K: pidurid paremaks

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

kas BMW on ainuke kes on taha suuremad kettad kruttinud kui ette?
Und miks? :shock:
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Jaan kirjutas:kas BMW on ainuke kes on taha suuremad kettad kruttinud kui ette?
Und miks? :shock:
Nissan 200SX S13 ka mis kuni 1991 aasta 9 kuuni toodeti.
Ees 257mm (Uuem juba 280mm)
Taga 266mm
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

a mis point on? et vedavat silda jörmimalt pidurdada?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Taga suuremad kettad on Porschedel täiesti tavaline nähe, kuid nendel on see puhtalt kaalujaotuse pärast (911'l tagamootor, 924/944/968/928 käigukast taga).

BMW kasutab küll samu klotse, aga kettad on oluliselt õhemad, kui nt 928 S2-l ning seetõttu on ka heat dissipation area väiksem.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
piazza_mees
Postitusi: 48
Liitunud: 15.05.2005 14:39
Asukoht: türi

Postitus Postitas piazza_mees »

isuzu piazzal on ka taga suurema läbimõõduga aga see ei tähenda ,et nad võimsamad oleksid klotsid on tükkmaad väiksemad ja ketta pind on kitsam seega ikkagi nõrgemad pidurid.

Mingit rinka autot ei ehita open tracki tahaks korra vähemalt proovida et milleks auto võimeline on ,ei tia kas tasub seda racing blue`d panna.
Kui tahan selle autoga ka talvel niisama sõita kas siis piduri pedaal liiga tundlikuks ei lähe, et nii kui pidurdad talvel siis kohe rattad loha on.
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Racing Blue vastab DOT 3 ja 4 standardile, nii, et pole mingit probleemi teda klasutada ükskõik, mis autol, millel võib DOT 3;4 sisse panna.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

piazza_mees kirjutas:Mingit rinka autot ei ehita open tracki tahaks korra vähemalt proovida et milleks auto võimeline on ,ei tia kas tasub seda racing blue`d panna.
Loomulikult on mõtet. Mul kogemused eelmisest aastast kui sõitsin nii Raplas kui Saugal tavalise klotsi ja vedelikuga. Tavaline tutikas klots kestis täpselt ühe ürituse Raplas + kolmveerand üritust Saugal. Lõppes asi vedeliku keemise, rauani kulunud klotsidega ja äraviskamisele kuuluvate ketastega. Tänu kuumusele oli pidurite käitumine rajal ka ettearvamatu - ei saanud enam aru mis koha pealt pidurdama hakata et kurvis teelt välja ei paneks.

Nüüd kus on korralik klots + vedelik ei saa arugi et pidur mingil moel imelikuks muutuks kui rajal ka pikemalt baarutada.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

Praktika http://wax.pri.ee/ot2006bikernieki/pages/lat%20131.htm

Tavalist DOT 5.1 pidurivedeliku kadus kuhugi, B kettad tõmbasid kõveraks, aga Ferodo DS 2500 pidurdasid endiselt.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

BMW suured tagakettad tulenevad ketta keskel asuvast käsipiduritrumlist, mis on samasuur kui keskmise jaapani pereauto tagumine trummelpidur olema kipub :lol:

Ketta pind on siiski väiksem kui esimestel, märgatavalt kohe.
kunn007
Postitusi: 146
Liitunud: 03.08.2005 21:54

Postitus Postitas kunn007 »

omale scorpale paigaldan järgmine nädal vähe suuremad ketad ja klotsid. 260-nelt 312-peale. ja pärit need audi A4 2004 S-line.
kunn007
Postitusi: 146
Liitunud: 03.08.2005 21:54

Postitus Postitas kunn007 »

pidurid vahetatud ja vahe on vägagi suur.
Kasutaja avatar
malco
Postitusi: 11
Liitunud: 14.05.2005 17:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas malco »

kunn007 kirjutas:260-nelt 312-peale. ja pärit need audi A4 2004 S-line.
nii sportlikust huvist küsin, kas äkki mõni pilt ka sul on mis illustreeriks su tehtud tööd enne ja pärast? :)
Ja pidurdusjõu vahe tuleb isegi juba paremast klotsist päris hea sisse, mis siin veel uuest ja suuremast kettast rääkida :)
Twin Turbo - The Z
kunn007
Postitusi: 146
Liitunud: 03.08.2005 21:54

Postitus Postitas kunn007 »

eks ikka saab kui teen mõne pildi.
Järvamaa aravete.
Tel.56988185 eesti
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

Oskab ka keegi öelda kuidas hinnata piduri peasilindri võimekust?
Silindri läbimõõdu järgi, või peaks seal veel midagi jälgima?

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Kuidas üldjuhul on. Kas hakkab asi sama peasilindriga toimima, kui panna ette näiteks kahekolvilise sadula asemele neljakolviline sadul.
Neljakolvilisel need kolvid ise vist sutsu väiksemad. Ei tea kas pidurivedeliku maht ka muutub ?
Vasta