välja, et minu silla kinnitused väga palju ei erinegi... Probleem oli nimelt selles, et rehvide ja kere vahel oli väga vähe ruumi ja kui korra kerepeale vajutasid vajusid rehvid koopasse ning enam tagasi ei tulnud, kuna vana sild oli ikka eriti "kõrend" ning sai veel reduktorit kerekülge kinnitada, aga toyota sild ja reduktor ikka rõvedalt rasked ja reduktori kerekülge tõmbamise võimalus puudub. Lahendus: Vedrutaldriku külge kinnitus puksiga hoob mis omakorda kinnitus puksiga kerekülge. Niisiis keevitasin vedrutaldriku ja hoovavahelise puksi jäigaks, ning kui tungilt alla lasin siis tõmbus suu ikka kõrvuni, kõik paremgi kui olla saab. Loksutasime ja hüppasime autol ja tuli ilusti tagasi. Üks probleem vähem 10 veel! :lol: :-D 2 küs. veel: "Kas silla detaile on mõtekam keevitada MIG- või elektrood keevitusega?" Kumb neist kõvemini kinni võtab?
No comment!
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Ühest vastust pole, ise keevitaks MIG´ga, eriti kui elektrood ei ole igapäevane tööriist.

asjakohast lugemist: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=6458
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Kui nii jätkub siis varsti söön nuudleid ja riisi... :?
Pilt
No comment!
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

40% completed. Kui nüüd sidur ka kohale tuleks nädala alguseks...
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
No comment!
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Vaja oleks teada kas nelikveolisel calibral või nelik/esiveolisel vectral on taga enavähem samade mõõtudega amordid?
Pilt
No comment!
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

amordi pikkus kinnisena on vist olulisem mõõt, kui selle otsa poldi pikkus ;)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

jeff01 kirjutas:amordi pikkus kinnisena on vist olulisem mõõt, kui selle otsa poldi pikkus ;)
Mitte päris kuna proovisin ka opel astra tagaamorti mis oli sama pikk, kuid ülemine polt lühem ning oma mäletamist mööda kui amordi padjad külge panin siis mutrit sinna otsa keerata ei saanud. Pildi paremas nurgas paistavad need jublakad... Huvi tunnen selle pärast, et kyb pakub calibrale ja vectrale reguleeritavaid amorte päris hea hinnaga. Muidugi ei ole uurinud mis hinnaga ja kas bilstein/koni/nex pakuvad...
No comment!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

VW Golf 2/ Golf 3 on sarnaste tagaamortidega.
Golf 2-e amordid peaks veidi lühemad kui Golf 3-me omad olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta