Alu krunt alla ja siis värv peale, ilma krundita on aasta pärast värv vannidelt kadunud. Endal on selline plaan, et vannid värvin korralikult krunt + värv, kärjele tolmutan õrnalt ainult värvi peale, seal peaks ta ilma krundita peal püsima.
Oh dziises... kiirgamise seisukohast pole esiteks vahet kas värv on must, valge või kasvõi heleroosa. Teiseks ei rõhu intercooler oma töös kiirgusele (kui rõhuks, siis oleks ta veidi teistsuguse ehitusega), vaid labasele soojusülekandele suunal metall->õhk. Kuna tõenäoliselt on igasugune värv kehvem soojusjuht kui alumiinium ise, siis saab värv olla ainult dekoratiivse eesmärgiga.
Samas see värvi efekt on tõenäoliselt harrastaja tingimustes mõõtmistäpsuse piiril, ei ole mõtet igast asjast liiga suurt teadust teha
Kärje ülevärvimine selle soojusvahetuse omadusi kindlasti ei paranda, aga kui palju täpselt viletsamaks teeb sõltud arvatavasti ka värvist ja sellest kuidas see värv sinna peale kantakse.
veidi ot aga siiski selline küsimus cooleri kohta, et kas ilmtingimata peab cooleri ühendus olema torudest või võib ka voolikutega asja lahendada, ega vist painduvaid voolikuid eriti turul pole, peab ikka põlvedega asja lahendada.
Plaan siis jah asi lahendada asi voolikutega ja põlvede ühenduskohad teha torudega ja panna esialgu nt fordi 1,8TD cooler. kas see on väga vale lahendus?
Toimib ka nii aga lihtsalt nii on suurem oht leketele ja ühenduskohtade lahtilöömisele.
Ning olenevalt ka mis põlvi/ühendusi kasutad võib asi kallim tulla kui lihtsalt metallpõlvi+keevitust kasutades.