Taga suuremad kettad on Porschedel täiesti tavaline nähe, kuid nendel on see puhtalt kaalujaotuse pärast (911'l tagamootor, 924/944/968/928 käigukast taga).
BMW kasutab küll samu klotse, aga kettad on oluliselt õhemad, kui nt 928 S2-l ning seetõttu on ka heat dissipation area väiksem.
isuzu piazzal on ka taga suurema läbimõõduga aga see ei tähenda ,et nad võimsamad oleksid klotsid on tükkmaad väiksemad ja ketta pind on kitsam seega ikkagi nõrgemad pidurid.
Mingit rinka autot ei ehita open tracki tahaks korra vähemalt proovida et milleks auto võimeline on ,ei tia kas tasub seda racing blue`d panna.
Kui tahan selle autoga ka talvel niisama sõita kas siis piduri pedaal liiga tundlikuks ei lähe, et nii kui pidurdad talvel siis kohe rattad loha on.
piazza_mees kirjutas:Mingit rinka autot ei ehita open tracki tahaks korra vähemalt proovida et milleks auto võimeline on ,ei tia kas tasub seda racing blue`d panna.
Loomulikult on mõtet. Mul kogemused eelmisest aastast kui sõitsin nii Raplas kui Saugal tavalise klotsi ja vedelikuga. Tavaline tutikas klots kestis täpselt ühe ürituse Raplas + kolmveerand üritust Saugal. Lõppes asi vedeliku keemise, rauani kulunud klotsidega ja äraviskamisele kuuluvate ketastega. Tänu kuumusele oli pidurite käitumine rajal ka ettearvamatu - ei saanud enam aru mis koha pealt pidurdama hakata et kurvis teelt välja ei paneks.
Nüüd kus on korralik klots + vedelik ei saa arugi et pidur mingil moel imelikuks muutuks kui rajal ka pikemalt baarutada.
BMW suured tagakettad tulenevad ketta keskel asuvast käsipiduritrumlist, mis on samasuur kui keskmise jaapani pereauto tagumine trummelpidur olema kipub
Ketta pind on siiski väiksem kui esimestel, märgatavalt kohe.
kunn007 kirjutas:260-nelt 312-peale. ja pärit need audi A4 2004 S-line.
nii sportlikust huvist küsin, kas äkki mõni pilt ka sul on mis illustreeriks su tehtud tööd enne ja pärast?
Ja pidurdusjõu vahe tuleb isegi juba paremast klotsist päris hea sisse, mis siin veel uuest ja suuremast kettast rääkida
Kuidas üldjuhul on. Kas hakkab asi sama peasilindriga toimima, kui panna ette näiteks kahekolvilise sadula asemele neljakolviline sadul.
Neljakolvilisel need kolvid ise vist sutsu väiksemad. Ei tea kas pidurivedeliku maht ka muutub ?