Paistab teine iluvõretagant välja nagu vöörkeha...
K: cooleri värvimine?
K: cooleri värvimine?
Tervist. Kas cooleri tööd mõjutab see kui ta ära värvida? Kärg ise ei olegi hull, aga vannid just...??
Paistab teine iluvõretagant välja nagu vöörkeha...
Paistab teine iluvõretagant välja nagu vöörkeha...
Soojusvahetuvusele on parim üldse mingit värvi peale mitte panna.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh dziises... kiirgamise seisukohast pole esiteks vahet kas värv on must, valge või kasvõi heleroosa. Teiseks ei rõhu intercooler oma töös kiirgusele (kui rõhuks, siis oleks ta veidi teistsuguse ehitusega), vaid labasele soojusülekandele suunal metall->õhk. Kuna tõenäoliselt on igasugune värv kehvem soojusjuht kui alumiinium ise, siis saab värv olla ainult dekoratiivse eesmärgiga.
Samas see värvi efekt on tõenäoliselt harrastaja tingimustes mõõtmistäpsuse piiril, ei ole mõtet igast asjast liiga suurt teadust teha
Samas see värvi efekt on tõenäoliselt harrastaja tingimustes mõõtmistäpsuse piiril, ei ole mõtet igast asjast liiga suurt teadust teha
Nagu ma aru sain, siis teema algataja ei tahtnudki kärge üle värvida, vaid vanne.
Sellest, et vannid värvitud on, et tekki sulle küll mingit kahju, värvi julgesti ja ära pane nii palju tähele igasugu mõttetut juttu.
Sellest, et vannid värvitud on, et tekki sulle küll mingit kahju, värvi julgesti ja ära pane nii palju tähele igasugu mõttetut juttu.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
veidi ot aga siiski selline küsimus cooleri kohta, et kas ilmtingimata peab cooleri ühendus olema torudest või võib ka voolikutega asja lahendada, ega vist painduvaid voolikuid eriti turul pole, peab ikka põlvedega asja lahendada.
Plaan siis jah asi lahendada asi voolikutega ja põlvede ühenduskohad teha torudega ja panna esialgu nt fordi 1,8TD cooler. kas see on väga vale lahendus?
Plaan siis jah asi lahendada asi voolikutega ja põlvede ühenduskohad teha torudega ja panna esialgu nt fordi 1,8TD cooler. kas see on väga vale lahendus?
Toimib ka nii aga lihtsalt nii on suurem oht leketele ja ühenduskohtade lahtilöömisele.
Ning olenevalt ka mis põlvi/ühendusi kasutad võib asi kallim tulla kui lihtsalt metallpõlvi+keevitust kasutades.
Ning olenevalt ka mis põlvi/ühendusi kasutad võib asi kallim tulla kui lihtsalt metallpõlvi+keevitust kasutades.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.