Valmib... oeh Asi sai minu jaoks päris suurelt ette võetud. Vihale ajab kõige enam vist asjade järel ootamine ja ega masin mõne aasta vanune ei ole... Paras peavalu, õlijahutus radikale leitsin lõpuks väga pro koha, kuid benapaak paistab täiesti läbi olevat, traatharjaga nühkides saab parajalt suured augud sellesse nühitud. Tihendid sain tartust Tauf-autost ära tellida ooteaeg pea 2 nädalat. K26+wg tihendid kokku 836.- / Silikon põlvede kohta teatas üks tartu pood, et ooteaeg on min. 2 kuud. Oleks huvitatud 2 põlvest mis oleks üleminekuga 62->76
Täna raadil läks nägu küll särama, kui uurisin ühe camaro tagasilla kinnitusi. Tuli välja, et minu silla kinnitused väga palju ei erinegi... Probleem oli nimelt selles, et rehvide ja kere vahel oli väga vähe ruumi ja kui korra kerepeale vajutasid vajusid rehvid koopasse ning enam tagasi ei tulnud, kuna vana sild oli ikka eriti "kõrend" ning sai veel reduktorit kerekülge kinnitada, aga toyota sild ja reduktor ikka rõvedalt rasked ja reduktori kerekülge tõmbamise võimalus puudub. Lahendus: Vedrutaldriku külge kinnitus puksiga hoob mis omakorda kinnitus puksiga kerekülge. Niisiis keevitasin vedrutaldriku ja hoovavahelise puksi jäigaks, ning kui tungilt alla lasin siis tõmbus suu ikka kõrvuni, kõik paremgi kui olla saab. Loksutasime ja hüppasime autol ja tuli ilusti tagasi. Üks probleem vähem 10 veel! 2 küs. veel: "Kas silla detaile on mõtekam keevitada MIG- või elektrood keevitusega?" Kumb neist kõvemini kinni võtab?
jeff01 kirjutas:amordi pikkus kinnisena on vist olulisem mõõt, kui selle otsa poldi pikkus
Mitte päris kuna proovisin ka opel astra tagaamorti mis oli sama pikk, kuid ülemine polt lühem ning oma mäletamist mööda kui amordi padjad külge panin siis mutrit sinna otsa keerata ei saanud. Pildi paremas nurgas paistavad need jublakad... Huvi tunnen selle pärast, et kyb pakub calibrale ja vectrale reguleeritavaid amorte päris hea hinnaga. Muidugi ei ole uurinud mis hinnaga ja kas bilstein/koni/nex pakuvad...