K: cooleri värvimine?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

K: cooleri värvimine?

Postitus Postitas crisp »

Tervist. Kas cooleri tööd mõjutab see kui ta ära värvida? Kärg ise ei olegi hull, aga vannid just...??

Paistab teine iluvõretagant välja nagu vöörkeha... :lol:
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Alu krunt alla ja siis värv peale, ilma krundita on aasta pärast värv vannidelt kadunud. Endal on selline plaan, et vannid värvin korralikult krunt + värv, kärjele tolmutan õrnalt ainult värvi peale, seal peaks ta ilma krundita peal püsima.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

matt must peakst ju olema kõige parem soojus vahutusele! aga miks nii ei tehta??
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

matt must on hea soojusneelduvusele, mitte soojusvahetusele
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Soojusvahetuvusele on parim üldse mingit värvi peale mitte panna.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Palju nüüd ka ei kaota, kui just värviga üle ei pinguta.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

värvina neelab must kõige paremini sooja ja ka kiirgab!
Kasutaja avatar
Jesper
Postitusi: 135
Liitunud: 29.10.2006 20:58

Postitus Postitas Jesper »

Oh dziises... kiirgamise seisukohast pole esiteks vahet kas värv on must, valge või kasvõi heleroosa. Teiseks ei rõhu intercooler oma töös kiirgusele (kui rõhuks, siis oleks ta veidi teistsuguse ehitusega), vaid labasele soojusülekandele suunal metall->õhk. Kuna tõenäoliselt on igasugune värv kehvem soojusjuht kui alumiinium ise, siis saab värv olla ainult dekoratiivse eesmärgiga.

Samas see värvi efekt on tõenäoliselt harrastaja tingimustes mõõtmistäpsuse piiril, ei ole mõtet igast asjast liiga suurt teadust teha :)
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Suht mõtetu on üritada midagi seletada kui omponendil on ääriveeri keskharidus käes. Lugege tarku raamatuid selle asemel et siia midagi postitada.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Kärje ülevärvimine selle soojusvahetuse omadusi kindlasti ei paranda, aga kui palju täpselt viletsamaks teeb sõltud arvatavasti ka värvist ja sellest kuidas see värv sinna peale kantakse.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Nagu ma aru sain, siis teema algataja ei tahtnudki kärge üle värvida, vaid vanne.

Sellest, et vannid värvitud on, et tekki sulle küll mingit kahju, värvi julgesti ja ära pane nii palju tähele igasugu mõttetut juttu.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

veidi ot aga siiski selline küsimus cooleri kohta, et kas ilmtingimata peab cooleri ühendus olema torudest või võib ka voolikutega asja lahendada, ega vist painduvaid voolikuid eriti turul pole, peab ikka põlvedega asja lahendada.
Plaan siis jah asi lahendada asi voolikutega ja põlvede ühenduskohad teha torudega ja panna esialgu nt fordi 1,8TD cooler. kas see on väga vale lahendus?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Toimib ka nii aga lihtsalt nii on suurem oht leketele ja ühenduskohtade lahtilöömisele.
Ning olenevalt ka mis põlvi/ühendusi kasutad võib asi kallim tulla kui lihtsalt metallpõlvi+keevitust kasutades.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

plaan "kõigest" 0.8 bariga sõita. lihtsalt originaalis koolerit pole, vaja midagi aretada sinna
Vasta