Und miks?
K: pidurid paremaks
Taga suuremad kettad on Porschedel täiesti tavaline nähe, kuid nendel on see puhtalt kaalujaotuse pärast (911'l tagamootor, 924/944/968/928 käigukast taga).
BMW kasutab küll samu klotse, aga kettad on oluliselt õhemad, kui nt 928 S2-l ning seetõttu on ka heat dissipation area väiksem.
BMW kasutab küll samu klotse, aga kettad on oluliselt õhemad, kui nt 928 S2-l ning seetõttu on ka heat dissipation area väiksem.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
piazza_mees
- Postitusi: 48
- Liitunud: 15.05.2005 14:39
- Asukoht: türi
isuzu piazzal on ka taga suurema läbimõõduga aga see ei tähenda ,et nad võimsamad oleksid klotsid on tükkmaad väiksemad ja ketta pind on kitsam seega ikkagi nõrgemad pidurid.
Mingit rinka autot ei ehita open tracki tahaks korra vähemalt proovida et milleks auto võimeline on ,ei tia kas tasub seda racing blue`d panna.
Kui tahan selle autoga ka talvel niisama sõita kas siis piduri pedaal liiga tundlikuks ei lähe, et nii kui pidurdad talvel siis kohe rattad loha on.
Mingit rinka autot ei ehita open tracki tahaks korra vähemalt proovida et milleks auto võimeline on ,ei tia kas tasub seda racing blue`d panna.
Kui tahan selle autoga ka talvel niisama sõita kas siis piduri pedaal liiga tundlikuks ei lähe, et nii kui pidurdad talvel siis kohe rattad loha on.
Loomulikult on mõtet. Mul kogemused eelmisest aastast kui sõitsin nii Raplas kui Saugal tavalise klotsi ja vedelikuga. Tavaline tutikas klots kestis täpselt ühe ürituse Raplas + kolmveerand üritust Saugal. Lõppes asi vedeliku keemise, rauani kulunud klotsidega ja äraviskamisele kuuluvate ketastega. Tänu kuumusele oli pidurite käitumine rajal ka ettearvamatu - ei saanud enam aru mis koha pealt pidurdama hakata et kurvis teelt välja ei paneks.piazza_mees kirjutas:Mingit rinka autot ei ehita open tracki tahaks korra vähemalt proovida et milleks auto võimeline on ,ei tia kas tasub seda racing blue`d panna.
Nüüd kus on korralik klots + vedelik ei saa arugi et pidur mingil moel imelikuks muutuks kui rajal ka pikemalt baarutada.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Praktika http://wax.pri.ee/ot2006bikernieki/pages/lat%20131.htm
Tavalist DOT 5.1 pidurivedeliku kadus kuhugi, B kettad tõmbasid kõveraks, aga Ferodo DS 2500 pidurdasid endiselt.
Tavalist DOT 5.1 pidurivedeliku kadus kuhugi, B kettad tõmbasid kõveraks, aga Ferodo DS 2500 pidurdasid endiselt.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
nii sportlikust huvist küsin, kas äkki mõni pilt ka sul on mis illustreeriks su tehtud tööd enne ja pärast?kunn007 kirjutas:260-nelt 312-peale. ja pärit need audi A4 2004 S-line.
Ja pidurdusjõu vahe tuleb isegi juba paremast klotsist päris hea sisse, mis siin veel uuest ja suuremast kettast rääkida
Twin Turbo - The Z